WELLNESS4 υγιεινά πρωινά που πρέπει να αποφεύγετε αν θέλετε να χάσετε βάρος

4 υγιεινά πρωινά που πρέπει να αποφεύγετε αν θέλετε να χάσετε βάρος

Το γεγονός ότι ένα τρόφιμο είναι υγιεινό δεν σημαίνει ότι είναι χαμηλό σε θερμίδες.

Eάν έχετε δοκιμάσει να χάσετε βάρος γνωρίζετε ότι υπάρχουν ορισμένες τροφές που καλό είναι να αποφεύγετε, όπως τα μπισκότα, τα ντόνατς και άλλες. Υπάρχουν όμως και κάποιες φαινομενικά υγιεινές επιλογές που μπορεί να σταθούν εμπόδιο στην προσπάθεια απώλειας κιλών. Παρακάτω θα δείτε μερικές πρωινές επιλογές που δεν θα πρέπει να καταναλώνετε, ώστε να χάσετε πιο εύκολα τα περιττά κιλά.

 

1. Δημητριακά

Τα περισσότερα δημητριακά πρωινού περιέχουν ζάχαρη και το μόνο που προσφέρουν είναι θερμίδες. Τα ζαχαρούχα δημητριακά μπορεί να οδηγήσουν σε αύξηση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα, με αποτέλεσμα να πεινάστε ξανά μέσα σε λίγες ώρες. Αν θέλετε να φάτε δημητριακά για πρωινό να επιλέγετε αυτά που περιέχουν μέχρι 10 γραμμάρια ζάχαρη και είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, οι οποίες μπορεί να σας κρατήσουν πλήρεις για αρκετές ώρες.

2. Μπάρες δημητριακών

Οι περισσότεροι πιστεύετε ότι οι μπάρες είναι μια υγιεινή επιλογή και έχετε δίκιο. Όμως δεν ισχύει για όλες τις μπάρες, αφού πολλές είναι πλούσιες σε ζάχαρη και σε θερμίδες. Αυτό που πρέπει να κάνετε είναι να επιλέξετε μπάρες πλούσιες σε φυτικές ίνες και με 8 γραμμάρια ή λιγότερο ζάχαρη.

Διαβάστε την συνέχεια του άρθρου στο Jenny.gr, κάνοντας κλικ εδώ.

ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΣΤΟ INBOX ΣΟΥ
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.