Επιτέλους μια εύστοχη Biennale, που αντικατοπτρίζει την εποχή της.
Η φετινή έκθεση Αρχιτεκτονικής με θέμα «Ανταπόκριση από το μέτωπο» με επιμελητή το Χιλιανό Alejandro Aravena, γνωστό για τον κοινωνικό χαρακτήρα του αρχιτεκτονικού του έργου και φετινό νικητή του βραβείου Pritzker (του «Νόμπελ» Αρχιτεκτονικής), απομακρύνεται από conceptual προτάσεις και ακαδημαϊκές προσεγγίσεις.
«Βελτιώνοντας το “κτισμένο” βελτιώνεις την ποιότητα ζωής των ανθρώπων», πρεσβεύει ο Αραβένα και καλεί τους αρχιτέκτονες να δείξουν πώς η αρχιτεκτονική μπορεί να συμβάλλει στην επίλυση προβλημάτων όπως τη φτώχεια, την κοινωνική ανισότητα, τον πόλεμο κλπ.
Η αφίσα απεικονίζει την αρχαιολόγο Maria Reiche που περιπλανιόταν στην περουβιανή έρημο Νάσκα για να μελετήσει τα περίφημα γεωγλυφικά. Από το επίπεδο του εδάφους τα γεωγλυφικά φαίνονταν σαν τυχαίες πέτρες. Από ψηλά σχημάτιζαν σχήματα όπως ζώα, φυτά και ανθρώπους. Δεν είχε την οικονομική δυνατότητα να μπει σε αεροπλάνο, ούτε η τεχνολογία είχε εξελιχθεί ώστε να χρησιμοποιήσει μια ιπτάμενη κάμερα. Ήταν όμως αρκετά εφευρετική. Έδωσε λύση στο πρόβλημά της κουβαλώντας μια αλουμινένια σκάλα κατά την περιπλάνησή της. Όταν ήθελε να αλλάξει την οπτική της, ανέβαινε στη σκάλα. Θα μπορούσε να έχει χρησιμοποιήσει αυτοκίνητο και να ανεβαίνει στην οροφή του, αλλά τότε θα είχε καταστρέψει τα γεωγλυφικά. Η μέθοδός της είχε συνέπεια με το αντικείμενο της μελέτης της.
Η φετινή Μπιενάλε συγκεντρώνει παραδείγματα που αντιμετώπισαν το πρόβλημα του χαμηλού προϋπολογισμού και ενδεχομένως την έλλειψη τεχνολογίας ως πρόκληση, αντίστοιχα με τη Maria Reiche άλλαξαν την οπτική τους και με εφευρετικότητα και συνέπεια έλυσαν ζωτικά προβλήματα σε παρακμάζουσες ή πληγείσες από καταστροφές περιοχές. Αποδεικνύουν ότι ο αρχιτέκτονας μπορεί να διατηρήσει την ποιότητα στο σχεδιασμό ακόμα και σε «αντίξοες συνθήκες» και ότι η αρχιτεκτονική μπορεί να λάβει ουσιαστικό ρόλο στην εξέλιξη ευπαθών κοινωνικών συνόλων.
Τα βραβεία
- Μεγάλος νικητής της φετινής Μπιενάλε είναι το γραφείο Gabinete de Arquitectura με επικεφαλής τον Παραγουανό Solano Benitez που δημιούργησε μια τεράστια αψίδα στον κεντρικό χώρο του Giardini, εφαρμόζοντας το δομικό του σύστημα από τούβλο και τσιμέντο. Το σύστημα αυτό αναπτύχθηκε με στοχο να καλυφθούν οι ανάγκες της μαζικής μετακίνησης ανθρώπων από την επαρχία προς τα αστικά κέντρα έχοντας κατά νου ότι ακόμα και ανειδίκευτοι εργάτες θα μπορέσουν να το κατασκευάσουν.
- Ο Ασημένιος Λέων δόθηκε στην πλωτή κατασκευή των NLE που σχεδιάστηκε αρχικά για το Λάγος, αλλά βρίσκει εφαρμογή σε πολλές κοινωνίες παράκτιων μετώπων. Μπορεί να συναρμολογηθεί από 4 ανθρώπους μέσα σε 10 ημέρες και να λάβει χρήση σχολείου ή οποιουδήποτε δημόσιου χώρου, εστιατορίου, ακόμα και κατοικίας.
