Όταν δεν πρωταγωνιστεί σε πολυσυζητημένες θεατρικές παραστάσεις, η Μαρία Ναυπλιώτου προβάρει με τους Tricky Pony, τη μπάντα που έστησε με τον Δημοσθένη Γρίβα. Μιλήσαμε μαζί τους εν όψει της αποψινής τους συναυλίας στο βολιώτικο Volume Festival. Θα ακολουθήσουν οσονούπω και άλλες στην Αθήνα.

tricky foto

Πως προέκυψε λοιπόν η μπάντα; Είχαμε συνεργαστεί σε διάφορες θεατρικές παραστάσεις. Το καλοκαίρι του 2012 αποφασίσαμε να δοκιμαστούμε ως μουσικό σχήμα.

Ποια η σύνθεση του σχήματος σας; Η Μαρια Ναυπλιώτου τραγουδάει, ο Δημοσθένης Γρίβας παίζει μπάσο, ο Stephen Fleming ηλεκτρική κιθαρα, ο Μανώλης Γιαννίκιος τύμπανα και αυτή την περίοδο ο Αντωνης Χαραλαμπιδης synthesizers.

Πείτε μας λίγα πράγματα για τη μουσική που παίζετε. Το βασικό μέρος της μουσικής με την οποία ασχολούμαστε, έχει να κάνει με τη διαφορετική ανάγνωση και τη διασκευή κομματιών άλλων. Αποτελεί συνέχεια ενος προσωπικού project διασκευών για θεατρικές παραστάσεις. Τα επιλεγμένα κομμάτια σε κάποιες περιπτώσεις παρουσιάζονται παντελώς αλλοιωμένα και αποδομημένα, όπως στις περιπτώσεις που ξαναγράφεται μουσική απο την αρχή για τους στίχους των κομματιών. Άλλες φορές λιγότερο, όμως πάντα μέσα από το φίλτρο της θεατρικότητας της Μαρίας Ναυπλιώτου.

maxresdefault

Πως σκοπεύετε να κινηθείτε σε δισκογραφικό επίπεδο την εποχή του mp3; Είμαστε σε περίοδο ηχογραφήσεων για να καταγραφεί το όλο project. Όσον αφορά στο «δισκογραφικό» κομματι, θα αναλάβουμε μόνοι μας την παραγωγή σε cd. Το σημαντικό πάντα είναι το έργο. Αν το μέσο θα ειναι cd, βινύλιο ή mp3, δεν μας αποσχολεί ιδιαίτερα.

Η σύνδεση ενός καλλιτέχνη απο το χώρο των παραστατικών τεχνών (με μεγάλη αναγνωρισιμότητα κιόλας) σε ένα σχήμα με μουσικούς πως λειτουργεί; Είναι καθαρά θέμα χημείας, σε προσωπικό και καλλιτεχνικό επίπεδο. Στη δική μας περίπτωση ειναι εξαιρετική! Θεωρώ οτι ειναι πολύ σημαντικο για το γκρουπ το γεγονός πως η Μαρία προέρχεται από τον χώρο του θεάτρου και παλιότερα του χορού.

Τι σκέψεις και αισθήματα θα θέλατε να δημιουργείτε στο κοινό; Σε καμία περίπτωση δεν είναι κάτι συγκεκριμένο. Άλλωστε ο κάθε αποδέκτης αντιλαμβάνεται διαφορετικά ενα ερέθισμα.