Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
popaganda
popagandaNEWS
13.12.2024

Ξεχωριστές ταινίες μικρού μήκους προβάλλονται μέσα στις γιορτές στον κινηματογράφο Ανδόρα

Τη σεζόν 2021-2022, και κάθε εβδομάδα, ο κινηματογράφος θα προβάλλει επιλεγμένες ελληνικές ταινίες μικρού μήκους πρόσφατης παραγωγής, πριν από την προβολή των μεγάλου μήκους ταινιών της διανομής.
Ξεχωριστές ταινίες μικρού μήκους προβάλλονται μέσα στις γιορτές στον κινηματογράφο Ανδόρα

Ελληνικές μικρού μήκους ταινίες ταλαντούχων νέων σκηνοθετών μας ταξιδεύουν στο folk horror της ελληνικής επαρχίας,  μας αποκαλύπτουν την άτεγκτη, ταξική κοινωνία των μελισσών και των κηφήνων, φωτίζουν τα τραύματα των παιδιών και τα λάθη των γονιών, εικονοποιούν ρεμπέτικα τραγούδια της φυλακής και παρουσιάζουν με χιούμορ σουρεάλ καταστάσεις.

Τη σεζόν 2021-2022, και κάθε εβδομάδα, ο κινηματογράφος θα προβάλλει επιλεγμένες ελληνικές ταινίες μικρού μήκους πρόσφατης παραγωγής, πριν από την προβολή των μεγάλου μήκους ταινιών της διανομής.

Η πρωτοβουλία αυτή έχει για στόχο την ανάδειξη της ελληνικής μικρού μήκους ταινίας, που τα τελευταία χρόνια έχει δώσει εξαιρετικά δείγματα γραφής, μέσα από την καθιέρωση ενός σταθερού ραντεβού για το κοινό με το είδος αυτό στην συγκεκριμένη αίθουσα.

*Από σήμερα, 16/12, και για μία εβδομάδα, θα προβάλλεται το Ίσκιωμα (15′) του Κώστα Γεραμπίνη στην απογευματινή προβολή (19:00) -πριν από την ισλανδική μεγάλου μήκους Lamb.

*Από τις  23/12 και όλη την εβδομάδα των Χριστουγέννων, σειρά έχουν οι ταινίες Goads (15′) της Ίριδας Μπαγλανέα  στην απογευματινή προβολή, και Τοπίο με καλυβα και δάσος  (3′) του Ηλία Δ.Δούλη στην βραδινή προβολή.

*Τέλος, από τις 30/12 και όλη την εβδομάδα της Πρωτοχρονιάς,  θα προβάλλεται η πολυβραβευμένη (Κάννες, Φεστιβάλ Δράμας) ταινία  Brutalia, days of labour (26′) του Μανώλη Μαυρή στην απογευματινή προβολή και το Γιαφ-Γιουφ (4′,  animation) της Αθηνάς-Γεωργίας Κουμελά στην βραδινή προβολή -πριν από την μεγάλου μήκους Petite Maman.

ΟΙ ΤΑΙΝΙΕΣ

ΙΣΚΙΩΜΑ (ΚΩΣΤΑΣ ΓΕΡΑΜΠΙΝΗΣ)

Ένας κτηνίατρος καλείται σε απομονωμένο αγρόκτημα της ελληνικής επαρχίας για να εξετάσει τον μυστηριώδη θάνατο ενός κριαριού. Μετά την προσεκτική εξέταση του ζώου ενημερώνει, χωρίς δεύτερη σκέψη, τον ιδιοκτήτη του αγροκτήματος πώς τα ζώα του θα πρέπει να θανατωθούν καθώς η ασθένεια φαίνεται μολυσματική. Καθώς ο κτηνίατρος ετοιμάζεται να φύγει, μια δυνατή καταιγίδα τον αναγκάζει να περάσει τη νύχτα στο αγρόκτημα.

Hθοποιοί: Γιώργος Κισσανδράκης, Κίμων Κουρής, Μαρία Σκουλά | Σενάριο: Δημοσθένης Παπαμάρκος, Χρήστος Β. Κωνσταντακόπουλος

GOADS (ΙΡΙΣ ΜΠΑΓΛΑΝΕΑ)

Η Ήρα θυμήθηκε αυτό το φως. Ήταν εκείνο που προσπαθούσε να τρυπήσει το σκοτάδι, γλιστρώντας ανάμεσα στο παράθυρο και την κουρτίνα. Ήταν σαν κάτι να της ψιθύριζε στο αυτί, βγάζοντας έναν ήχο που δεν είχε ξανακούσει. Ακόμα δε φανταζόταν ότι μία μέρα θα έπρεπε να σταθεί απέναντί του.

