Μα, φυσικά, στις τιμές πώλησης των εφαρμογών, οι οποίες πλέον για το 2014 διαμορφώνονται ως εξής:
0,89€ -> 0,99€
1,79€ -> 1,99€
2,69€ -> 2,99€
3,59€ -> 3,99€
8,99€ -> 9,99€
9,99€ -> 10,99€
Πρακτικά δηλαδή, οι τιμές του ελληνικού App Store είναι οι ίδιες με αυτές του αμερικάνικου, με τη διαφορά πως οι πρώτες είναι σε ευρώ και οι δεύτερες σε δολάρια (ένα app που πωλείται 1,99€ στην Ελλάδα, στοιχίζει $1,99 ή 1,69€ στις ΗΠΑ). Οι αλλαγές βέβαια αυτές δεν αφορούν μόνο τη χώρα μας αλλά ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση συν τον Καναδά, τη στιγμή που μόνο οι Ισλανδοί πρέπει να είναι ικανοποιημένοι από την κίνηση αυτή αφού εκεί οι τιμές μειώθηκαν.
Υπάρχει κάτι που μπορείτε να κάνετε; Όχι. Apple είναι αυτή, ό,τι θέλει κάνει. Για τα πρακτικά πάντως, με βάση την ελληνική νομοθεσία, από τα 0,99€ που στοιχίζει η φθηνότερη εφαρμογή, περίπου τα 0,56€ μένουν μετά τους φόρους κι απ’ αυτά, το 30% (0,17€) το εισπράττει η Apple. Άρα, τι μένει για τον δημιουργό;
Yeap, 0,39€. Λεφτά με τη σέσουλα…