Πρέπει να δώσουμε credits στους υπεύθυνους του Instagram, οι οποίοι κατάφεραν να πείσουν τον Zuckerberg να δώσει 740 εκατομμύρια δολάρια για να αγοράσει ένα φωτογραφικό service που δεν είχε βγάλει ποτέ του χρήματα. Βέβαια ο ιδρυτής του Facebook δεν θα καθόταν με σταυρωμένα χέρια. Είτε αρέσει στους χρήστες, είτε όχι οι διαφημίσεις έρχονται στο feed όλων μας πολύ σύντομα. Σήμερα παίρνουμε μια – πολύ καλαίσθητη – εικόνα του πώς θα είναι αυτές.
Αφού πέρυσι αποφάσισαν να δώσουν άδεια στους διαφημιστές να χρησιμοποιούν όποιες φωτογραφίες θέλουν, κάτι που εξαγρίωσε τους χρήστες του social network και αναγκάστηκαν να πάρουν πίσω την ανακοίνωσή τους, φέτος βρήκαν ένα καινούριο business plan. Ακόμα δεν ξέρουμε ποιο ακριβώς είναι αυτό, γνωρίζουμε όμως τι μορφή θα έχουν οι διαφημίσεις. Λιτές (ας ελπίσουμε) με ένα διακριτικό “sponsored” και τον τίτλο “Instagram” εκεί που θα έπρεπε να είναι το όνομα του χρήστη, οι διαφημίσεις θα κάνουν την εμφάνισή τους σε λίγες εβδομάδες σε ένα κοντινό σας smartphone.