Ο Δημήτρης Κολιοδήμος αποτυπώνει και αναλύει της ταινίες κατασκοπίας, από το 1936 μέχρι το 2022, μέσα από μία «χορταστική» έκδοση.
Kneecap, Green Day και Nicolás Jaar, μεταξύ άλλων, δεν σόκαραν επειδή είπαν ψέματα αλλά επειδή είπαν την αλήθεια για τη γενοκτονία. Και το Coachella απάντησε όπως κάθε εξουσία: με λογοκρισία, αιχμές για απέλαση και παρέμβαση της... αντιτρομοκρατικής.
Ο Φραγκίσκος έχτιζε γέφυρες σε έναν κόσμο που τις καίει. Μιλούσε για οικουμενική αγάπη σε έναν κόσμο που κανονικοποιεί πια τον φασισμό. Στην εποχή των Τραμπ, η φωνή των Φραγκίσκων δεν είναι απλώς πολύτιμη. Είναι ζωτικά αναγκαία.
Μπορεί τα πρώτα τρία επεισόδια του δεύτερου κύκλου να δίχασαν το κοινό με την αργόσυρτη συμπεριφορά τους, το κάθετο «όχι» της Bix όμως μας θύμισε πως αυτή η σειρά είναι ότι πιο ενήλικο, και βαθιά ριζοσπαστικό διαθέτει ο μακρινός αυτός γαλαξίας
Μπορεί το ελληνικό σινεμά να μη διαθέτει πολλές ταινίες του φανταστικού, αλλά το στοιχειώνουν πολλά, κάθε είδους, φαντάσματα! Αυτόν τον αόρατο κόσμο του, παρουσιάζουν η ΕΣΠΕΚ με το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, σε ένα μεγάλο αφιέρωμα.
Μπορεί να μαζεύουμε τα κομμάτια μας από τη στιγμή που είδαμε τη μεγάλη ανατροπή, αλλά οφείλουμε να παραδεχτούμε ότι το επεισόδιο “Through the Valley”, είναι ένα κομψοτέχνημα κινηματογράφησης, δράματος και αγωνίας.