Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
popaganda
popagandaΘΕΑΤΡΟ : ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

Ο Γιάννης Αναστασάκης ξανανοίγει την πόρτα του ΚΘΒΕ για όλους

Ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδας μιλά στην Popaganda για την κομμένη επιχορήγηση, τα 5 εκ. χρέη και τις αριθμητικές πράξεις που είναι αναγκασμένος να κάνει για να παραμένει ανοικτό, χωρίς στάσεις και απεργίες.
Πορτρέτο:Άγγελος Χριστοφιλόπουλος/ FOSPHOTOS
146x2a0620

Όση ώρα ο ‘Αγγελος φωτογραφίζει, με φόντο τον Λευκό Πύργο, τον Γιάννη Αναστασάκη, ηθοποιό και σκηνοθέτη, που όμως μάθανε οι πολλοί απ΄τις ταινίες του Οικονομίδη, έξω απ’ το σημερινό στρατηγείο του στην Εταιρεία Μακεδονικών Σπουδών, τη ναυαρχίδα του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδας (ΚΘΒΕ), στο οποίο έφερε πραξικοπηματικά ειρήνη, αναλαμβάνοντας αιφνιδίως καλλιτεχνικός διευθυντής τον Αύγουστο του ’15, και περιμένω στο γραφείο του, εμφανίζεται η κοπέλα που εργάζεται στην είσοδο ως σεκιούριτι.

Δεν ήταν μιλημένη. Στο κουβεντολόι όμως που ξεκίνησε αβίαστα άρχισε να μου μιλάει για τον «άνθρωπο Γιάννη», που ξενυχτάει ως τις 4 τα χαράματα και εργάζεται μόνος στο σκοτεινό κι έρημο κτήριο.

Η αλήθεια είναι πως φαίνεται ότι την κάνει κέφι τη δουλειά του. Και ανταμείβεται για αυτό. Το καλοκαίρι το Κρατικό, εντελώς αθόρυβα, στρατολογώντας τον Τσεζάρις Γκραουζίνις, με ελάχιστα μέσα και μηδενική διαφήμιση, έκανε την παράσταση για την οποία μιλούσανε οι πάντες ως το φετινό επιδαυρικό γεγονός. Πριν λίγες μέρες, ενώ τρέχει ένα ρεπερτόριο που περιλαμβάνει από Φεϊντό μέχρι Μπρέχτ (τη Μάνα Κουράγιο, σε μια παράσταση ορόσημο του Νικίτα Μιλιβόγιεβιτς, με την εξαιρετική Λυδία Φωτοπούλου) και Ταχτσή (Το Τρίτο Στεφάνι σε μια πληθωρική, με καλούς ρυθμούς, ολίγον τηλεοπτική πρόταση του Θανάση Παπαγεωργίου), ο Αναστασάκης έκανε ξανά τη διαφορά μεταξύ των δυο κρατικών σκηνών: υπέγραψε με το Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών συλλογική σύμβαση και εισέβαλλε στο θέατρο τελεσίδικα σε εργασιακή νηνεμία. Δεν είναι τυχαίο το κλίμα σύμπνοιας, με το ρεκόρ της μιας μόνο ημέρας στάσης εργασίας στη θητεία του σε ένα θέατρο με καθημερινότητα τα τελευταία χρόνια τις συνεχείς απεργιακές κινητοποιήσεις. Συγκρατώ τη φράση του:« Το Κρατικό πρέπει να είναι ένα θέατρο ανοικτό. Ξανανοίγει η πόρτα σε όλους. Ο αγώνας συνεχίζεται».


Η κοπέλα που εργάζεται ως σεκιούριτι μού κάρφωσε ότι κάθεστε ως τις 4 τα ξημερώματα στο γραφείο. Τι ακριβώς κάνετε; Υπάρχει πολύ δουλειά και για τα οικονομικά και διοικητικά θέματα. Υπάρχει και κάτι ακόμα. Θέλεις κι ένα χρόνο να ηρεμήσει το σύστημα για να διαβάσεις βιβλία και να σκεφτείς το ρεπερτόριο. Είχα και τις πρόβες για τους “Ψύλλους στα αυτιά” του Φεϊντό. Επίσης πρέπει να δεις και τις προτάσεις που σου υποβάλλουν. Φαντάσου ότι πέρσι είχαμε 120 προτάσεις από ανθρώπους εκτός θεάτρου. Πρέπει να τις βλέπεις αναλυτικά. Ολα αυτά απαιτούν χρόνο. Δεν μπορείς να τα βάζεις στην μπάντα και να κάνεις μόνο το όνειρο και το όραμά σου. Βεβαίως, αυτό που λένε όραμα, φτιάχνεται κι από το περιβάλλον σου. Αλλά αυτό κάνω το βράδυ: προσπαθώ να μπει το θέατρο σε μια τάξη. Γιατί ακόμα κανονική λειτουργία δεν έχει.

