Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
popaganda
popagandaNEWS
13.12.2024

Δερμάτινα jackets από ρύζι, εμποτισμένα με αιθέρια έλαια, από την MCQ

Ένας κλάδος του οίκου Alexander McQueen υιοθετεί vegan και φυσικά υποκατάστατα δέρματος, ως πιο βιώσιμες και ηθικές επιλογές απέναντι στα ζώα.
Δερμάτινα jackets από ρύζι, εμποτισμένα με αιθέρια έλαια, από την MCQ

Για να αναδείξει τις εναλλακτικές δερμάτινων με βάση φυτά, η φίρμα MCQ, κλάδος του οίκου Alexander McQueen, παρουσίασε αρωματισμένο δερμάτινο μπουφάν με συνδυασμό φυσικού λατέξ, φλοιών ρυζιού και ξυλώδη βασικά αιθέρια έλαια.

Οι δέκα κρεασιόν, που αποτελούν μέρος της κολεξιόν Grow Up της φίρμας, έχουν την μορφή παραδοσιακού μπουφάν μοτοσικλετιστή αλλά είναι κατασκευασμένες από ένα vegan υποκατάστατο δέρματος, γνωστό ως Mirum.

Το Mirum εξέλιξε η αμερικανική νεοφυής επιχείρηση Natural Fiber Welding (NFW) και κατά παραγγελία της MCQ το επεξεργάστηκε με ένα υπόλευκο χρώμα βάσης χρησιμοποιώντας ορυκτό άργιλο που επιτρέπει στους φλοιούς ρυζιού να λάμπουν μέσα από το φυτικό δέρμα.

Η MCQ πρόσθεσε ένα γήινο άρωμα χρησιμοποιώντας διαφορετικά βασικά αιθέρια έλαια, το οποίο θα παραμένει στο ένδυμα επί περίπου έναν χρόνο. Οι κρεασιόν είναι σχεδιασμένες ως φόρος τιμής στην κηπουρική και κάθε ένα από τα μπουφάν έχει ζωγραφιστεί στο χέρι με παιδικά μοτίβα φύσης από τον νεοϋορκέζο καλλιτέχνη Kevin Emerson.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by MCQ (@mcq)

«Φανταστείτε να φοράτε αυτό το μπουφάν και δεν είναι απλά και μόνο ένα μπουφάν» είπε, μιλώντας στο Dezeen, η Oihana Elizalde, αντιπρόεδρος της NFW. «Είναι αυτό το άρωμα που προσθέτει μια διαφορετική διάσταση, το οποίο πραγματικά άρεσε στην MCQ. Είναι κάτι που όλο και πιο πολύ αρχίζουμε να εξερευνούμε ιδιαίτερα στον χώρο της μόδας».

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by MCQ (@mcq)

Το Mirum έχει ήδη χρησιμοποιηθεί για μικρά αξεσουάρ όπως τσάντες και πορτοφόλια, ενώ οίκοι – από Allbirds μέχρι Ralph Lauren – έχουν επενδύσει στο υλικό ελπίζοντας να το ενσωματώσουν στα προϊόντα τους. Η συνεργασία MCQ με NFW σηματοδοτεί ωστόσο την πρώτη φορά που το υλικό έγινε ενδύματα τα οποία θα δοθούν ως δώρα σε «μεγάλα ονόματα VIPs και φίλους της φίρμας» 

 
popaganda
© ΦΩΤΑΓΩΓΟΣ ΕΠΕ 2024 / All rights reserved
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.