Η Mondelez International, η εταιρεία πίσω από το προϊόν, έχει αυξήσει το κενό μεταξύ των κορυφών για να μειώσει το βάρος των 400γρ. στα 170γρ. η μπάρα.
Μερικοί καταναλωτές έχουν περιγράψει την κίνηση ως «λάθος απόφαση» και είπανε ότι τα μεγαλύτερα κενά μοιάζουν «ανόητα». Η Mondelez είπε ότι η κίνηση έγινε εξαιτίας της αύξησης του κόστους των υλικών.
Σε μία δήλωση στην σελίδα της Toblerone στο Facebook, η εταιρεία ανέφερε ότι έπρεπε να πάρει την απόφαση ή να αλλάξει την μορφή της σοκολάτας ή να αυξήσει την τιμή.
Συγκεκριμένα λέει: «Επιλέξαμε να αλλάξουμε το σχήμα για να κρατήσουμε το προϊόν προσιτό προς τους καταναλωτές μας».
Αλλά γιατί το μεγάλο κενό;
Οι λάτρεις της σοκολάτας δεν μπορούσαν να κατλάβουν γιατί η εταιρεία διάλεξε να κάνει τα κενά μεγαλύτερα, αντί να μειώσει το μήκος της σοκολάτας.
Ο Philip Joseph σημείωσε: «Αγοράζεις μία μπάρα, περιμένοντας μια κανονική σοκολάτα, και είναι σαν να παίρνεις την μισή.»
Ωστόσο, άλλοι καταναλωτές επαίνεσαν την εταιρεία που έκανε δημόσια ανακοίνωση για την αλλαγή. Άλλες εταιρείες δεν θα το σκέφτονταν καν. Η αλήθεια είναι πως κι άλλοι παραγωγοί έχουν ανακοινώσει αυξήσεις στις τιμές των προϊόντων τους, κατηγορώντας την πτώση της λίρας, μετά την απόφαση της Μεγάλης Βρετανίας να φύγει από την ΕΕ.
«Δεν είναι αποτέλεσμα του Brexit»
Μία εκπρόσωπος της Mondelez αναγνώρισε την κατάσταση αλλά πρόσθεσε: «Αυτή η αλλαγή δεν έγινε ως αποτέλεσμα του Brexit.» Παρόλα αυτά, δεν ήταν σε θέση να διευκρινίσει αν η αλλαγή στο σχήμα θα επηρέαζε μόνο τις σοκολάτες στην Μ. Βρετανία και όχι στην υπόλοιπη Ευρώπη.
Πηγή: BBC