Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
popaganda
popagandaTIMELINE

«Για να είμαστε ειλικρινείς, εδώ στην Chevron χε@@@καμε για σας»: Αυτή είναι η καλύτερη διαφήμιση της χρονιάς

Ο Adam McKay μετά το “Don’t Look Up”, σκηνοθετεί μια διαφήμιση που θα σας αφήσει με το στόμα ανοιχτό.
Chevron

Ο Adam McKay ρίχνει μια μοχθηρή, σατιρική γροθιά στη Chevron, δημιουργώντας μια ψεύτικη διαφήμιση, η οποία κατακεραυνώνει τον γίγαντα του πετρελαίου, επειδή βάζει τα κέρδη πάνω από το μέλλον του πλανήτη.

Ο συγγραφέας, παραγωγός και σκηνοθέτης, που μάθαμε και μέσα από το “Don’t Look Up”, δημοσίευσε την ψεύτικη, αλλά αιχμηρή διαφήμιση της Chevron στο Twitter την Πέμπτη (29/09) και έχει ήδη συγκεντρώσει περισσότερες από 4,2 εκατομμύρια προβολές. Ο ίδιος δεν έδωσε καμία ένδειξη ότι επρόκειτο για σάτιρα, ρωτώντας αθώα σε ένα tweet: «Έχει δει κανείς αυτή τη διαφήμιση της Chevron;»

Η ψεύτικη διαφήμιση του πετρελαϊκού κολοσσού, που περιλαμβάνει γενικά πλάνα χαρούμενων ανθρώπω σε καθημερινές στιγμές και ένα συναρπαστικό ορχηστρικό σάουντρακ, λέει ότι τα αέρια θερμοκηπίου που απελευθερώνονται από τα προϊόντα της εταιρείας «μεταμορφώνουν τον πλανήτη αυτή τη στιγμή σε μια κολασμένη ταινία του Τζορτζ Μίλερ» — αναφερόμενος στην δυστοπική ταινία «Mad Max» του Αυστραλού σκηνοθέτη.

«Στο τέλος της ημέρας, εμείς στη Chevron χεστήκαμε για εσάς και τα περίεργα παιδιά σας ή τον ηλίθιο σκύλο σας», λέει ο αφηγητής του κλιπ των 100 δευτερολέπτων. Η τελική κάρτα της ψεύτικης διαφήμισης δείχνει το λογότυπο της πετρελαϊκής και δίπλα του ένα κείμενο που γράφει: «Χεστήκαμε για εσένα».

POP TODAY
popaganda
© ΦΩΤΑΓΩΓΟΣ ΕΠΕ 2024 / All rights reserved
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.