Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
popaganda
popagandaLIFE

Πώς μια κούπα καφέ κάνει την κοινωνία μας πιο συμπεριληπτική

Η δέσμευση του NESCAFÉ® για μια κοινωνία χωρίς αποκλεισμούς οδηγεί σε επενδύσεις σε δράσεις που δεν μένουν στη θεωρία, αλλά αλλάζουν πραγματικά την ισότιμη πρόσβαση των ατόμων με αναπηρία.
Cover Photo: ©pexels/caleboquendo
ίσες ευκαιρίες Nescafe

Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, 1 στα 10 άτομα παγκοσμίως έχει μια ορατή ή αόρατη αναπηρία. Παρά το γεγονός ότι η κοινωνία μας έχει κάνει βήματα προς τη συμπερίληψη, η πραγματικότητα δείχνει πως πολλά άτομα με αναπηρία εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν εμπόδια σε πολλούς τομείς της καθημερινότητας, από την εκπαίδευση μέχρι την αγορά εργασίας. Η Ελλάδα δεν αποτελεί εξαίρεση προφανώς, για αυτό και η ένταξη και η ισότιμη συμμετοχή των ατόμων με αναπηρία στην κοινωνική ζωή είναι ένα έργο που απαιτεί τη συμβολή όλων μας, δημόσιου και ιδιωτικού φορέα. Και εν προκειμένω, όλα ξεκινούν με μια ζεστή κούπα NESCAFÉ®.

Ο αγαπημένος καφές των Ελλήνων επαναπροσδιορίζει τον όρο εταιρική ευθύνη και δεν μένει σε εξαγγελίες και σχεδιασμούς, αλλά προχωρά στην υλοποίηση προγραμμάτων και έργων για την ουσιαστική συμπερίληψη ανθρώπων με αναπηρία. Οι λέξεις κλειδιά είναι προσβασιμότητα και αλληλεγγύη. Ποιος γνωρίζει καλύτερα τις δύο αυτές έννοιες από τον καφέ που εδώ και 85 χρόνια είναι συνώνυμο σύνδεσης και παρέας στην ελληνική καθημερινότητα; Η ουσιαστική και ισότιμη ένταξη στην κοινωνία πρέπει να είναι δεδομένο δικαίωμα για κάθε άνθρωπο, όπως και η απόλαυση μιας κούπας καλού καφέ και για αυτό ο NESCAFÉ® υλοποιεί προγράμματα που εξασφαλίζουν ισότιμη πρόσβαση σε κάθε έκφανση της κοινωνίας, ώστε όλοι οι πολίτες να έχουν ίσες ευκαιρίες και να μη βιώνουν αποκλεισμούς.

 Οι δράσεις ξεκινούν από την εκπαίδευση

Σε συνεργασία λοιπόν με την Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρία «Με Άλλα Μάτια» και με αφετηρία το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, ο NESCAFÉ® χρηματοδοτεί έργα που βελτιώνουν την προσβασιμότητα για όλους τους φοιτητές.

Στο κεντρικό κτίριο του πανεπιστημίου κατασκευάζονται δύο τουαλέτες για άτομα με αναπηρία όπως μπορείτε να δείτε από κάτω.

ίσες ευκαιρίες Nescafe

Στο ίδιο κτήριο εγκαθίσταται οδηγός όδευσης για άτομα με οπτική αναπηρία και τοποθετούνται ανελκυστήρες σκάλας για άτομα με κινητική αναπηρία στα πιο κρίσιμα σημεία εξυπηρέτησης.

ίσες ευκαιρίες Nescafe
ίσες ευκαιρίες Nescafe

Το έργο ενισχύεται με αναγκαίο εξοπλισμό, όπως αναπηρικά αμαξίδια, αναρριχητές σκαλιών και καρέκλες εκκένωσης – παρεμβάσεις που μεταμορφώνουν στην πράξη την καθημερινότητα των φοιτητών.

ίσες ευκαιρίες Nescafe

ίσες ευκαιρίες Nescafe

Παράλληλα, ο NESCAFÉ® προσφέρει μια ευκαιρία απασχόλησης σε έναν φοιτητή ή φοιτήτρια με αναπηρία, κάνοντας και το επόμενο βήμα: τη μετάβαση στην αγορά εργασίας. 