Γιατί; Επειδή υπάρχουν κι αυτά τα χρέη των 5 εκατομμυρίων, υπάρχουν δικαστικές αποφάσεις που εκκρεμούν…

Ποιες είναι οι  σοβαρές; Δεν είναι μια και δυο. Είναι πολλές υποθέσεις, επειδή το θέατρο είτε δεν φρόντισε είτε δεν μπορούσε στο παρελθόν να δώσει έστω ένα μέρος των χρημάτων που οφείλονταν σε αυτούς τους ανθρώπους. Κι αυτοί κάνανε μήνυση, και υπήρξε καταδικαστική για το θέατρο απόφαση. Και αυτά τώρα τα βάζεις σε μια σειρά. Λες, ωραία, χρωστάμε 20 χιλιάδες, αλλά μπορούμε να δώσουμε 5 τώρα και να κάνουμε ένα διακανονισμό. Είσαι αναγκασμένος να κάνεις τετοιες αριθμητικές πράξεις. Και θεωρώ πολύ θετικό το ότι επιτέλους προκηρύχτηκε η θέση οικονομικού διευθυντή. Αν έρθει ένας άνθρωπος, που έχει τη γνώση και την εμπειρία να διαχειριστεί τα οικονομικά ενός πολιτιστικού φορέα, όπως είναι γραμμένος ο νόμος, σε συνεννόηση με τον καλλιτεχνικό διευθυντή, θα βοηθηθούμε. Χρειαζόμαστε έναν συνεργάτη με δύναμη στο θέατρο που να μου πει “αυτό θα στοιχίσει τόσο, δεν θα τα έχουμε τα χρήματα”, και θα κινητοποιεί και τις υπόλοιπες υπηρεσίες του δημοσίου. Γιατί για να έρθει μια επιχορήγηση, αφού την υπογραψει ο υπουργός Πολιτισμού, περνά τουλάχιστον ένα 20ημερο.

Η καταδίκη των επικεφαλής της Οπερας της Θεσσαλονίκης τι σημαίνει στην πράξη; Θα εισπράξει Κρατικό Θέατρο κάποια χρήματα; ‘Οταν ήρθα στο Κρατικό νόμιζα ότι χρωστάγαμε το 1,2 εκ.

Δεν το χρωστάτε; Όχι, γιατί το ένα εκατομμύριο το είχαμε δώσει, τώρα δώσαμε και τα υπόλοιπα. Τι είχε συμβεί; Είχε δοθεί το ίδιο ΑΦΜ από τον τότε υπουργό, τον Βενιζέλο, στην Όπερα και στο Κρατικό. Και όλη αυτή η σπατάλη χρημάτων φορτώθηκε στο Κρατικό. Δεν του φτάνανε και τα υπόλοιπα χρέη που είχε! Τώρα μαθαίνω έγινε μια προσπάθεια να οριστεί δικάσιμος.

Από εκεί προσβλέπετε χρήματα; Πρέπει να διεκδικήσουμε το 1,2 εκ. που έχουμε δώσει. Αυτό θα κλείσει κάποια τρύπα. Θα δώσουμε σε ανθρώπους που χρωστάμε. Θα είναι μια βοήθεια.

Το πρόστιμο που έφαγε στο Εθνικό Θέατρο από το ΙΚΑ για αδήλωτους και ανασφάλιστους εργαζόμενους, γεγονός το όποιο ο Λιβαθινός αμφισβητεί, φέρνει στο προσκήνιο μια πρακτική που πάντα ισχύει σε όλες τις κρατικές σκηνές, της μίσθωσης εργατών στο πόδι για να ξεστήνουν σκηνικά και να κάνουν τις χαμαλοδουλειές; Εχει γίνει και κατά τη διάρκεια της θητείας σας στο Κρατικό Θέατρο; Έχει συμβεί, σε συννενοήση με ένα υπεύθυνο εργολάβο, να έχουμε ξεστήσει κι εμείς σκηνικό με ανθρώπους εκτός θεάτρου. Αλλά δεν είναι πάγια τακτική. Και στο Εθνικό μπορεί να τα κάνανε όλα σωστά και κάτι να τους ξέφυγε. Δεν ξέρω το λόγο που φάγανε το πρόστιμο. Eίδα την ανακοίνωσή τους και πιστεύω θα το δικαιολογήσουνε.´Όσο καιρό είμαι εδώ προσπαθούμε να κάνουμε τις δουλειές μας με τις δικές μας δυνάμεις. Υπάρχει όμως ένα ζήτημα.

