Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
popaganda
popagandaΙΣΤΟΡΙΕΣ

Πήγαμε σε μια χαλαρή, ευρωπαϊκή βραδιά στο Ναύπλιο [Βίντεο]

Γιορτάσαμε τη Μέρα της Ευρώπης και μάθαμε από κοντά για τα προνόμια των νέων μέσα από την καμπάνια #EUandMe.
Βίντεο: Γεράσιμος Δομένικος/ FOSPHOTOS

https://www.youtube.com/watch?v=0khKG_UVZUE&feature=youtu.be

Δύσκολα θα φανταζόντουσαν πριν από πολλά, πολλά χρόνια στο Ναύπλιο, ότι ανάμεσά στα επιβλητικά κτίρια που διαμόρφωναν την κουλτούρα της πρώτης ελληνικής πρωτεύουσας, θα γινόταν μια γιορτή, μιας νέας ταυτότητας, της ευρωπαϊκής.

Παρά το γεγονός ότι μπορεί να μη το φανταζόταν ο Καποδίστριας, αυτό συνέβη το απόγευμα του Σαββάτου 19 Μαΐου όπου οι κάτοικοι και οι επισκέπτες της πανέμορφης ελληνικής πόλης ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και πέρασαν τρεις ώρες στην Πλατεία Τριών Ναυάρχων, μπροστά από το δημαρχείο του Ναυπλίου, με απώτερο στόχο να ενημερωθούν και να γιορτάσουν την Ευρώπη.

#EUandMe ήταν το κεντρικό σύνθημα και όπως μας εξήγησε ο επικεφαλής της Αντιπροσωπείας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Ελλάδα, Γιώργος Μαρκοπουλιώτης βάζει τον Ευρωπαίο ν’ αναρωτηθεί για τη σχέση του με τον θεσμό Ευρώπη. Μια σχέση που αφορά 28 χώρες μεταξύ τους που παρά όλες τις δυσκολίες έχουν καταφέρει να βρουν ένα δρόμο να συμπορευτούν.

Δέκα από αυτές μαζί με την Ελλάδα μοιράστηκαν ήθη, έθιμα, παραδόσεις και γεύσεις αφού μέσα από τα περίπτερα που είχαν στήσει στην Πλατεία Συντάγματος (στο Ναύπλιο) μάθαινες, μύριζες και γευόσουν τα μυστικά της κάθε χώρας.

«Ξεναγός» μας ήταν ο Ευτύχης Μπλέτσας. Ο γνωστός ταξιδιώτης της τηλεόρασης μας εξήγησε αναλυτικά πόσο χρήσιμη είναι η Ευρωπαϊκή Ένωση σ’ έναν νέο άνθρωπο. Η δύναμη του διαβατηρίου σε σχέση με τον υπόλοιπο κόσμο, η χρήση του δωρεάν roaming, η ελεύθερη κυκλοφορία ανθρώπων και προϊόντων, η ενίσχυση της νεανικής επιχειρηματικότητας μέσω ευρωπαϊκών προγραμμάτων ακόμα και η προστασία των πολιτών μέσω του GDPR που ακούμε τόσο τελευταία είναι μερικά από τα οφέλη που θέλει να επικοινωνήσει η καμπάνια #EUandMe.

Ο Γιώργος Ζώης.

Ένα από τα παραπάνω, δηλαδή η δυνατότητα να βρει ένας νέος χρηματοδότηση, ήταν και το κεντρικό θέμα της ταινίας του Γιώργου Ζώη. Ο διακεκριμένος Έλληνας δημιουργός είχε σαν ήρωα ένα “Party Animal” (ο τίτλος της ταινίας) που βγαίνει από ένα κλαμπ λίγα λεπτά πριν πιάσει τη δουλειά του ως καθαριστής σ’ ένα γηροκομείο. Περισσότερα δεν θα πω, παρά μόνο ότι τη βρίσκει την άκρη του.

Δεν ήταν, όμως, το μόνο πολιτιστικό γεγονός η μικρού μήκους ταινία του Γιώργου Ζώη. Τα κορίτσια της Σχολής Χορού Εν Χορώ έδειξαν τη σύγχρονη πλευρά της τέχνης σε αντιδιαστολή με το βαλς που χόρεψε η σχολή χορού Paso Latino.  Μια σύντομη πρόζα παρουσίασε το Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Πανεπιστημίου Πελοποννήσου και η βραδιά έκλεισε με μια καλοκουρδισμένη λυκειακή μπάντα, τους Freak Out από το Μουσικό Σχολείο Αργολίδος.

Η εκστρατεία #EUandME θα διαρκέσει 18 μήνες. Θα ξεκινήσει σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση σε 28 Κράτη Μέλη τον Μάιο του 2018 και περιλαμβάνει πέντε ταινίες σκηνοθετών, υπαίθριες εκδηλώσεις, ιστορίες πολιτών της ΕΕ και έναν διαγωνισμό για νέους σκηνοθέτες, καθώς και πολλές εκδηλώσεις και δραστηριότητες από εταίρους της εκστρατείας. Σας καλούμε να επισκέπτεστε τον ιστότοπο για να ενημερώνεστε σχετικά με τις δραστηριότητες στη χώρα σας.

POP TODAY
LIFE
popaganda
© ΦΩΤΑΓΩΓΟΣ ΕΠΕ 2024 / All rights reserved
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.