Η Ελεάννα Γαλανάκη, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια και Αντιπρύτανις Οικονομικού Προγραμματισμού και Υποδομών του ΟΠΑ, αναφερόμενη στις παραπάνω παρεμβάσεις δηλώνει: «Ευχαριστούμε τον NESCAFÉ και τη δράση “Με Άλλα Μάτια” που πίστεψαν στο όραμά μας. Με τη βοήθειά τους κάνουμε το Πανεπιστήμιο μας πιο ανθρώπινο, πιο προσβάσιμο και πιο δίκαιο για όλους.», ενώ και ο Βαγγέλης Αυγουλάς, ιδρυτής της ΑΜΚΕ «Με Άλλα Μάτια», μιλώντας για τη συνεργασία επισημαίνει: «Η συνεργασία μας δεν περιορίζεται σε δράσεις κοινωνικής ευθύνης. Έχει ουσιαστικό, συμβουλευτικό χαρακτήρα. Η Nestlé αναγνωρίζει τις προκλήσεις των ατόμων με αναπηρία, μας ακούει και συνεργαζόμαστε ισότιμα, ενσωματώνοντας προσβασιμότητα και συμπερίληψη στον στρατηγικό σχεδιασμό και την κουλτούρα της. Αυτό αποδεικνύει τη δέσμευσή της να προχωρήσει σε ουσιαστικά βήματα για τη συμπερίληψη.»

Στο παρακάτω βίντεο μπορείτε να δείτε σωρευτικά όλα τα έργα που επιτελούνται καθώς διαβάζετε το κείμενο αυτό:

Προσβασιμότητα στα έδρανα, προσβασιμότητα και στην καθημερινή εμπειρία του καφέ

Ο NESCAFÉ® χτίζει κυκλικά την έννοια της συμπερίληψης ξεκινόντας από την ίδια τη συσκευασία του. Από το 2023, η γραφή Braille βρίσκεται στα καπάκια όλων των συσκευασιών NESCAFÉ® Classic από 100g και πάνω, ενώ παράλληλα η μάρκα στηρίζει την κοινωνική start-up Pop2See, που μέσω τεχνητής νοημοσύνης κάνει προσβάσιμες όλες τις πληροφορίες συσκευασίας, από τα συστατικά μέχρι την ημερομηνία λήξης. Επιπλέον, δεσμεύεται οι επικοινωνίες της να είναι προσβάσιμες σε άτομα με οπτική αναπηρία ή αναπηρία ακοής, συμβάλλοντας έτσι σε μια πιο συμπεριληπτική εμπειρία για όλους. 

Όπως επισημαίνει ο Βαγγέλης Δρίτσας, Soluble Marketing Manager, της Nestlé: «Ο καφές είναι κάτι περισσότερο από ένα ρόφημα, είναι μια στιγμή σύνδεσης, χαράς και ζεστασιάς. Στoν Nescafé πιστεύουμε ότι αυτές οι στιγμές ανήκουν σε όλους, χωρίς εμπόδια και
περιορισμούς. Η προσβασιμότητα για εμάς σημαίνει να ανοίγουμε τον δρόμο ώστε κάθε άνθρωπος να μπορεί να απολαύσει μια κούπα καλού καφέ και να είναι ισότιμο μέλος του συνόλου. Η στρατηγική και το έργο που παρουσιάζουμε σήμερα είναι η απόδειξη αυτής της δέσμευσης: να δημιουργούμε έναν κόσμο πιο ανοιχτό, πιο δίκαιο, πιο ανθρώπινο.»

Ένα ταξίδι που μόλις ξεκίνησε

Η Nestlé επενδύει σε ένα μέλλον χωρίς εξαιρέσεις και το δείχνει με πράξεις: από τις συνεργασίες που επιλέγει μέχρι τις κοινωνικές της δράσεις. Όλα αυτά αποτελούν μόνο την αρχή ενός ευρύτερου σχεδίου για ένα πραγματικά συμπεριληπτικό περιβάλλον. Ο NESCAFÉ® μάς καλεί να γίνουμε μέρος αυτής της προσπάθειας, όχι μόνο ως καταναλωτές, αλλά ως πολίτες μιας κοινωνίας που θέλει να προχωρήσει χωρίς αποκλεισμούς.

Όταν όλοι έχουμε ίσες ευκαιρίες, η κοινωνία γίνεται πιο δυνατή. Και ναι, μπορούμε να το γιορτάσουμε με μια κούπα καλού καφέ.

POP TODAY
popaganda
© ΦΩΤΑΓΩΓΟΣ ΕΠΕ 2025 / All rights reserved
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.