Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
popaganda
popagandaΡΕΠΟΡΤΑΖ

Βρήκαμε τον Δανό εγκεφαλο της καμπάνιας “Help a Dane” που μας έκαψε πριν λίγες μέρες, για να μην καίγονται οι συμπατριώτες του

Ο Thomas Koefoed, project manager της πιο σουρεαλιστικής εκστρατείας ευαισθητοποίησης για τον καρκίνο του δέρματος εξηγεί πώς δημιουργήθηκε το video που έγινε viral.

https://www.youtube.com/watch?v=3B6wobiWSdc

«Βοηθήστε ένα Δανό στον ήλιο».

Έσκασε στο timeline μας, το απόγευμα της περασμένης μας Παρασκευής κι έτσι κουρασμένοι όπως ήμασταν παίζοντας τις καθυστερήσεις της εβδομάδας, ως πρώτη αντίδραση σαστίσαμε. Ακολούθησε ένα αυθόρμητο “WTF?”. Και μετά, μάλλον, πηγαίο γέλιο. Έτσι κι αλλιώς ξεκαρδιστική είναι στο φινάλε η έκκληση των Δανών προς τους Έλληνες και τους κατοίκους άλλων αγαπημένων τους καλοκαιρινών προορισμών. Λίγα σπαστά ελληνικά, μια χορωδία από καμένους (#diplis) ανθρώπους να βαριανασαίνουν, κι ένας σοβαρός παρουσιαστής/εκφωνητής είναι οι πρωταγωνιστές μιας εκστρατείας ευαισθητοποίησης που με μπόλικο χιούμορ αναφέρεται στην ανάγκη για προστασία από τον καρκίνο του δέρματος. Και σίγουρα δε θυμίζει καμία άλλη. 

Κάθε χρόνο, εκατοντάδες Δανοί τουρίστες έρχονται στις ηλιόλουστες παραλίες μας για διακοπές. Δυστυχώς όμως, πολλοί από αυτούς επιστρέφουν στο σπίτι με εγκαύματα που αυξάνει τον κίνδυνο να προσβληθούν από καρκίνο του δέρματος. Αν οι ίδιοι δεν μπορούν να φροντίσουν τον εαυτό τους, δεν αντιλαμβάνονται πού είναι εκτεθειμένοι, ίσως οι ντόπιοι μπορούν να τους βοηθήσουν να είναι πιο προσεκτικοί στον ήλιο. 


«Είναι μια χιουμοριστική προσέγγιση σε ένα σοβαρό πρόβλημα. Εμείς οι Δανοί λατρεύουμε να πηγαίνουμε για διακοπές σε ηλιόλουστους προορισμούς, αλλά δεν είμαστε συνηθισμένοι στην υψηλή ακτινοβολία του ήλιου σε χώρες όπως η Ελλάδα. Οπότε, η Δανία έχει έναν από τους πιο υψηλούς δείκτες μελανώματος (τον πιο θανάσιμο τύπο του καρκίνου του δέρματος) στον κόσμο», μας λέει ο Thomas Koefoed, o άνθρωπος πίσω από την πολυσυζητημένη ιδέα που έγινε viral σε χρόνο ρεκόρ.

KB_Help a Dane_05

Πώς προέκυψε η ιδέα; Εδώ και 10 χρόνια, εμείς (η ομάδα πίσω από την καμπάνια Sun Safety) προσπαθούμε να εκπαιδεύσουμε τους Δανούς ώστε να είναι πιο προσεκτικοί στον ήλιο, όταν ταξιδεύουν σε ηλιόλουστους προορισμούς. Φέτος, αποφασίσαμε να προσπαθήσουμε κάτι διαφορετικό. Οι Δανοί είμαστε, συνήθως, πολύ ικανοποιημένοι με τους εαυτούς μας κι αγαπάμε να ακούμε πως ο κόσμος γύρω μας το αντιλαμβάνεται π.χ. ότι είμαστε «η πιο ευτυχισμένη χώρα του κόσμου» ή κάτι παρόμοιο. Οπότε σκεφτήκαμε ότι ίσως οι Δανοί θα ήταν πιο ανοιχτοί στο μήνυμα της ηλιοπροστασίας αν ερχόταν από ανθρώπους που προέρχονται από τις χώρες που μας αρέσει να επισκεπτόμαστε. Επίσης, πολλοί Δανοί θέλουν να «το κάνουν όπως οι ντόπιοι» όταν ταξιδεύουν, άρα προσαρμόσαμε την εκστρατεία Sun Safety στη λογική ότι οι Δανοί τουρίστες θα μπορούσαν να μάθουν κάτι από εσάς.

Θέλαμε να ξέρετε ότι αυτό το μήνυμα φτιάχτηκε ειδικά για εσάς.

Δεν είναι ένα συνηθισμένο βίντεο όμως… Θέλαμε να χρησιμοποιήσουμε το κλισέ της τηλεοπτικής ομιλίας, εμπλουτισμένο με κάποια ασυνήθιστα στοιχεία που υποτίθεται ότι θα φανέρωναν το πρόβλημα, αλλά θα κέντριζαν παράλληλα και την προσοχή του κοινού. Ελπίζαμε ότι αυτά τα στυλιστικά στοιχεία που αναστατώνουν και προκαλούν έκπληξη θα τραβούσαν την προσοχή σας στο Facebook ή στο YouTube. Ακόμη, ελπίζαμε να κερδίσουμε κάποιους πόντους με την προσπάθειά μας να δημιουργήσουμε περιεχόμενο στα ελληνικά, επειδή τόσο περιεχόμενο συνήθως γίνεται μόνο στα αγγλικά. Θέλαμε να ξέρετε ότι αυτό το μήνυμα φτιάχτηκε ειδικά για εσάς.