Αναφέρεστε στο οικονομικό; Δεν μπορούμε, ας πούμε, να κάνουμε προσλήψεις καθαριστριών. Οπότε πρέπει να έχουμε την ιδιωτική εταιρεία που βρήκα ερχόμενος. Εχουμε μόνο 3 καθαρίστριες.

146x2a0605

Ποιος είναι ο συνολικός αριθμός του προσωπικού σας; Γύρω στα 300 άτομα, οι 110 ηθοποιοί, οι υπόλοιποι διοικητικοί και τεχνικοί. Το καλοκαίρι μειώνεται ο αριθμός στα 250-270, το χειμώνα ανεβαίνει. Η δε επιχορήγησή μας έχει κατρακυλήσει στα 5.8 εκ. Αρκεί μόνο για τις μισθοδοσίες. Άντε και ενάμισι εκατομμύριο να είναι τα έσοδα! Κανονικά, μπαίνει το θέατρο μέσα ενάμισι εκατομμύριο το χρόνο. Προσβλέπουμε στο ταμείο, αλλά, και πάλι, αποκλείεται να καλύψουμε όλο αυτό το ποσό. Γι’αυτό ζητήσαμε και πήραμε έκτακτη επιχορήγηση. Πρέπει η κυβέρνηση συνολικά να δει τα δυο κρατικά θέατρα, το Εθνικό και το ΚΘΒΕ, που παλαιότερα παίρνανε 9 εκ. και τώρα πέσανε στα 5,8 το ΚΘΒΕ και στα 6 το Εθνικό.


Ποιο ποσό ζητάτε; Πρέπει να ανέβει η επιχορήγηση στα 7,5 εκατομμύρια κι εκεί να μας πούνε «με αυτά θα διατηρήσετε το προσωπικό που έχετε», γιατί δεν είναι κανένας αργόμισθος. Δεν μπορεί να λείψει κανείς. Δεν είμαστε εστία αργόμισθων που αμπομυζούν το δημόσιο.

Το ΚΘΒΕ πάντως χρόνια τώρα κατηγορείται για αργομισθίες ηθοποιών. Τι αργομισθίες!Φαντάσου ότι πέρσι μόνο δυο ηθοποιοί δεν συμμετείχαν σε ό,τι έκανε το θέατρο. Οι δε ηλεκτρολόγοι, ηχολήπτες και διοικητικοί κάνουν πολλές φορές και δουλειά πάνω από τις δυνάμεις τους για να τα καταφέρουμε. Εδώ και ένα χρόνο δεν ήταν μόνο οι παραστάσεις μέσα στα θέατρα. Βγαίναμε κι έξω στην πόλη και πηγαίναμε και στις άλλες πολεις. Συνεχίσαμε να έχουμε το κλιμάκιο στη Βόρεια Ελλάδα με παραστάσεις στο χειμώνα. Ολα αυτά απαιτούν ανθρώπους, τεχνικούς, οδηγούς, διοικητικούς. Δουλέψαμε περισσότερο από το σύνηθες πέρσι.

Γιατί συνέβη αυτό; H δουλειά του Κρατικού Θεάτρου είναι σημαντική γιατί έχει να κάνει με τη βόρεια Ελλάδα και με τις χώρες γύρω μας. Πήγα στην Αλβανία να δω θέατρο, με την προοπτική να φέρω κάτι από την Αλβανία εδώ και να πάμε κι εμείς στην Αλβανία. Πήγαμε στη Ρουμανία, με μια παράστασή μας, σε ένα φεστιβάλ. Θέλουν πολύ και οι Ρουμάνοι να φέρουν κάτι εδώ και να γίνει μια ανταλλαγή. Για να πάμε στο Φεστιβάλ του Μπιλμπάο, επειδή δεν μας περισσεύουν ποτέ χρήματα, απευθυνθήκαμε στο υπουργείο Τουρισμού. Θα το ψάξουμε από πολλές μεριές, γιατί μπορούν και άλλα υπουργεία να βοηθήσουνε. Γίναν στο Κρατικό και ανοιχτές ακροάσεις μετά από χρόνια και φύγανε αρκετοί που θεωρούσαν τη θέση τους μόνιμη και ήρθαν καινούριοι ηθοποιοί.

