23.04.2018 16:49
5 τρόποι να γίνετε πιο παραγωγικοί, σύμφωνα με μέιλ που έστειλε ο Elon Musk στους υπαλλήλους του
Μήπως να ακολουθήσουμε τις συμβουλές του;
Ο άνθρωπος που έφτιαξε την Tesla, την Space X και πριν από λίγο καιρό έστειλε ένα αυτοκίνητο στο διάστημα, έστειλε μέιλ στο προσωπικό του, σε μια προσπάθεια να αυξήσει την παραγωγικότητα. Η αλήθεια είναι πως δεν είναι ένα συνηθισμένο μέιλ, και αν κρίνουμε από τα αποτελέσματα που φέρνει η εταιρεία του Elon Musk, τότε οι συμβουλές του μάλλον, έχουν βάση.
Το καλύτερο κομμάτι, βέβαια, από όλο το μέιλ, ίσως είναι ο τρόπος που ξεκινά:
«Αρχικά θέλω να σας συγχαρώ για τα μέχρι τώρα αποτελέσματα. Είστε μια φοβερή ομάδα, η οποία κάνει θαύματα σε καθημερινή βάση.
Αυτές είναι οι πέντε συμβουλές του Elon Musk για μεγαλύτερη παραγωγικότητα:
- Μην κάνετε πολύωρα μίτινγκ
«Τα πολύωρα μίτινγκ είναι μια αρρώστια για τις μεγάλες επιχειρήσεις και με τον καιρό όλο και χειροτερεύουν. Αν δεν είστε σίγουροι ότι ένα μεγάλο μίτινγκ έχει κάτι να προσφέρει σε όλη την ομάδα, τότε προσπαθήστε να τα κάνετε όσο πιο σύντομα γίνετε». - Σηκωθείτε και φύγετε από το μίτινγκ
«Αν ένα μίτινγκ ή ένα τηλεφώνημα δεν έχει κάποια αξία για σας, τότε απλά φύγετε ή κλείστε το τηλέφωνο. Αγένεια δεν είναι να φύγετε από κάπου, αγένεια είναι να απασχολείτε κάποιον χωρίς λόγο». - Μην χρησιμοποιείτε ακρωνύμια
«Μην χρησιμοποιείτε ακρωνύμια και άλλες τέτοιες βλακείες αν θέλετε να περιγράψετε κάτι στην Tesla. Γενικά οτιδήποτε απαιτεί περαιτέρω εξήγηση, λειτουργεί ανασταλτικά στην επικοινωνία. Δεν θέλουμε όσοι πιάνουν δουλειά στην εταιρεία, να χρειαστεί να μάθουν ένα ολόκληρο καινούριο λεξιλόγιο». - Παραβλέψτε την ιεραρχία όταν θέλετε να επικοινωνήσετε
«Για να γίνει μια δουλειά θα πρέπει να επικοινωνούμε με όσο μεγαλύτερη συντομία γίνετε και όχι να σεβόμαστε την γραμμή της ιεραρχίας. Αν κάποιος υπεύθυνος προσπαθήσει να σας επιβάλλει κάτι τέτοιο, πολύ σύντομα θα βρει τον εαυτό του εκτός εταιρείας». - Να χρησιμοποιείτε την κοινή λογική
«Γενικότερα να έχετε πάντα ως οδηγό σας την κοινή λογική. Αν ένας από τους κανόνες της εταιρείας σας φαίνεται εξωφρενικός, τότε ο κανόνας αυτός θα πρέπει να αλλάξει».