Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
popaganda
popagandaNEWS
23.12.2024

Γιατί κάποιοι άνθρωποι δεν χρειάζονται τα likes;

«Πόσα like πήρα;». Κάποιους απλά δεν τους συγκινεί.
Γιατί κάποιοι άνθρωποι δεν χρειάζονται τα likes;

Ερευνητές στο Πανεπιστήμιο του Cornell έχουν βρει το είδος της προσωπικότητας που έχει ανοσία στην ενίσχυση του εγώ που προσφέρουν τα social media.

Ο Anthony Burrow, ένας καθηγητής της ανθρώπινης ανάπτυξης, έχει συγγράψει μια μελέτη που αποκαλύπτει ότι οι άνθρωποι «με μια αίσθηση του σκοπού», είναι λιγότερο πιθανό να ενδώσουν. 

Η μελέτη ορίζει τους ανθρώπους με αίσθηση του σκοπού ως «συνεχιζόμενο κίνητρο» που είναι «αυτο-κατευθυνόμενο, προσανατολισμένο προς το μέλλον και επωφελές για τους άλλους».

Το «Πόσα like πήρα;» για το Journal of Experimental Social Psychology, εξέτασε τις σχέσεις μεταξύ των θετικών σχολίων των social media και της αυτοεκτίμησης.

Η συν-συγγραφέας Nicolette Rainone εξήγησε την υπόθεσή τους – ότι «οι άνθρωποι με σκοπό» είναι σε θέση να μετριάσουν την σύνδεση μεταξύ του αντίκτυπου των social media και την αυτοεκτίμησή τους, επειδή θα είναι σε θέση να αναστέλλουν την παρορμητική αντίδραση απέναντι σε αντιληπτές ανταμοιβές.

Δίνουν επίσης προτεραιότητα σε μεγαλύτερα κίνητρα μακροπρόθεσμα παρά στην βραχυπρόθεσμη, άμεση ενίσχυση ενός «μου αρέσει» στο Facebook.

istock-88471337-medium

Η μελέτη χρησιμοποίησε δύο πειράματα: το πρώτο μέτρησε την αυτοεκτίμηση και την αίσθηση του σκοπού 250 χρηστών του Facebook σε ολόκληρη την Αμερική, όταν έλαβαν like σε φωτογραφίες τους στο Facebook.

Το δεύτερο πείραμα χρησιμοποίησε περίπου 100 φοιτητές του Cornell, και έβαλε μπροστά σε ένα ψευδο-Facebook, το ‘Faces of the Ivies’. Είπαν στους φοιτητές ότι η φωτογραφία τους είχε λάβει υψηλή, χαμηλή, ή μεσαία κατάταξη σε αριθμό like.

Μετρώντας την αυτοεκτίμησή τους και στα δύο πειράματα, οι επιστήμονες διαπίστωσαν ότι μόνο τα άτομα με λιγότερο από μια αίσθηση του σκοπού ένιωσαν την ενίσχυση του εγώ.

Η Nicolette Rainone, βοηθός για το Πρόγραμμα Έρευνας για την Ανάπτυξη της Νεολαίας και την Συμμετοχή στο Κέντρο Bronfenbrenner του Cornell, εξήγησε τα οφέλη που έχει μια αίσθηση του σκοπού:

«Έχοντας ένα σκοπό που σε κρατά συναισθηματικά σταθερό, είναι απαραίτητο για την επιτυχή ακαδημαϊκή και επαγγελματική απόδοση.»

Πηγή: Independent

popaganda
© ΦΩΤΑΓΩΓΟΣ ΕΠΕ 2024 / All rights reserved
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.