- Τον Χρυσό Λέοντα για την καλύτερη εθνική συμμετοχή κέρδισε η Ισπανία .
Στο περίπτερο με τίτλο “UNFINISHED” εξέθεσε φωτογραφίες των «σύγχρονων ερειπίων» της, όλων αυτών των κτιρίων που έμειναν ημιτελή λόγω της κρίσης, καταθέτοντας παράλληλα και προτάσεις αξιοποίησής τους.
Το ελληνικό περίπτερο
Η ελληνική συμμετοχή με τον έξυπνο τίτλο “This is a co_op” κι επιμελητή το Σύλλογο Αρχιτεκτόνων έθεσε τον υψηλό στόχο να είναι το περίπτερο παράγωγο συμμετοχικού σχεδιασμού. Ήταν ένα εγχείρημα δύσκολο και χρονοβόρο, ειδικά σε μια χώρα σαν την Ελλάδα που τα πάντα φιλτράρονται από γραφειοκρατικές διαδικασίες και καθυστερήσεις.
Ένα μικρό αμφιθέατρο στην είσοδο του χώρου, ένας μαυροπίνακας και μια σειρά από συζητήσεις παρότρυναν τους επισκέπτες για διάλογο. Στο βάθος εκτέθηκαν λύσεις για θέματα που σχετίζονται με την κρίση.
Αν εκτιμήσουμε τη διαδικασία θα μπορούσαμε να πούμε μπράβο που ο Σύλλογος προσπάθησε να δώσει φωνή σε οποιονδήποτε θεωρούσε ότι είχε κάτι να πει.
Αν εκτιμήσουμε το αποτέλεσμα, δυστυχώς το πείραμα –για την ώρα- δεν πέτυχε. Η πρώτη εικόνα του επισκέπτη -το αμφιθέατρο- θα μπορούσε να έχει σχεδιαστεί αποφεύγοντας την παραπομπή στην Αρχαία Ελλάδα και το συνονθύλευμα των διάσπαρτων προτάσεων θα μπορούσε να έχει ενταχθεί σε μια ενιαία στρατηγική αντιμετώπισης της κρίσης. Ίσως η συζήτηση που θα εξελιχθεί στο χώρο κατά τη διάρκεια της έκθεσης να είναι πιο γόνιμη και να δώσει προτάσεις σε μείζονα ζητήματα του ελληνικού «μετώπου».
Επιτέλους, μια Εύστοχη Biennale…
Φωτογραφίες: Χρυσοκώνα Μαύρου
VIEW ALL 65 PHOTOS
Επιτέλους, μια Εύστοχη Biennale…
Φωτογραφίες: Χρυσοκώνα Μαύρου
21.06.2016
1/65
Οι εγκαταστάσεις στις εισόδους στο Arsenale και κεντρικό περίπτερο του Giardini πραγματοποιήθηκαν με επανάχρηση 100 τόνων υλικών από την Μπιενάλε Τέχνης 2015
Επιτέλους, μια Εύστοχη Biennale…
Φωτογραφίες: Χρυσοκώνα Μαύρου
21.06.2016
2/65
Bel Sozietät für architektur- Κατοικία για μαζική στέγαση στη Γερμανία από τους Bel Architects με έδρα το Βερολίνο
Επιτέλους, μια Εύστοχη Biennale…
Φωτογραφίες: Χρυσοκώνα Μαύρου
21.06.2016
3/65
Bel Sozietät für architektur- Κατοικία για μαζική στέγαση στη Γερμανία από τους Bel Architects με έδρα το Βερολίνο
Επιτέλους, μια Εύστοχη Biennale…
Φωτογραφίες: Χρυσοκώνα Μαύρου
21.06.2016
4/65
Bel Sozietät für architektur- Κατοικία για μαζική στέγαση στη Γερμανία από τους Bel Architects με έδρα το Βερολίνο
Επιτέλους, μια Εύστοχη Biennale…
Φωτογραφίες: Χρυσοκώνα Μαύρου
21.06.2016
5/65
Η απόδειξη των Ochsendorf, Block και Dejong ότι οι κατασκευές που λειτουργούν σε θλίψη εξοικονομούν υλικά και ενέργεια.
