Ένας πελάτης σε εστιατόριο του Σικάγο έμεινε τόσο ευχαριστημένος που άφησε φιλοδώρημα 2.000 δολάρια
Ένας πελάτης έμεινε τόσο ικανοποιημένος από το δείπνο του στο εστιατόριο Boka του Σικάγο που άφησε φιλοδώρημα συνολικού ύψους 2.000 δολαρίων. Εκπρόσωπος του συγκεκριμένου εστιατορίου, που έχει βραβευτεί με αστέρι Μισελέν, δήλωσε ότι ο πελάτης, τον οποίο κατονόμασε ως “Μάικ από το Σιάτλ”, έδωσε φιλοδώρημα στον καθένα από τους 17 υπαλλήλους του καταστήματος 100 δολάρια.
Τα 1.700 αυτά δολάρια ήταν επιπλέον του φιλοδωρήματος ύψους 300 δολαρίων, ή αλλιώς του 39% επί των 769 δολαρίων που ήταν ο λογαριασμός του για ένα δείπνο έξι ατόμων. Στις ΗΠΑ το συνηθισμένο φιλοδώρημα μπορεί να φθάσει έως και το 20% της αξίας ενός γεύματος, σε αντίθεση με το φιλοδώρημα που άφησε ο πελάτης από το Σιάτλ που ήταν το 260%.
Στον λογαριασμό του εστιατορίου στο Instagram αναρτήθηκε μια φωτογραφία του “Μάικ” μαζί με το προσωπικό. Ο ίδιος ο πελάτης, ο οποίος ζήτησε να επισκεφθεί την κουζίνα για να δώσει το φιλοδώρημα στους υπαλλήλους, δήλωσε ότι στο Boka έφαγε το καλύτερο φαγητό και απόλαυσε το καλύτερο σέρβις μέχρι σήμερα.
Το Boka άνοιξε πριν από 15 χρόνια και βρίσκεται στην περιοχή του Λίνκολν Παρκ.