MB_greece
 
KB_Help a Dane_07

Κάποιοι στην Ελλάδα σχολίασαν ότι τους θύμισε το σκηνοθετικό στυλ του Γιώργου Λάνθιμου κι άλλων νέων ελλήνων σκηνοθετών που ανήκουν στο αποκαλούμενο ως Greek Weird Wave… Λυπάμαι που θα το πω, αλλά δεν έχουμε ακούσει για τον Γιώργο Λάνθιμο ή το Greek Weird Wave. Ωστόσο, ο σκηνοθέτης του video, Peter Harton, έχει δουλέψει με μερικούς κωμικούς εδώ στην Δανία, που φημίζονται για το αλλόκοτο και παράξενο είδος κωμωδίας τους. Μπορείτε να δείτε κάποια παραδείγματα εδώ. Επίσης, είναι αστείο να δει κανείς ότι εμείς οι Δανοί απ’ ότι φαίνεται μοιραζόμαστε ένα σπέσιαλ είδος χιούμορ με τους Έλληνες. Πραγματικά, αναρωτιόμασταν πόσο καλά το χιούμορ του βίντεο θα ταξιδέψει και θα εκληφθεί έξω από την Δανία.

Mέχρι στιγμής, περίπου 5.000 Έλληνες έχουν κάνει εγγραφή για να βοηθήσουν την εκστρατεία.

Πώς μπορεί ένας Έλληνας ιδανικά να βοηθήσει έναν Δανό, αφού κάνει την εγγραφή; Μέχρι στιγμής, περίπου 5.000 Έλληνες έχουν κάνει εγγραφή για να βοηθήσουν την εκστρατεία. Αυτό είναι πάνω από τις πιο τρελές προσδοκίες μας και είμαστε πολύ ευγνώμονες! Ως πρεσβευτές του “Help a Dane” μπορείτε να ψάξετε για ανθρώπους που είναι έξω στον ήλιο για πολλή ώρα χωρίς κατάλληλη προστασία. Πείτε τους πόσο δυνατός είναι ο ήλιος σας και προτείνετέ τους ευγενικά να μετακινηθούν στην σκιά, να φορέσουν ένα καπέλο, ένα T-shirt και να φορέσουν αντηλιακό και γυαλιά ηλίου. Ως εκστρατεία, θα λατρεύαμε φυσικά μια φωτογραφία ή μια selfie με την προσφορά της βοήθειά σας στο #helpadane.



Και παρακαλώ, προσφέρετε αυτήν την βοήθεια σε όλους τους ανθρώπους με ανοιχτό δέρμα -δεν χρειάζεται να είναι αποκλειστικά Δανοί. Το μελάνωμα είναι ένα μεγάλο πρόβλημα για ανθρώπους σε όλο τον κόσμο. Για το επόμενο βήμα της εκστρατείας “Help a Dane”, σκεφτόμαστε να συλλέξουμε τις καλύτερες συμβουλές από τους ντόπιους στους αγαπημένους μας προορισμούς και καλώς εχόντων των πραγμάτων όλοι οι Έλληνες εθελοντές θα βοηθήσουν σε αυτό.

KB_Help a Dane_10

Το μήνυμα είναι σαφές: Οι Δανοί χρειάζονται βοήθεια, αφού το δέρμα τους δεν έχει σχεδιαστεί για να «ψήνεται» στον ήλιο και χρειάζονται βοήθεια από τους ντόπιους για να τους θυμίζουν την σκιά, το καπέλο και το αντηλιακό.

Οι εθελοντές μπορούν να εγγραφούν στο www.helpadane.com για να γίνουν πρεσβευτές της εκστρατείας ”Help a Dane” και να βοηθήσουν ώστε οι Δανοί να μην αποκτήσουν ένα ηλιακό έγκαυμα στις διακοπές τους.

Στην ιστοσελίδα www.helpadane.com μπορεί να δει κανείς τις πέντε διαφορετικες εκδοχές του μηνύματος.

Δείτε τα στατιστικά στοιχεία:

  • Μέχρι 90% όλων των περιπτώσεων καρκίνου του δέρματος προκαλείται από την έκθεση σε υπεριώδη ακτινοβολία UV από τον φυσικό ήλιο και σε ξαπλώστρες.
  • Η Δανία είναι μια σκανδιναβική χώρα, με λίγες ηλιόλουστες ώρες ετησίως και δείκτη UV που ποτέ δεν ξεπερνά το 7. Στους ηλιόλουστους προορισμούς πιο κοντά στον Ισημερινό, ο δείκτης UV μπορεί να είναι 12-15.
  • Η Δανία έχει την υψηλότερη συχνότητα εμφάνισης της θανατηφόρας μορφή καρκίνου του δέρματος (μελάνωμα) στη Σκανδιναβία, λαμβάνονται υπόψη το μέγεθος του πληθυσμού και την ηλικιακή κατανομή.
  • Σε παγκόσμια κλίμακα, η Δανία έχει την πέμπτη υψηλότερη συχνότητα εμφάνισης του μελανώματος. Μόνο η Αυστραλία, η Νέα Ζηλανδία, η Ελβετία και η Ολλανδία έχουν υψηλότερη συχνότητα εμφάνισης.
Screen Shot 2017-02-07 at 12.44.23
Screen Shot 2017-02-07 at 12.44.05

Γίνετε κι εσείς  πρεσβευτές της εκστρατείας ”Help a Dane” στο www.helpadane.com

POP TODAY
popaganda
© ΦΩΤΑΓΩΓΟΣ ΕΠΕ 2024 / All rights reserved
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.