Με μια μικρή ανατροπή έκλεισε η χρονιά για την Online Film Critics Society, που ανακοίνωσε τα βραβεία της νωρίς το πρωί: το Mad Max: Fury Road, η μεγάλη επιστροφή του George Miller στα μετα-Αποκαλυπτικά τοπία της Αυστραλίας, άφησε πίσω τα φαβορί των υποψηφιοτήτων, Carol και Sicario (Ο Εκτελεστής), και αναδείχθηκε ταινία της χρονιάς για την OFCS, προσθέτοντας έτσι και το βραβείο της διεθνούς ένωσης των online κριτικών δίπλα σ’ αυτό της FIPRESCI, που την είχε ανακηρύξει ταινία της χρονιάς τον περασμένο Σεπτέμβρη.
Η ταινία, που χρονολογικά τοποθετείται στα περιθώρια της θρυλικής τριλογίας με τον Mel Gibson, παρακολουθεί τις προσπάθειες του Mad Max να βοηθήσει την Furiosa να απαλλάξει τη μικρή της κοινωνία επιζώντων του κατεστραμμένου απ’ τη λειψυδρία πλανήτη, απ’ τον σαδιστή δυνάστη που κρατά την πόλη της στα όρια του θανάτου. Με συμπρωταγωνιστές τον Tom Hardy και την Charlize Theron, το Mad Max: Fury Road κέρδισε επίσης τα βραβεία Μοντάζ, Σκηνοθεσίας και Φωτογραφίας.
Το Carol του Todd Haynes, που διεκδικούσε βραβεία σε έξι κατηγορίες, πρώτευσε στις γυναικείες ερμηνείες κερδίζοντας τα βραβεία Α’ Γυναικείου για την Cate Blanchett και Β’ Γυναικείου για την Rooney Mara, αλλά και το βραβείο Διασκευασμένου Σεναρίου για τη μεταγραφή του βιβλίου της Patricia Highsmith από τον Phyllis Nagy. Αντίθετα, το υποψήφιο σε επίσης 6 κατηγορίες Sicario, μεταξύ των οποίων και αυτό του Β’ Ανδρικού για τον Benicio del Toro, έμεινε με άδεια χέρια.
Στη μοιρασιά των υπολοίπων βραβείων, το ταϊβανέζικο The Assassin, όπου ο Hou Hsiao Hsien αναβιώνει εντυπωσιακά της ταινίες σαμουράι, αναδείχθηκε Καλύτερη Μη Αγγλόφωνη ταινία της χρονιάς, το τελευταίο blockbuster της Pixar, Inside Out (Τα Μυαλά Που Κουβαλάς), κέρδισε το βραβείο Καλύτερης Animated Ταινίας, ενώ το βραβείο Καλύτερου Ντοκιμαντέρ κέρδισε το ήδη πολυβραβευμένο The Look of Silence (Η Όψη της Σιωπής), με το οποίο ο Joshua Oppenheimer συνεχίζει την έρευνα στη φρίκη της γενοκτονίας της Ινδονησίας που ξεκίνησε με το οσκαρικό του The Act of Killing (Η Πράξη του Φόνου).
Οι ανδρικές ερμηνείες μοιράστηκαν στον Michael Fassbender (Α’ Ανδρικός για το Steve Jobs) και Oscar Isaac (Β’ Ανδρικός για το Ex Machina (Από Μηχανής)), και το βραβείο Πρωτότυπου Σεναρίου απονεμήθηκε στο δημοσιογραφικό δράμα Spotlight, που καταγράφει για την ιστορία των ρεπόρτερ της Boston Globe, οι οποίοι αποκάλυψαν το σκάνδαλο κακοποίησης ανηλίκων από ιερείς, που συντάραξε τον κόσμο του Καθολικισμού στις αρχές των ‘00s.
Ο Αστακός του Γιώργου Λάνθιμου, μαζί με ταινίες όπως το Aferim! του Radu Jude, το Dheepan του Jacques Audiard, και το Cemetery of Splendor του Apichatpong Weerasethakul, φιγουράρισαν στο top 10 των καλύτερων φεστιβαλικών ταινιών της χρονιάς, η πλήρης λίστα των οποίων βρίσκεται online στη σελίδα της Ένωσης.