Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
popaganda
popagandaDIGITAL STORIES

Μα τι έχουν πάθει όλοι με τους βοηθούς τέλος πάντων;

Μετά το iOS, το Android και τα Windows, τώρα και το Facebook αποκτά ψηφιακό βοηθό και μάλιστα με… ανθρώπινα στοιχεία! Η “M” μπορεί να κάνει πολλά. Τα έχουμε όμως ανάγκη;
3050421-poster-p-1-how-facebook-m-will-hook-us-on-shopping-at-facebook

Δεν έχουν περάσει παρά λίγα 24ωρα από τη στιγμή που το Facebook διά στόματος Ντέιβιντ Μάρκους, επικεφαλής ανάπτυξης του Facebook Messenger, ανακοίνωσε τη νέα λειτουργία “assistant” του. Μετά τη Siri της Apple, το Google Now της Google (βλ. Android) και την Cortana της Microsoft (στα Windows 10), στην καθημερινότητά μας μπαίνει η “M”, η προσωπική βοηθός του Facebook –το θηλυκό γένος αποτελεί καθαρά προσωπική πρωτοβουλία, κυρίως λόγω των συνειρμών που μοιραία γίνονται με την “M” των Τζέιμς Μποντ. Όσο για την ενσωμάτωση της λειτουργίας στο Facebook, θα γίνει μέσω του Messenger, κίνηση που κρίνεται ιδιαίτερα έξυπνη και λειτουργική.

Η διαφορά της M (ΟΚ, φτάνουν τα –ανωφερή- εισαγωγικά) από τις άλλες παρεμφερείς υπηρεσίες, έχει να κάνει κυρίως με τον ίδιο της τον χαρακτήρα: ενώ Siri, Google Now και Cortana βασίζονται ξεκάθαρα στην τεχνητή νοημοσύνη (artificial intelligence ή A.I.), η M «πατάει» σε έναν συνδυασμό A.I. και ανθρώπινης παρέμβασης. Συγκεκριμένα, οι πιο απλές από τις λειτουργίες της πραγματοποιούνται αυτόματα, την ώρα που για τις περισσότερο πολύπλοκες, φροντίζει μια ομάδα ανθρώπων που διαχειρίζεται το πρότζεκτ (εκεί ακριβώς αποσκοπούσε και η εξαγορά της Wit.ai τον Ιανουάριο από το Facebook). Ποιες είναι αυτές οι τελευταίες; Οι κάθε λογής online αγορές, το κλείσιμο τραπεζιού σε κάποιο μαγαζί ή εισιτηρίων για μια παράσταση κλπ.

Το Facebook βρήκε τον τρόπο να μπει τάχιστα σε μία αγορά που αναπτύσσεται ραγδαία, αυτή του personal assistance” σε πλατφόρμες και δίκτυα, την ώρα που παρουσίασε και κάτι καινοτόμο αλλά σαφώς πιο κοστογόνο σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Αν αναρωτιέστε τι το εντυπωσιακό έχει αυτή η αγορά, μην πάτε μακριά: αν βρισκόσασταν ανάμεσα σε δύο προϊόντα, το ένα εκ των οποίων προσέφερε δυνατότητα “live smart support”, ποιο θα προτιμούσατε, ιδίως αν ανήκατε στην κατηγορία των casual χρηστών; Δεν θα σας ενέπνεε περισσότερη εμπιστοσύνη το προϊόν αυτό; Δεν θα σας έπειθε πως ακόμα κι αν δεν καταλαβαίνατε κάτι, αυτό θα μπορούσε να σας δώσει τη λύση; Σε ορισμένες περιπτώσεις δε, θα μπορούσε ακόμα και να σας πουλήσει προϊόντα με έξυπνο, έμμεσο και κυρίως διόλου προσβλητικό για τη νοημοσύνη σας τρόπο (συμβουλές π.χ. για το τι μπορείτε να κάνετε σε κάποιο μέρος που επισκέπτεστε).

Οι μεγάλες εταιρείες της βιομηχανίας της Τεχνολογίας δουλεύουν σαν τρελές ώστε να αναπτύξουν όσο το δυνατόν περισσότερο την A.I. πάνω στην οποία στηρίζουν τις υπηρεσίες προσωπικής βοήθειας που προσφέρουν στους πελάτες τους και όλα δείχνουν πως αυτή η συγκεκριμένη αγορά θα είναι το επόμενο πεδίο μάχης μετά το messaging στο οποίο μαίνεται ο «πόλεμος» επί του παρόντος. Όσο για το αν έχει ανάγκη ο χρήστης όλες αυτές τις λειτουργίες; Τις έχει-δεν τις έχει, είναι κάτι παραπάνω από βέβαιο ότι θα τις χρησιμοποιήσει αργά ή γρήγορα, μεμονωμένα ή κατ’ εξακολούθηση και κάνοντάς το, θα προσφέρει στις εταιρείες υπερπολύτιμο feedback. Εφ’ όσον το πρόβλημά του λυθεί δε και εκείνος εξυπηρετηθεί εν τέλει, θα είναι ένας χαρούμενος και άρα returning” (σταθερός, που θα επιστρέψει) και πιο loyal” (πιστός) πελάτης.

Τι καλύτερο; 

POP TODAY
popaganda
© ΦΩΤΑΓΩΓΟΣ ΕΠΕ 2024 / All rights reserved
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.