Ηθοποιοί: Χρήστος Πασσαλής, Ματίνα Καρτσιούνα, Αθανασία Καλλιμάνη, Κριστιάνα Νίκα | Σενάριο: Ίρις Μπαγλανέα 

ΤΟΠΙΟ ΜΕ ΚΑΛΥΒΑ ΚΑΙ ΔΑΣΟΣ  (ΗΛΙΑΣ Δ.ΔΟΥΛΗΣ)

Ενας άντρας ζωγραφίζει ένα τοπίο. Μια γυναίκα κρατάει δύο κούπες.

Ερμηνευτές: Κώστας Τσαρούχης, Ευγενία Κοκολάκη, Γιώργος Γκότζος | Σενάριο: Ηλίας Δ. Δούλης, Αριστομένης Θεοδωρίδης 

BRUTALIA, DAYS OF LABOUR (ΜΑΝΩΛΗΣ ΜΑΥΡΗΣ)

Πανομοιότυπα κορίτσια ντυμένα με στρατιωτικά ρούχα εργάζονται κοπιωδώς. Μια μητριαρχική οικογένεια. Μια ολιγαρχική κοινωνία. Τι θα γινόταν αν αντικαθιστούσαμε τις μέλισσες με ανθρώπους; Η Άννα, μια εργάτρια μέλισσα που ακόμα βρίσκεται στο στάδιο της εκπαίδευσης, παρακολουθεί το σύμπαν της κυψέλης μέσα στο οποίο ζει. Προσπαθεί να κατανοήσει τους κανόνες μιας κοινωνίας σκληρής και ανταγωνιστικής, να ενταχθεί στο σύνολο και να υπηρετήσει το “κοινό καλό”. Αδυνατώντας, ωστόσο, να συναινέσει στη βιαιότητα που την περιβάλλει, καταδικάζεται στην απόλυτη μοναξιά και οδηγείται σε μία ριζική απόφαση.

Ηθοποιοί: Έλσα Λεκάκου, Κόρα Καρβούνη, Χαρά Μάτα Γιαννάτου | Σενάριο: Μανώλης Μαυρής 

ΓΙΑΦ-ΓΙΟΥΦ (ΑΘΗΝΑ-ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΟΥΜΕΛΑ)

To “Γιαφ-Γιουφ” επιχειρεί να επενδύσει εικαστικά το τραγούδι της αδέσποτης ρεμπέτικης δημιουργίας “Στη Φυλακή Με Bάλανε”. Υπάρχει σε διάφορες εκδοχές με μικρές διαφοροποιήσεις στους στίχους. Η συγκεκριμένη εκδοχή με τη Μαρίκα Παπαγκίκα, είναι μάλλον η γνωστότερη. Είναι από τις μειοψηφικές περιπτώσεις ρεμπέτικων όπου το υποκείμενο είναι γυναίκα. Η ταινία αποπειράται να αποδώσει τη «ρεμπέτικη» ατμόσφαιρα αυτή, τονίζοντας τον -σπάνιο για το είδος του- λυρισμό του κομματιού. Η φυλακή μπορεί να εκληφθεί είτε κυριολεκτικά ως χώρος, είτε μεταφορικά ως ερωτικό αδιέξοδο. Επιπλέον, η φράση “γιαφ-γιουφ” στο ρεμπέτικο λεξιλόγιο, σχετίζεται με τη χρήση ουσιών.

Από Γενάρη θα ακολουθήσει νέο πρόγραμμα που περιλαμβάνει πολλές ακόμα ενδιαφέρουσες δουλειές των δύο τελευταίων ετών.

Οι θεατές θα μπορούν να παρακολουθούν τις ταινίες στην τιμή του εισιτηρίου της μεγάλου μήκους ταινίας. 

Η Weirdwave ευχαριστεί θερμά τους δημιουργούς για την παραχώρηση των ταινιών τους.

INFO

http://www.weirdwave.gr/

https://www.youtube.com/channel/UCF9Dj8Vq2W1QIqbTS80SanQ

https://www.facebook.com/WEIRDWAVE.GR

https://www.instagram.com/weirdwavegr/

popaganda
© ΦΩΤΑΓΩΓΟΣ ΕΠΕ 2024 / All rights reserved
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.