Τρία αρμόνια σε σχήμα πι μεταξύ τους, μερικά ακόμα synths πλάτη σε αυτά, κουμπιά, καλώδια κι ένα πιάνο με ουρά. Πριν ακόμη ο Νιλς Φραμ εμφανιστεί μπροστά στο αθηναϊκό κοινό, καλεσμένος του Plisskën Festival, το στήσιμο στη σκηνή της αίθουσας «Χρήστος Λαμπράκης» του Μεγάρου Μουσικής προμήνυε κάτι εντυπωσιακό.
Εντυπωσιακή ήταν και η προέλευση του κόσμου, με τους «εναλλακτικούς» να ξεχύνονται στο χώρο του Μεγάρου και να εξασφαλίζουν ένα sold out για τον γερμανό συνθέτη. Εντυπωσιακότερος όλων βέβαια ήταν ο ίδιος ο Νιλς Φραμ που πεταγόταν ανάμεσα σε πλήκτρα και κουμπιά, κλασικότροπες μελωδίες και ηλεκτρονικούς ήχους, αλλά έπιανε και συχνά πυκνά το μικρόφωνο για να κάνει αστειάκια με το κοινό και να γίνει για λίγα λεπτά άτυπος stand up κωμικός. Μέχρι να κάνει, μετά από σχεδόν δύο ώρες, υπόκλιση κι όλο το Μέγαρο να σηκωθεί όρθιο να τον χειροκροτήσει.