Επιτέλους, μια Εύστοχη Biennale…
Φωτογραφίες: Χρυσοκώνα Μαύρου
21.06.2016
6/65
Η απόδειξη των Ochsendorf, Block και Dejong ότι οι κατασκευές που λειτουργούν σε θλίψη εξοικονομούν υλικά και ενέργεια.
Επιτέλους, μια Εύστοχη Biennale…
Φωτογραφίες: Χρυσοκώνα Μαύρου
21.06.2016
7/65
Η απόδειξη των Ochsendorf, Block και Dejong ότι οι κατασκευές που λειτουργούν σε θλίψη εξοικονομούν υλικά και ενέργεια.
Επιτέλους, μια Εύστοχη Biennale…
Φωτογραφίες: Χρυσοκώνα Μαύρου
21.06.2016
8/65
Προσομοίωση του φιλτραρίσματος του φωτός στο Λούβρο του Abu Dhabi σχεδιασμένο από το Jean Nouvel . Η τελευταία εξέλιξη της τεχνολογίας σε συνδυασμό με την κοινή λογική στον ενεργειακό σχεδιασμό των Transolar.
Επιτέλους, μια Εύστοχη Biennale…
Φωτογραφίες: Χρυσοκώνα Μαύρου
21.06.2016
9/65
Προσομοίωση του φιλτραρίσματος του φωτός στο Λούβρο του Abu Dhabi σχεδιασμένο από το Jean Nouvel . Η τελευταία εξέλιξη της τεχνολογίας σε συνδυασμό με την κοινή λογική στον ενεργειακό σχεδιασμό των Transolar.
Επιτέλους, μια Εύστοχη Biennale…
Φωτογραφίες: Χρυσοκώνα Μαύρου
21.06.2016
10/65
Anupama Kundoo, Ινδια
Επιτέλους, μια Εύστοχη Biennale…
Φωτογραφίες: Χρυσοκώνα Μαύρου
21.06.2016
11/65
Anupama Kundoo, Ινδια
Επιτέλους, μια Εύστοχη Biennale…
Φωτογραφίες: Χρυσοκώνα Μαύρου
21.06.2016
12/65
Η εγκατάσταση-ράμπα των C+S Architects με θέμα «Τα δημόσια σχολεία ως δημόσιο αγαθό»
Επιτέλους, μια Εύστοχη Biennale…
Φωτογραφίες: Χρυσοκώνα Μαύρου
21.06.2016
13/65
Το δομικό σύστημα από δοχεία νερού του Kengo Kuma (Water Branch House, NY, 2008)
Επιτέλους, μια Εύστοχη Biennale…
Φωτογραφίες: Χρυσοκώνα Μαύρου
21.06.2016
14/65
Η μακέτα με απίστευτη λεπτομέρεια των Ρουμάνων ADNBA ως σχόλιo ότι ο «αντίπαλος», εκτός των προφανών συνθηκών (κρίση κλπ), είναι η κατοικία της μεσαίας τάξης ως πρόβλημα και η αγορά real estate (τομή μακέτας, το εσωτερικό της μακέτας).
Επιτέλους, μια Εύστοχη Biennale…
Φωτογραφίες: Χρυσοκώνα Μαύρου
21.06.2016
15/65
Η μακέτα με απίστευτη λεπτομέρεια των Ρουμάνων ADNBA ως σχόλιo ότι ο «αντίπαλος», εκτός των προφανών συνθηκών (κρίση κλπ), είναι η κατοικία της μεσαίας τάξης ως πρόβλημα και η αγορά real estate (τομή μακέτας, το εσωτερικό της μακέτας).
Επιτέλους, μια Εύστοχη Biennale…
Φωτογραφίες: Χρυσοκώνα Μαύρου
21.06.2016
16/65
Η μακέτα με απίστευτη λεπτομέρεια των Ρουμάνων ADNBA ως σχόλιo ότι ο «αντίπαλος», εκτός των προφανών συνθηκών (κρίση κλπ), είναι η κατοικία της μεσαίας τάξης ως πρόβλημα και η αγορά real estate (τομή μακέτας, το εσωτερικό της μακέτας).
