Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
popaganda
popagandaΙΣΤΟΡΙΕΣ

Μια ομάδα Ελλήνων φοιτητών κερδίζει το Βραβείο Καινοτομίας στο πρόγραμμα CEO Challenge της P&G

Λίγο μετά τη διάκρισή τους στον ημιτελικό του Ceo Challenge στο Βουκουρέστι, οι φοιτητές μιλούν στην Popaganda για την εμπειρία τους και τη σημασία καινοτόμων προγραμμάτων για τη νέα γενιά.
PG-workshop

Πριν λίγες εβδομάδες, τρεις ομάδες Ελλήνων φοιτητών ταξίδεψαν στο Βουκουρέστι με σκοπό να διεκδικήσουν μια θέση στον πανευρωπαϊκό τελικό του προγράμματος «CEO Challenge» της P&G. Εκεί έπρεπε να αναλάβουν το ρόλο του Chief Executive Officer της εταιρείας για λίγες ημέρες και να προτείνουν ιδέες για τη διαχείριση και την αντιμετώπιση ενός επιχειρηματικού ζητήματος του προϊόντος Gilette. Οι ελληνικές ομάδες διαγωνίστηκαν με ομάδες από τη Ρουμανία, τη Βουλγαρία και τη Σερβία, ενώ ειδικότερα η ομάδα από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών απέσπασε το «Βραβείο Καινοτομίας» για την πιο πρωτότυπη επιχειρηματική πρόταση!

Βασισμένο στην πεποίθηση της υποστήριξης και της ανάδειξης των νέων, το CEO Challenge οργανώθηκε φέτος για πρώτη φορά με συμμετοχές από πολλές χώρες της Ευρώπης μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα, από την οποία επιλέχθηκαν αρχικά 60 ομάδες. Ο στόχος είναι να μεταφέρει τους φοιτητές από τα αμφιθέατρα σε ένα ρεαλιστικό επαγγελματικό περιβάλλον όπου θα μπορούν να διευρύνουν τις ικανότητες και τις γνώσεις τους και να εξασκήσουν την αναλυτική τους σκέψη και το ομαδικό τους πνεύμα με πρωτοβουλίες και λύσεις για επιχειρηματικές προκλήσεις. Οι ομάδες που διακρίθηκαν στους ημιτελικούς θα συμμετάσχουν στον μεγάλο τελικό που θα πραγματοποιηθεί στη Γενεύη το κέντρο του σχεδιασμού και της προώθησης των προϊόντων της P&G.

PG-workshop-090516-web-IMG_8420

Το έπαθλο του προγράμματος δεν είναι συνώνυμο με τη νίκη αλλά με την πορεία προς αυτήν, με τη συμμετοχή στην όλη διαδικασία και την εμπειρία όσων αυτή προσφέρει. Μέσα από ένα συνδυασμό διαδραστικής επικοινωνίας μέσω διαδικτύου αλλά και φυσικής επαφής με την εταιρεία και τους ανθρώπους της, οι φοιτητές είχαν την ευκαιρία να περάσουν από όλα τα στάδια εξέλιξης μιας πρωταρχικής ιδέας σε ένα ώριμο και ολοκληρωμένο επιχειρηματικό πλάνο.

«Ήταν μια συναρπαστική εμπειρία» λέει η Χριστίνα για τη συμμετοχή της στον ημιτελικό του Βουκουρεστίου. «Είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε εκ των έσω πώς λειτουργεί ένας πολυεθνικός οργανισμός όπως η P&G, ποια είναι η ιστορία, οι διαδικασίες και οι άνθρωποι πίσω από πολλά προϊόντα που χρησιμοποιούμε καθημερινά», περιγράφει ενώ ο Βασίλης συμπληρώνει «το case study που μελετήσαμε σε όλες τις φάσεις του διαγωνισμού παρείχε πληθώρα πραγματικών δεδομένων. Αξιοσημείωτη ήταν η ευελιξία που μας δόθηκε στο πώς θα χρησιμοποιήσουμε τα δεδομένα αυτά προκειμένου να σχηματίσουμε ένα επιχειρηματικό πλάνο και στέρεες, υλοποιήσιμες ιδέες ώστε να επιτευχθεί το λανσάρισμα του νέου προϊόντος».

PG-workshop-090516-web-IMG_8483

Παράλληλα, κάθε βήμα της διαδικασίας υποστηριζόταν από το mentoring και την καθοδήγηση έμπειρων στελεχών της εταιρείας και την αλληλεπίδραση με ομάδες από διαφορετικές χώρες, γεγονός που βοήθησε τους φοιτητές να βελτιώσουν τις δεξιότητές τους και να διευρύνουν τους ορίζοντές τους. «Ήταν πολύ σημαντικό που είχαμε ανθρώπους από διαφορετικά τμήματα της εταιρείας να μοιράζονται τις εμπειρίες τους μαζί μας, που θα μας χρησιμεύσουν όχι μόνο γι’ αυτό το συγκεκριμένο στάδιο αλλά για το μέλλον μας, για τη σταδιοδρομία μας», συμπληρώνει ο Ανδρέας, φοιτητής του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνίου.

