Στο Ραζαστάν, γράφει ο Βερνιέρ, οι γυναίκες και οι άνδρες φορούν κοσμήματα. Εδώ, το χέρι ενός εμπόρου είναι καλυμμένο με κοσμήματα: το κρεμαστό χαϊμαλί του απεικονίζει την Durga, την ανίκητη θεά.
Μια εσοχή στο Chavi Niwas πιθανότατα προορίζεται για τις γυναίκες. Προς το πίσω μέρος της αίθουσας, ένα μυτερό τοξωτό παράθυρο διακοσμείται από ένα μοτίβο πέργκολας που κόβεται απευθείας από το μάρμαρο.
Μια μικρή τσιγγάνα από την έρημο Ταρ φοράει κοσμήματα που είναι οικογενειακά κειμήλια και όπως όλες οι γυναίκες-νομάδες φορά όλες τις κοσμικές κατοχές της.
Ένα χαρούμενο συνονθύλευμα των στοιχείων σε ένα στασίδι στο παζάρι Tijara, με τη συνηθισμένη εικόνα της θεότητας κρεμασμένη με ένα κολιέ από τεχνητά άνθη, επαναχρησιμοποιημένα φυλλάδια και μια σειρά από μικροσκοπικές πράσινες πιπεριές και λεμόνι που χρησιμοποιούνται για τελετές στο σπίτι.
Δημοφιλείς στην Ευρώπη κατά τη διάρκεια του 18ου αιώνα, οι κούκλες έγιναν στυλοβάτες της προσωπογραφίας του 19ου αιώνα, λόγω της αίσθηση της αμεσότητας και της ανάπτυξης της φωτογραφίας. Οι κούκλες απεικονίζουν τις ιεροτελεστίες και τα έθιμα της βρετανικής κοινωνίας και ενέπνευσαν αργότερα την τέχνη του animation. Σε όλη την Ινδία, μπορείτε να δείτε ότι η επίδρασή τους στα πορτραίτα των αρχόντων, όπως αυτό, εμφανίζεται σε πολλά παλάτια.Το εξώφυλλο του Rajastan Style. Ο συγγραφέας Verniere γράφει στην εισαγωγή «Στο Ραζαστάν συναντάς θαύματα. Μένεις έκπληκτος από την ομορφιά σε όλες τις μορφές της -πραγματική ή φανταστική- και τη γοητεία σε κάθε στροφή.