Επιτέλους, μια Εύστοχη Biennale…
Φωτογραφίες: Χρυσοκώνα Μαύρου
21.06.2016
17/65
Η εγκατάσταση του Peter Zumthor για τη μόνιμη συλλογή του Los Angeles County Museum of Art (LACMA) και το εργο τέχνης της Christina Kim. Το έργο του Peter Zumthor βρίσκεται παντού ανά τον κόσμο, ενώ το γραφείο του σε ένα χωριό μόλις χιλίων κατοίκων στην Ελβετία
Επιτέλους, μια Εύστοχη Biennale…
Φωτογραφίες: Χρυσοκώνα Μαύρου
21.06.2016
18/65
Η εγκατάσταση του Peter Zumthor για τη μόνιμη συλλογή του Los Angeles County Museum of Art (LACMA) και το εργο τέχνης της Christina Kim. Το έργο του Peter Zumthor βρίσκεται παντού ανά τον κόσμο, ενώ το γραφείο του σε ένα χωριό μόλις χιλίων κατοίκων στην Ελβετία
Επιτέλους, μια Εύστοχη Biennale…
Φωτογραφίες: Χρυσοκώνα Μαύρου
21.06.2016
19/65
Η εγκατάσταση του Peter Zumthor για τη μόνιμη συλλογή του Los Angeles County Museum of Art (LACMA) και το εργο τέχνης της Christina Kim. Το έργο του Peter Zumthor βρίσκεται παντού ανά τον κόσμο, ενώ το γραφείο του σε ένα χωριό μόλις χιλίων κατοίκων στην Ελβετία
Επιτέλους, μια Εύστοχη Biennale…
Φωτογραφίες: Χρυσοκώνα Μαύρου
21.06.2016
20/65
Grupotalca. Παρατηρητήριο στο Pinohuacho στη Χιλή. Μακέτα
Επιτέλους, μια Εύστοχη Biennale…
Φωτογραφίες: Χρυσοκώνα Μαύρου
21.06.2016
21/65
Grupotalca. Παρατηρητήριο στο Pinohuacho στη Χιλή. Υπαίθρια κατασκευή 1:1.
Επιτέλους, μια Εύστοχη Biennale…
Φωτογραφίες: Χρυσοκώνα Μαύρου
21.06.2016
22/65
Grupotalca. Παρατηρητήριο στο Pinohuacho στη Χιλή. Μακέτα και Υπαίθρια κατασκευή 1:1.
Επιτέλους, μια Εύστοχη Biennale…
Φωτογραφίες: Χρυσοκώνα Μαύρου
21.06.2016
23/65
Μία αγορά για μετανάστες στο Βέλγιο από προκατασκευασμένα στοιχεία μπετόν. Alexander d’Ηooghe - Μακέτα.
Επιτέλους, μια Εύστοχη Biennale…
Φωτογραφίες: Χρυσοκώνα Μαύρου
21.06.2016
24/65
Μία αγορά για μετανάστες στο Βέλγιο από προκατασκευασμένα στοιχεία μπετόν. Alexander d’Ηooghe - Υπαίθρια κατασκευή 1:1.
Επιτέλους, μια Εύστοχη Biennale…
Φωτογραφίες: Χρυσοκώνα Μαύρου
21.06.2016
25/65
Η προκατασκευασμένη σπονδυλωτή κατοικία από σκυρόδεμα του Samuel Gonçalves στην Πορτογαλία.
Επιτέλους, μια Εύστοχη Biennale…
Φωτογραφίες: Χρυσοκώνα Μαύρου
21.06.2016
26/65
Η προκατασκευασμένη σπονδυλωτή κατοικία από σκυρόδεμα του Samuel Gonçalves στην Πορτογαλία.
Επιτέλους, μια Εύστοχη Biennale…
Φωτογραφίες: Χρυσοκώνα Μαύρου
21.06.2016
27/65
Ένα «αεροδρόμιο» για drones. Μια αρθρωτή κατασκευή του Λόρδου Norman Foster από πηλό και τούβλα λάσπης, που στόχο έχει να βελτιώσει τις μεταφορές στη Rwanda, στην Αφρική.
Επιτέλους, μια Εύστοχη Biennale…
Φωτογραφίες: Χρυσοκώνα Μαύρου
21.06.2016
28/65
Ένα «αεροδρόμιο» για drones. Μια αρθρωτή κατασκευή του Λόρδου Norman Foster από πηλό και τούβλα λάσπης, που στόχο έχει να βελτιώσει τις μεταφορές στη Rwanda, στην Αφρική.