Όσον αφορά τα εφόδια που αποκόμισαν οι φοιτητές για το μέλλον, η Ματίνα, η τρίτη φοιτήτρια της νικήτριας ομάδας δηλώνει ότι «κάποια από αυτά είναι η σημασία να δουλεύουμε στο πλαίσιο μιας ομάδας, η συνεχής προσπάθεια να ξεπεράσουμε τον εαυτό μας έτσι ώστε να καταφέρουμε να είμαστε ανταγωνιστικοί και ο τρόπος να εφαρμόσουμε τις θεωρητικές ακαδημαϊκές γνώσεις μας και τις ιδέες μας σε ένα όσο το δυνατόν πιο ρεαλιστικό και ολοκληρωμένο πλάνο. Επιπλέον, πολύ σημαντικό ήταν το ομαδικό και προσωπικό feedback που λάβαμε από έμπειρα στελέχη της P&G, που βοήθησε τον καθένα μεμονωμένα να κατανοήσει της αδυναμίες, προκειμένου να τις διορθώσει, και τα δυνατά του σημεία για να τα ενισχύσει».

https://youtu.be/SpryMujkuqE

«Η ανάπτυξη των νέων ανθρώπων βρίσκεται στο DNA της P&G», λέει η Διευθύντρια Επικοινωνίας της P&G Νοτιανατολικής Ευρώπης, Ελένη Παπαδημητρίου. «Εδώ και τρία χρόνια αναπτύξαμε την πρωτοβουλία ‘Μαζί Χτίζουμε το Μέλλον σου’ με αυτόν ακριβώς το στόχο. Να βοηθήσουμε έμπρακτα και συστηματικά στην ενδυνάμωση των δεξιοτήτων των νέων ώστε να μπορούν να αναζητήσουν εργασία με περισσότερες αξιώσεις. Το πρωτοπόρο πρόγραμμα CEO Challenge εντάσσεται σε αυτή την προσπάθεια αποτελώντας έναν διεθνή θεσμό υψηλού επιπέδου ο οποίος δίνει τη δυνατότητα στους ηγέτες του μέλλοντος να εξασκηθούν, να εμπλουτίσουν περαιτέρω την πανεπιστημιακή τους γνώση, να αποκτήσουν περισσότερη κατάρτιση, εφόδια και εμπειρίες μέσα από μια πραγματική επιχειρηματική πρόσκληση. Η μεγάλη απήχηση του προγράμματος στους νέους της Ελλάδας και φυσικά η επιβράβευση της καινοτομίας των ιδεών των Ελλήνων φοιτητών στους ημιτελικούς του Βουκουρεστίου μας δίνουν το κίνητρο για να συνεχίζουμε».

PG-workshop-090516-web-IMG_8073

Πόσο σημαντικές είναι πράγματι για τη νέα γενιά πρωτοβουλίες όπως το CΕΟ Challenge της P&G; Ο λόγος περνά και πάλι στους φοιτητές. «Πρωτοβουλίες όπως το CEO Challenge της P&G φέρνουν τους φοιτητές αντιμέτωπους με πραγματικά επιχειρηματικά προβλήματα συνδέοντας την θεωρία με την πράξη. Ειδικότερα στη Ελλάδα έρχονται και γεφυρώνουν το κενό που υπάρχει ανάμεσα στα σχετικά με την επιχειρηματικότητα πανεπιστημιακά προγράμματα και τις επιχειρήσεις», λέει ο Βασίλης, ενώ η Ματίνα εστιάζει στην απόκτηση εμπειρίας και δεξιοτήτων ως απαραίτητη για την ενίσχυση του βιογραφικού των φοιτητών, «κάτι ιδιαίτερα σημαντικό σε μια τόσο ανταγωνιστική εποχή». Τη σημασία της σύνδεσης του υψηλού ακαδημαϊκού background με την πρακτική εμπειρία τονίζει και η Χριστίνα, και συμπληρώνει «Μέσα από το CEO Challenge μας ζητήθηκε να χρησιμοποιήσουμε αρκετές ακαδημαϊκές μας γνώσεις, από διαφορετικά μαθήματα (Marketing, Finance κά), κάτι που μας ενθουσίασε και μας βοήθησε σημαντικά να εμπεδώσουμε τη θεωρία. Επιπλέον, γνωρίζοντας από κοντά τι κάνει το κάθε τμήμα, μας έγινε και λίγο πιο εύκολος ο προσανατολισμός στην αναζήτηση εργασίας καθώς έχουμε μία αίσθηση του τομέα που μας ταιριάζει περισσότερο και που μπορούμε να δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό».

Εκτός από το CEO Challenge, η πρωτοβουλία «Μαζί Χτίζουμε το Μέλλον σου» της P&G περιλαμβάνει ποικίλες δράσεις όπως διαδραστικές ημερίδες που περιλαμβάνουν τα πρωτοποριακά προγράμματα εκπαίδευσης της εταιρίας, συμμετοχές σε ενημερωτικά σεμινάρια Πανεπιστημίων και εκδηλώσεις επαγγελματικής κατάρτισης και απορρόφησης, έχοντας σαν κεντρικό άξονα την υποστήριξη και την ανάδειξη της νέας γενιάς σε δυναμικούς επαγγελματίες με ολοκληρωμένη προσωπικότητα. Οι νέοι είναι η ελπίδα για ένα καλύτερο μέλλον και η P&G επενδύει με τον πιο δημιουργικό τρόπο στην επιτυχία του!

POP TODAY
popaganda
© ΦΩΤΑΓΩΓΟΣ ΕΠΕ 2024 / All rights reserved
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.