Πώς συνέβη αυτό στο Κρατικό αναίμακτα, χωρίς διαμαρτυρία; Υπήρξαν διαμαρτυρίες. Αλλά, νομίζω, βλέπουνε ότι και δεν ήρθα εδώ για να κάτσω στην καρέκλα εσαεί και δεν ήρθα για να βγάλω χρήματα.

Πόσο καιρό δεν έχει ανοίξει ρουθούνι; Εδώ και πολλούς μήνες! Σε διάστημα 15 μηνών το ΚΘΒΕ έκλεισε μόνο μια μέρα -πέρσι τα Χριστούγεννα- από στάση εργασίας! 

Παίζει ρόλο το ότι  οι πληρωμές γίνονται κανονικά; Ναι. Οι εργαζόμενοι έχουν πληρωθεί κανονικά την 15μερία τους στις 15/11 και δεν τους χρωστάμε τίποτα από χρέη ετών που είχαν συσσωρευθεί. Τα θέατρά μας πηγαίνουν πολύ καλά, αλλά, βέβαια, όποτε πλησιάζει το τέλος του μήνα έχω αγωνία για το αν οι εισπράξεις μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες μας. Δεν γίνεται, δυστυχώς, όταν υπάρχει ακόμη χρέος 4 εκ., να ζει το θέατρο από τα εισιτήριά του! Είναι τονωτική ένεση η τόσο έντονη παρουσία του κοινού φέτος, όμως δεν αρκεί. Γι’αυτό ζήτησα την έκτακτη επιχορήγηση.

Στη συνάντησή σας με τη νέα υπουργό Πολιτισμού αυτά συζητήσατε; Είναι και το πρώτο πράγμα. Xαίρομαι πολύ που ανέλαβε το ΥΠΠΟ η Λυδία, γιατί έχει άμεση και ενεργή επαφή με τον Πολιτισμό, γνωρίζει τα προβλήματα του θεάτρου στη χώρα κι έχει και τις ικανότητες και το πείσμα να βρει λύσεις. Στην πολύ θερμή  συνάντηση που είχαμε την ενημέρωσα αναλυτικά για την οικονομική κατάσταση του ΚΘΒΕ , αλλά και για την καλλιτεχνική του δράση τους τελευταίους 15 μήνες.

Δεσμεύτηκε για την αύξηση της επιχορήγησης; Όχι, δεν δεσμεύτηκε για συγκεκριμένο ποσό! Εγώ ανανέωσα το αίτημα που είχα απευθύνει και στον κ.Μπαλτά για έκτακτη επιχορήγηση 500.000 μέσα στο Δεκέμβριο ώστε να καλύψουμε τα λειτουργικά μας έξοδα.

Με τέτοια στενότητα γιατί επιμένετε να διατηρείτε τόσες σκηνές, να επιβαρύνεστε με τόσα ενοίκια; Στη Μονή Λαζαριστών είναι η δραματική μας σχολή, εκεί γίνονται και εκδηλώσεις από τους γύρω δήμους της Περιφέρειας. Αν εγκαταλείπαμε το χώρο θα αφήναμε σε μαρασμό όλη τη δυτική Θεσσαλονίκη. Εδώ στην Εταιρεία Μακεδονικών έχουμε πάλι ενοίκιο 18.000 το μήνα . Δεν γίνεται να μην κάνουν παράσταση εδώ.

Δεν μπορείτε να επαναδιαπραγματευτεί το ενοίκιο; Το ποσό είναι εξωφρενικό στις μέρες μας. Ζητήσαμε να μειωθεί από την Εταιρεία Μακεδονικών Σπουδών, αλλά δεν έγινε δεκτό το αίτημά μας. Παλαιότερα ήταν, να φανταστείς, 24.000. Εμείς το βρήκαμε 18000. Ζητήσαμε να γίνει 12.000. Δεν έγινε δεκτή η πρότασή μας. Θα επανέλθουμε. Είναι πολύ δύσκολο. Από την άλλη, εδώ είναι και τα γραφεία του θεάτρου και η μεγάλη σκηνή και τα φουαγιέ. Δεν γίνεται να πεις “μένω μόνο στο Βασιλικό”. Νομίζω θα είναι μεγάλη ήττα αυτή και για τον πολιτισμό στην πόλη Επιμένω. Πρέπει τα δυο κρατικά θέατρα να βοηθηθούν από τον προϋπολογισμό αυτό καθεαυτό. Φτάνουμε στο αμήν συνεχώς.

