Στα γρήγορα: Ένατη full length δουλειά για τον Γερμανό συνθέτη έφτιαξε σε δύο χρόνια μόνος του ένα ολόκληρο studio στο ιστορικό κτίριο Funkhaus στο Βερολίνο.
Την ακούσαμε: Με μίνιμαλ beats και λυρικά μελωδικά στοιχεία που οφείλονται στο πιάνο, ο Nils Frahm στα 74 λεπτά που διαρκεί ο δίσκος χτίζει κλιμακωτές συνθέσεις, άλλοτε με πιο electro προσανατολισμό και άλλοτε πιο ατμοσφαιρικές, που θα ταίριαζαν σε art sci-fi, ενώ γίνεται πιο προσιτός ηχητικά σε κομμάτια που χρησιμοποιεί χορωδιακά φωνητικά, όπως το “A Place” που θυμίζει μία πιο down tempo εκδοχή του Bonobo. Ο δίσκος είναι λεπτοδουλεμένος μέχρι και την πιο μικρή του λεπτομέρεια και πλούσιος ηχητικά, παρά τον μινιμαλισμό που κυριαρχεί. Βέβαια δύσκολα λειτουργεί για κάτι άλλο πέρα από background music -ωραία όμως background music.
Τρέξε μακριά: Αν είσαι άνθρωπος του μαξιμαλισμού και δεν είσαι των soundtracks.
Τ’ είπες τώρα; «Το All Melody μοιάζει να αναφέρεται στην ιδιαιτερότητα του συνδυασμού των ήχων. Υποδηλώνει επίσης ότι, ενώ ο κενός χώρος είναι ένα σημαντικό στοιχείο του δίσκου, αυτό που παρουσιάζεται είναι απόλυτα μελωδικό και καθαρά βασισμένα σε συναισθήματα». –All Music
Να τ’ αφήσω; 83/100 –Metacritic