Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
popaganda
popagandaNEWS
22.11.2024

Eργαζόμενοι στα σούπερ μάρκετ για «Καλάθι του Νοικοκυριού»: «Επικοινωνιακό τρικ της Κυβέρνησης που δεν ανακουφίζει τον καταναλωτή»

Το κυβερνητικό αγήφημα για το «καλάθι του νοικοκυριού» στηλιτεύουν οι υπάλληλοι των σούπερ μάρκετ καταγγέλλοντας ένα φθηνό επικοινωνιακό «τρικ» που όμως «δεν μπορεί να ξεγελάσει κανένα».
Eργαζόμενοι στα σούπερ μάρκετ για «Καλάθι του Νοικοκυριού»: «Επικοινωνιακό τρικ της Κυβέρνησης που δεν ανακουφίζει τον καταναλωτή»

Το κυβερνητικό αγήφημα για το «καλάθι του νοικοκυριού» στηλιτεύουν οι υπάλληλοι των σούπερ μάρκετ καταγγέλλοντας ένα φθηνό επικοινωνιακό «τρικ» που όμως «δεν μπορεί να ξεγελάσει κανένα».

«Το πολυδιαφημισμένο καλάθι του νοικοκυριού ούτε γεμίζει ούτε ανακουφίζει τον καταναλωτή» τονίζουν σε ανακοίνωσή τους οι εργαζόμενοι στα σούπερ μάρκετ Αθηνών, Πειραιώς, Δήμων και κοινοτήτων Νομού Αττικής.

Μάλιστα, όπως επισημαίνουν η ΟΙΥΕ και η Ένωσης υπαλλήλων εμπορίου τροφίμων και σούπερ μάρκετ Αθηνών, Πειραιώς, Δήμων και κοινοτήτων Νομού Αττικής «η εξωπραγματική ανοδική πορεία του Δείκτη Τιμών Καταναλωτή, συνιστά μια αδιάψευστη και σκληρή πραγματικότητα, την οποία δεν μπορεί να ξεγελάσει κανένα επικοινωνιακό πυροτέχνημα, καμία προεκλογική φιέστα που επιχειρεί ο Υπ. Ανάπτυξης μέσω των Σούπερ Μάρκετς».

Ολόκληρη η ανακοίνωση:

«Το επικοινωνιακό τρικ της Κυβέρνησης και του Υπουργείου Ανάπτυξης έχει ήδη καταρρεύσει, καθώς το πολυδιαφημισμένο καλάθι του νοικοκυριού ούτε γεμίζει ούτε ανακουφίζει τον καταναλωτή.

Η αγορά τροφίμων συνεχίζει να είναι μη διαχειρίσιμη για το κοινωνικό σύνολο, καθώς η εξωπραγματική ανοδική πορεία του Δείκτη Τιμών Καταναλωτή, συνιστά μια αδιάψευστη και σκληρή πραγματικότητα, την οποία δεν μπορεί να ξεγελάσει κανένα επικοινωνιακό πυροτέχνημα, καμία προεκλογική φιέστα που επιχειρεί ο Υπ. Ανάπτυξης μέσω των Σούπερ Μάρκετς.

Οι καταναλωτές και ο κόσμος της μισθωτής εργασίας ξέρουν τις τιμές στο ράφι καλύτερα από τον καθένα και μπορούν να αντιληφθούν άμεσα την κυβερνητική εξαπάτηση. Τα φθηνότερα προϊόντα των ιδιωτικών ετικετών (private labels) και οι εβδομαδιαίες προσφορές των καταστημάτων, σε καμιά περίπτωση δεν είναι το αποτέλεσμα της κυβερνητικής προσπάθειας, είτε για αποκλιμάκωση είτε για συγκράτηση των τιμών.

Δυστυχώς το θηρίο της ακρίβειας είναι παρόν στην καθημερινότητα κάθε νοικοκυριού, όπου η αγοραστική δύναμη των εργαζομένων έχει μειωθεί κατά 40% (με πρόσφατη μέτρηση του ΙΝΕ-ΓΣΕΕ) και όσο η κυβέρνηση θα συμπορεύεται με τη λογική της αποφυγής ουσιαστικών μέτρων, όπως τη δραστική μείωση ΦΠΑ και ειδικού φόρου καυσίμων, την πάταξη της αισχροκέρδειας των προμηθευτών, τις πολιτικές συμφωνημένων τιμών κ.ο.κ., τόσο το θηρίο αυτό θα συνεχίσει να εισβάλει ακόμα πιο εύκολα σε κάθε νοικοκυριό, θα μειώνει δραματικά το διαθέσιμο οικογενειακό εισόδημα και θα δυσκολεύει ακόμα περισσότερο την αξιοπρεπή μας διαβίωση.

Η δική μας απάντηση θα πρέπει να είναι οργανωμένη και διαρκής. Οι απεργιακές συγκεντρώσεις, την Τετάρτη 9 Νοεμβρίου, έδειξαν το δρόμο.

Μόνο οι εργαζόμενοι και τα μαζικά συνδικάτα μπορούν να σταθούν εμπόδιο στις αντεργατικές – αντικοινωνικές πολιτικές και να επιβάλουν στην πράξη πια εκείνες τις πολιτικές και κοινωνικές εξελίξεις, που θα ανατρέψουν την κυβερνητική λογική της προστασίας των λίγων έναντι των πολλών».

popaganda
© ΦΩΤΑΓΩΓΟΣ ΕΠΕ 2024 / All rights reserved
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.