Γνωρίζετε γιατί το Εθνικό Θέατρο καθυστερεί στην υπογραφή της συλλογικής σύμβασης, την οποία υπογράψατε μόνοι; Για τη στάση του Εθνικού στη συλλογική σύμβαση με το ΣΕΗ δε θέλω να αναμειχθώ. Εγώ, πάντως, θεωρώ ότι το ΚΘΒΕ οφείλει να έχει 100 τουλάχιστον ηθοποιούς για να καλύψει τις ανάγκες που προκύπτουν για πολιτιστικό έργο, όχι μόνο στη Θεσσαλονίκη, αλλά και σε όλη τη Βόρεια Ελλάδα. Το ξεκαθάρισα και στο ΣΕΗ από την πρώτη στιγμή. Έκανα και 5 προτάσεις, που, κατά τη γνώμη μου, θα βοηθούσαν στην καλύτερη λειτουργία του ΚΘΒΕ, αλλά , τελικά, μόνο μία έγινε δεκτή.Αυτή που είχε άμεση σχέση με το καλλιτεχνικό αποτέλεσμα: να έχουμε 4 γενικές δοκιμές αντί 3, ώστε οι παραστάσεις να φτάνουν έτοιμες στην πρεμιέρα. Εφόσον η Γενική Συνέλευση των ηθοποιών του ΣΕΗ δεν δέχτηκε καμία άλλη πρότασή μου δεν επέμεινα. Αλλά μιλάμε μόνο για τα οικονομικά και στο Κρατικό γίνονται πράγματα που με κάνουνε και αισθάνομαι περήφανος.

146x2a0634

Υπάρχει κάποια είδηση για το θέατρο, κάτι που θα ανακοινώσετε προσεχώς; Κάλεσα τη Βίκυ Μαραγκοπούλου να ενισχύσει την προσπάθεια που κάνουμε εδώ. Εφόσον πει το “ναι” θα προχωρήσουμε. Θα πρέπει  να μείνει για 2-3 χρόνια στη Θεσσαλονίκη, δεν είναι εύκολη απόφαση, την καταλαβαίνω και περιμένω. Επίσης, στοχεύουμε στην επανενεργοποίηση του Χοροθεάτρου. Οταν ήρθα είχε αναστείλει τη λειτουργία του, γιατί δεν υπήρχε και τρόπος να χρηματοδοτηθεί. Τώρα κάνουμε μια νέα προσπάθεια. Είναι ο λόγος που ήρθαμε σε επαφή με το Ιδρυμα Νιάρχος.

Δέχτηκαν από το ‘Ιδρυμα να συνδράμουν; Ήταν καταρχήν θετικοί. Το Κρατικό δεινοπάθησε τα τελευταία χρόνια από την οικονομική δυσπραγία και τις απεργίες,τις στάσεις, και πολλοί χορηγοί απομακρύνθηκαν. Σήμερα επιστρέφουν.


