H Isabel Marant δε θέλει να ξαναδεί μπροστά της τα παπούτσια που σχεδίασε η ίδια!
Λέγονται wedge trainers και είναι αθλητικά παπούτσια που στο εσωτερικό τους έχουν μια μικρή πλατφόρμα-τακούνι. H υπέροχη Γαλλίδα σχεδιάστρια Isabel Marant μελετούσε το σχέδιο χρόνια, από την εφηβεία της μάλιστα έχωνε φελλό στα αθλητικά της παπούτσια για να φαίνεται πιο ψηλή. Όταν μετά από εννιά μήνες έρευνας είχε καταλήξει στο σχέδιο που έγινε τελικά γνωστό με το όνομα “The Becket”, ήξερε ότι είχε στα χέρια της κάτι καλό. Ποτέ όμως δε φανταζόταν ότι θα είχαν τόση ζήτηση! Ακόμα και σήμερα, τρία χρόνια μετά το λανσάρισμα τους, είναι συχνά out of stock. Στη μόδα όμως δυστυχώς η μεγάλη επιρροή συνοδεύεται από αναρίθμητες ακαλαίσθητες αντιγραφές! Οι κατασκευαστές παπουτσιών σε όλο τον κόσμο πήραν είδηση την εμπορικότητα του σχεδίου και αντέγραψαν όπως να ‘ναι το «η άνεση συναντά το ύψος» της Marant. Σήμερα είναι δύσκολο να περπατήσεις στο δρόμο και να μη συναντήσεις έστω μία γυναίκα που να φοράει παπούτσι εμπνευσμένο από το Becket. «Διατηρούν ακόμα κάτι ιδιαίτερο παρά τις αμέτρητες αντιγραφές και οι κακές αντιγραφές είναι πραγματικά κακάσχημες», λέει η Marant στο WWD. Αυτές οι κακάσχημες αντιγραφές είναι που την έχουν κάνει να μη γουστάρει να τα φοράει πια. Δε σκοπεύει να πτοηθεί όμως, ήδη δουλεύει πάνω σε ένα καινούριο σχέδιο του υβριδικού concept άνεση + στιλ, το οποίο στοχεύει αυτή τη φορά στο απλό μοκασίνι με γούνα στο εσωτερικό.
Τώρα με £1.49 ξεμπερδεύεις με την γκόμενα και εξοικονομείς χρόνο για τους κολλητούς!
Ένα νέο app εμφανίστηκε την προηγούμενη Κυριακή στο Android play Store και το όνομα αυτού Broapp. Το Bro προέρχεται από το brother και την κουλτούρα των μαύρων και είναι η τρέχουσα στην αμερικάνικη αργκό πιο δημοφιλής έκφραση για τους κολλητούς. Το app διευκολύνει τα αγόρια να αναθέτουν αλλού τα γλυκά μηνύματα που περιμένουν ανυπερθέτως απ’ αυτούς οι εκάστοτε φιλενάδες. Έτσι, έχοντας ξεμπερδέψει με αυτό που αντιλαμβάνονται ως υποχρέωση-σκοτούρα βρίσκονται ανέμελα με τους bro για τα ανάλογα ανδρικά τελετουργικά ποδοσφαίρου κ.λπ. O χρήστης ετοιμάζει αρκετά μηνύματα και τα προγραμματίζει να σταλούν συγκεκριμένες μέρες. Σύμφωνα με τους δημιουργούς του, το App χρησιμοποιεί προχωρημένους αλγόριθμους για να εντοπίσει έξυπνα την καλύτερη ώρα να στείλει το μήνυμα στη φίλη σας. Μάλιστα για να μην καρφωθεί ποτέ το πράγμα, έχουν φροντίσει να μη στέλνει το σύστημα μηνύματα όταν εντοπίζει το wi fi της κοπέλας γιατί αυτό σημαίνει ότι ο χρήστης βρίσκεται σπίτι της άλλα ούτε κι όταν δεν έχει πολλή ώρα που ο χρήστης με την κοπέλα του επικοινώνησαν. Τέλος, υπάρχει και ειδική λειτουργία για την περίπτωση που η κοπέλα σας προσπαθήσει να μπει στο κινητό σας. Σ’ αυτή την περίπτωση το σύστημα την παραπέμπει σε μια λίστα από δώρα που εξετάζετε το ενδεχόμενο να της πάρετε.
Μας πήρε τα μυαλά και τα μαλλιά!
