ΘΕΡΙΝΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΑΘΗΝΑ ΜΟΥΣΙΚΗ

Το βράδυ της προηγούμενης Δευτέρας, στην υπέροχη ταράτσα του θερινού κινηματογράφου της Ταινιοθήκης, «Λαϊς», ο Felizol (που έχει την τιμητική του αυτόν τον καιρό τόσο λόγω Νορβηγίαςόσο και λόγω της επικείμενης της επικείμενης κυκλοφορίας του άλμπουμ Like Cannibal Father Like Cannibal Son μαζί με τον The Boy στην εξαιρετική σκοτσέζικη ετικέτα Optimo Music) έντυσε μουσικά δύο από τα αριστουργήματα του κάποτε τρομερού παιδιού του αβαν γκαρντ σινεμά, Kenneth Anger, στο πλαίσιο του Athens Open Air Film Festival. Το ημίωρο Scorpio Rising (1963) και το, ανάλογης διάρκειας, Lucifer Rising (1972-1980).

ΘΕΡΙΝΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΑΘΗΝΑ ΜΟΥΣΙΚΗ
ΘΕΡΙΝΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΑΘΗΝΑ ΜΟΥΣΙΚΗ
ΘΕΡΙΝΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΑΘΗΝΑ ΜΟΥΣΙΚΗ
ΘΕΡΙΝΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΑΘΗΝΑ ΜΟΥΣΙΚΗ

Ο Γιάννης Βεσλεμές έστησε το hardware και τα vintage αναλογικά σύνθια του κι έπαιξε πάνω στο φιλμ, ξεκινώντας από τις πρώτες «αθώες» electronica απόπειρες και φτάνοντας μέχρι το σήμερα με σταθμούς την ντίσκο ηδονίλα, τα ξεδιάντροπα posh ’80s και το αδιόρατο protopunk  πνεύμα που, έτσι κι αλλιώς, διατρέχει το έργο του Anger.

ΘΕΡΙΝΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΑΘΗΝΑ ΜΟΥΣΙΚΗ
ΘΕΡΙΝΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΑΘΗΝΑ ΜΟΥΣΙΚΗ
ΘΕΡΙΝΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΑΘΗΝΑ ΜΟΥΣΙΚΗ
ΘΕΡΙΝΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΑΘΗΝΑ ΜΟΥΣΙΚΗ
ΘΕΡΙΝΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΑΘΗΝΑ ΜΟΥΣΙΚΗ

H  Popaganda ήταν εκεί και φωτογράφισε τη βραδιά λεπτό προς λεπτό. Δείτε όλες τις εικόνες στην παρακάτω γκαλερί.