Τα πράγματα που σας κάνουν περήφανο,πέρα από την εργασιακή ειρήνη, τι είναι; Το καλλιτεχνικό μας πρόγραμμα. Ενα Κρατικό πρέπει να φιλοξενεί όλες τις τάσεις και τα είδη. Να φιλοξενεί τους παλαιότερους δημιουργούς, και, συγχρόνως, να ενισχύει τον πειραματισμό. Να έχει, με άλλα λόγια, παραστάσεις που θα απευθύνονται σε όλες τις κατηγορίες κοινού, ει δυνατόν!Φέτος το καταφέραμε. Ανεβάζουμε έργα που αγαπώ. Στο φουαγιέ της ΕΜΣ το Festen του Βίντερμπεργκ, με το Γιάννη Παρασκευόπουλο. Είναι μόνο για 50 θεατές , μια τολμηρή παράσταση, που είναι sold out από την πρώτη μέρα! Στο μικρό θεάτρο της Μονής η Γεωργία Μαυραγάνη ετοιμάζει το «Γκιάγκ» του Παπαμάρκου. Εδώ δεν γίνονται πράγματα με ανάθεση, αλλά πράγματα με ανθρώπους που αγάπησαν αυτά που αγαπώ κι εγώ. Και το «Τρίτο Στεφάνι» ήταν ένα βιβλίο που όταν το διάβασα είπα «σπουδαίο», κι απευθύνθηκα στον Θανάση Παπαγεωργίου. Η «Μάνα κουράγιο» προέκυψε σκεφτόμενος ότι ο Μπρέχτ μιλά πολύ για το σήμερα και είναι κρίμα να μην ανεβαίνει σε ένα κρατικό θέατρο. Οι παραστάσεις του Μιλιβόγιεβιτς έχουν αφήσει εποχή εδώ. Και τον κάλεσα. Για Μάνα σκέφτηκα αμέσως τη Λυδία Φωτοπούλου, ήθελα να ξαναρθουν εδώ άνθρωποι που τους χάσαμε στην πορεία..Υπήρχαν επίσης παιδιά όπως ο Γιάννης  Μόσχος και ο Γιλαννης Καλαβριανός, που είχανε ζήσει εδώ ή ήταν από εδώ. Και οι δυο είπανε «ναι» στο κάλεσμά μας. Καταλήξαμε στα «Ανεμοδαρμένα ύψη» με τον Καλαβριανό και στο Δηλητήριο, ένα σύγχρονο ολλανδικό έργο, με το Μόσχο. ‘Εγινε μια επιστράτευση ανθρώπων που πέρασαν από εδώ, αλλά η πόρτα μετά παρέμεινε κλειστή. Το Κρατικό πρέπει να είναι ένα θέατρο ανοικτό. Ξανανοίγει η πόρτα σε όλους.Θέλουμε να συνεργαστούμε και με ξένους σκηνοθέτες,αλλά για να τους φέρεις χρειάζονται λεφτά.

Ο Μιλιβόγιεβιτς πήρε ελληνική ή ευρωπαϊκή αμοιβή; Ελληνικότατη! Δεν μπορούμε να δωσουμε αμοιβές μεγάλες,

Η σκηνή δεν σας λείπει καθόλου; Όχι. Στο θέατρο έχω παίξει ελάχιστα ως ηθοποιός. Να σκηνοθετήσω ήθελα, και, πιο συγκεκριμένα, ήθελα να κάνω το ¨Ψύλλοι στα αυτιά” (παρουσιάζεται στο Βασιλικό). Και γελάει πολύ, φαίνεται, το κοινό στο Βασιλικό Θέατρο. για να έχουμε μια καθαρή κωμωδία, κάτι που πέρσι δεν υπήρχε στο Κρατικό, γιατί πρέπει να γελάσουμε και λίγο. Ο Φεντό έχει ένα ωρολογιακό μηχανισμό φάρσας. Επέλεξα τη μετάφραση του Βολανάκη, που ήμουνα βοηθός του, και τον Γιώργο Χριστιανάκη για τις μουσικές συνθέσεις. Είμαι πολύ ευχαριστημένος γιατί έχουμε κι ένα θίασο πολύ καλών ηθοποιών. Η σκηνή δεν μου λείπει, ο κινηματογράφος μού λείπει. Mού πρότεινε πάλι ο Οικονομίδης να παίξω στη νέα ταινία του, αλλά δεν ξέρω αν θα προλάβω. Αυτό που μου λείπει είναι η γυναίκα μου, που είναι ηθοποιός, και η κόρη μου, που είναι στο τρίτο έτος της Αρχαιολογίας. Είναι κι οι δυο στην Αθήνα.

Δεν θα ανηφορίσει να δουλέψει η σύζυγός σας στο ΚΘΒΕ; Η γυναίκα μου; Δεν είναι σωστό.  Ξαναζώ εργένικα σε ένα δώμα, για το οποίο δίνω 200 ευρώ. Ακόμα και τα ρούχα μου τα δίνω για πλύσιμο. Έχω επιστρέψει σε μια εποχή φοιτητική. 

Μετανιώνετε που ανεβήκατε στη Θεσσαλονίκη; ‘Οχι. Έπρεπε να πω ‘’ναι’’. ‘Οταν με κάλεσε ο Ξυδάκης μού είπε “είμαστε σε πολύ κακή κατάσταση επάνω, θες να ανέβεις;”.Είπα “ναι”, παρόλα τα χρέη, για να δοθεί ένα νέος αέρας, για να πάμε μπροστά. Πρέπει να ξαναβρούμε το βηματισμό μας, με ωραίες δουλειές. Τώρα, την εποχή της κρίσης, πρέπει το Κρατικό να συνεργαστεί με τους πάντες, με όλους τους φορείς.

POP TODAY
LIFE
popaganda
© ΦΩΤΑΓΩΓΟΣ ΕΠΕ 2024 / All rights reserved
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.