Συμβαίνει τώρα στη Σουηδία και μοιάζει μαγικό! Στο σταθμό του μετρό το τρένο προσεγγίζει την προβλήτα δημιουργώντας το γνωστό ρεύμα αέρα. Ξαφνικά οι ασπρόμαυρες βαρετές αφίσες ζωντανεύουν. Τα μαλλιά των γυναικών που απεικονίζονται ανακατεύονται και πετάνε προς όλες τις κατευθύνσεις. Οι επιβάτες τα χάνουν. Το τρένο σταματά. Τα μαλλιά πέφτουν στη θέση τους. H ψηφιακή διαφήμιση έχει προχωρήσει πολύ. Τα όρια ανάμεσα στην πραγματικότητα και τη διαφήμιση εξαφανίζονται λες και τα παρέσυρε το τρένο. Πρόκειται για ένα απλό αλλά πολύ γοητευτικό και παιχνιδιάρικο εφέ που έστησε η σουηδική διαφημιστική Akestam Holst για λογαριασμό των προϊόντων περιποίησης μαλλιών Apolosophy. Για να το πετύχει, πέρα από την εξαιρετική ιδέα, το μόνο που χρειάστηκε ήταν να τοποθετήσει μέσα στις διαφημιστικές πινακίδες αισθητήρες που αντιλαμβάνονται τους κραδασμούς που δημιουργεί η άφιξη του τρένου και πυροδοτούν την κίνηση της εικόνας. Αν και είχε προγραμματιστεί για μια μόνο μέρα, η εταιρεία με τις φωτεινές πινακίδες που φιλοξένησε την καμπάνια παρέτεινε δωρεάν τη φιλοξενία για άλλες πέντε ημέρες ώστε να δουν όλοι τι μπορείς να καταφέρεις με λίγη φαντασία και μπόλικη τεχνολογία.
Το «γίνομαι ένα με το πλήθος» είναι το νέο «ξεχωρίζω»!
Ονομάζεται Νormcore και θεωρείται το επόμενο μεγάλο νέο trend στη μόδα και όχι μόνο. Μετά από ένα σχετικό άρθρο που δημοσιεύτηκε αυτές τις μέρες στο New York magazine άρχισαν ξαφνικά όλοι να μιλάνε γι’ αυτό. Το όνομα προέρχεται από το web comic Τemplar Arizona, όπου ονομαζόταν έτσι κάποιος φανταστικός πληθυσμός. Έπειτα πήρε μια επιπλέον σημασία: Υποκουλτούρα βασισμένη σε συνειδητή υιοθέτηση πραγμάτων που είναι ευρέως διαδεδομένα, αποδεδειγμένα αποδεκτά και εντελώς αβλαβή, δηλαδή υπερσυντηρητική. Eνδυματολογικά εκφράζεται με τα πλέον αδιάφορα κλασικά στερεοτυπικά πρακτικά ρούχα που μπορεί να βρει κανείς. Κοινά ρούχα του mall. Ρούχα που στερούνται οποιουδήποτε προσωπικού χαρακτήρα, που θυμίζουν μάρκες που προτιμούσαν οι μπαμπάδες μας χωρίς κανένα απολύτως στιλ. Pούχα κενά πληροφορίας. Aυτό είναι το νέο cool.
Πίσω από αυτή την άρνηση του στιλ όμως υπάρχει μια ενδιαφέρουσα προσέγγιση στα πράγματα του τύπου θέλω να μοιάζω με οποιονδήποτε από τα 7 δισεκατομμύρια του πλανήτη. «Νίπτω τας χείρας μου από οτιδήποτε έχει σχέση με μόδα, η μόδα ουσιαστικά με καθιστά άλλο ένα πρόβατο στο κοπάδι», λέει ο πολύ απλά ντυμένος με ένα fleece North Face και παπούτσια New Balance, Jeremy Lewis, ιδρυτής του Garmento και freelance στιλίστας, συντάκτης μόδας. «Aυτή τη στιγμή», διευκρινίζει, «η μόδα είναι υπερβολικά δημοφιλής και πολλοί τη χρησιμοποιούν για να αγοράσουν μια ταυτότητα αντί να την ανακαλύψουν αλλιώς και τελικά καταλήγουν στο σκοτάδι ηττημένοι. Εγώ δέχομαι επιρροές από τον Steve Jobs και τον Jerry Seinfeld, που είχαν ένα εντελώς ισοπεδωμένο λουκ, ύποπτα υπεραπλοποιημένο και κάπως χαριτωμένα άγαρμπο. Είναι ένα στιλ γεμάτο κλισέ, δεν είναι όμως η ειρωνεία του που αγαπώ, είναι η πρακτικότητα χωρίς φιοριτούρες που εμένα αυτή τη στιγμή μου φαίνεται πολύ σέξι. Μου αρέσει πολύ η ιδέα να μη χρειάζεται να χρησιμοποιήσεις τα ρούχα σου για να δηλώσεις κάτι.»