Τους τελευταίους μήνες λίγο-πολύ όλοι θεωρούσαμε την εξαγορά του Twitch, της μεγαλύτερης πλατφόρμας streaming στο διαδίκτυο, από το YouTube και τη Google ως δεδομένη. Μέχρι που στην τελευταία χρεώθηκε η νέα πολιτική του Twitch, βάσει της οποίας streams στα οποία αναπαραγόταν copyrighted περιεχόμενο δέχονταν ποινή σίγασης (aka mute) για τα επόμενα 30 λεπτά! Επειδή όμως τίποτα δεν τελειώνει αν δεν βγει να τραγουδήσει η χοντρή, άπαντες εξεπλάγησαν στο άκουσμα των νέων: το Twitch εξαγοράστηκε και επίσημα πλέον από το Amazon έναντι του ποσού των $970 εκατ., αριθμός αν μη τι άλλο εντυπωσιακός αν αναλογιστεί κανείς πως η πασίγνωστη πλέον πλατφόρμα streaming ξεκίνησε τη λειτουργία της μόλις το 2011.
Τα χρήματα μπορεί να φαίνονται πολλά όμως όλα είναι σχετικά: με βάση τα στατιστικά του Ιουλίου, το Twitch είχε 55 εκατ. μοναδικούς επισκέπτες τον μήνα, άτομα που έστηναν streams, παρακολουθούσαν, αλληλεπιδρούσαν με την υπόλοιπη κοινότητα, συνεισέφεραν με δωρεές υπέρ μελών, ομάδων και καναλιών και, το κυριότερο όλων, εκθέτονταν μετά χαράς στις διαφημίσεις που τους προέβαλλαν με κάθε τρόπο η πλατφόρμα και οι streamers. Τα όσα ακούγονταν περί «γάμου» ανάμεσα σε Google και Twitch έμοιαζαν να έχουν απόλυτη βάση: με YouTube και Twitch στο πορτοφόλι της, η Google θα γινόταν η απόλυτη κυρίαρχος στο παιχνίδι του διαδικτυακού βίντεο, δημιουργώντας ένα μονοπώλιο που δύσκολα θα έσπαγε. Οι δύο πλευρές όμως τελικά δεν τα βρήκαν.
Το Twitch εν τέλει βρήκε «καταφύγιο» στο Amazon που «ξηλώθηκε» για τα καλά προκειμένου να το κάνει δικό του. Το μεγάλο ερώτημα βέβαια που πλανάται στον αέρα έπειτα από τη γνωστοποίηση της εξαγοράς, είναι τι στο καλό θα κάνει το Amazon με το Twitch; Σαφώς και μπαίνει σε έναν χορό με κάμποσα μηδενικά και μάλιστα, με ένα τόσο γερό βέλος στη φαρέτρα του, καλείται να χορέψει. Οι ανταγωνιστές του, εξ’ άλλου, δεν είναι αμελητέοι: με YouTube και Netflix να ξεχωρίζουν, ο πόλεμος του streaming αναμένεται ανελέητος. Οι βάσεις πάντως υπάρχουν: δεν έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που το Amazon ξεκίνησε –πειραματικά- να streamάρει περιεχόμενο (σειρές, εκπομπές και ταινίες) στους Prime συνδρομητές του ενώ έχει ξεκινήσει όλες εκείνες τις απαραίτητες διαδικασίες για την απόκτηση πρωτότυπου περιεχομένου.
Πλέον το Amazon διαθέτει το μεγαλύτερο όνομα στον χώρο του streaming, έχοντας παράλληλα πρόσβαση σε ένα τεράστιο κοινό που αποτελείται κατά βάση από νέους ανθρώπους, ως επί το πλείστον gamers. Είναι βέβαιο ότι ο Bezos κι η παρέα του θα βρουν τον τρόπο να φέρουν το Twitch στα μέτρα τους, καλλιεργώντας τους δεσμούς ανάμεσα σ’ αυτό και το Amazon, περιλαμβάνοντάς το στα συνδρομητικά του πακέτα και λανσάροντας ενδεχομένως και ορισμένες cross υπηρεσίες.
Το Amazon μπορεί να βαδίζει για ακόμα μια φορά σε αχαρτογράφητα νερά αλλά αν υπάρχουν θησαυροί που περιμένουν καρτερικά να τους ανακαλύψει κανείς, μόνο εκεί μπορούν να ‘ναι.
Πηγή εικόνας: Mashable