Επιτέλους, μια Εύστοχη Biennale…
Φωτογραφίες: Χρυσοκώνα Μαύρου
21.06.2016
29/65
Εγκληματολογική αρχιτεκτονική. Εντοπίζοντας παρατυπίες στη λογική του αρχιτεκτονικού σχεδιασμού. Το έργο του Eyal Weizman σε εμπόλεμες ζώνες.
Επιτέλους, μια Εύστοχη Biennale…
Φωτογραφίες: Χρυσοκώνα Μαύρου
21.06.2016
30/65
Τα υπαίθρια σχολεία των Elton + Léniz στις Άνδεις της Χιλής.
Επιτέλους, μια Εύστοχη Biennale…
Φωτογραφίες: Χρυσοκώνα Μαύρου
21.06.2016
31/65
Aires Mateus – Η δύναμη της παλιομοδίτικης ομορφιάς ως τρόπος αντίστασης στην κοινοτυπία.
Επιτέλους, μια Εύστοχη Biennale…
Φωτογραφίες: Χρυσοκώνα Μαύρου
21.06.2016
32/65
SANAA - Μικρές ελαφριές κατασκευές στο νησί Inujima για να αποφευθχεί η εγκατάλειψή του.
Επιτέλους, μια Εύστοχη Biennale…
Φωτογραφίες: Χρυσοκώνα Μαύρου
21.06.2016
33/65
SANAA - Μικρές ελαφριές κατασκευές στο νησί Inujima για να αποφευθχεί η εγκατάλειψή του.
Επιτέλους, μια Εύστοχη Biennale…
Φωτογραφίες: Χρυσοκώνα Μαύρου
21.06.2016
34/65
Η ΜΚΟ “Asiye e Tafuleni” που δημιουργήθηκε από τον αρχιτέκτονα Andrew Markin και έναν πρώην αστυνομικό μετέτρεψε το Warick Triangle από το πιο επικίνδυνο στο πιο ζωντανό τμήμα του Ντουρμπάν, στη Ν. Αφρική.
Επιτέλους, μια Εύστοχη Biennale…
Φωτογραφίες: Χρυσοκώνα Μαύρου
21.06.2016
35/65
Καλύβα από λάσπη. Το έργο της Anna Heringer στο Μπαγκλαντές.
Επιτέλους, μια Εύστοχη Biennale…
Φωτογραφίες: Χρυσοκώνα Μαύρου
21.06.2016
36/65
Καλύβα από λάσπη. Το έργο της Anna Heringer στο Μπαγκλαντές.
Επιτέλους, μια Εύστοχη Biennale…
Φωτογραφίες: Χρυσοκώνα Μαύρου
21.06.2016
37/65
Αειφόρος μαζική κατοίκηση. Η έρευνα του Richard Rogers.
Επιτέλους, μια Εύστοχη Biennale…
Φωτογραφίες: Χρυσοκώνα Μαύρου
21.06.2016
38/65
Αειφόρος μαζική κατοίκηση. Η έρευνα του Richard Rogers.
Επιτέλους, μια Εύστοχη Biennale…
Φωτογραφίες: Χρυσοκώνα Μαύρου
21.06.2016
39/65
Ο υπαίθριος λαβύρινθος «Transcription” των Χιλιανών Pezo von Ellrichshausen στο χώρο του Giardini.
Επιτέλους, μια Εύστοχη Biennale…
Φωτογραφίες: Χρυσοκώνα Μαύρου
21.06.2016
40/65
Ο υπαίθριος λαβύρινθος «Transcription” των Χιλιανών Pezo von Ellrichshausen στο χώρο του Giardini.
Επιτέλους, μια Εύστοχη Biennale…
Φωτογραφίες: Χρυσοκώνα Μαύρου
21.06.2016
41/65
Ο υπαίθριος λαβύρινθος «Transcription” των Χιλιανών Pezo von Ellrichshausen στο χώρο του Giardini.
Επιτέλους, μια Εύστοχη Biennale…
Φωτογραφίες: Χρυσοκώνα Μαύρου
21.06.2016
42/65
Ο υπαίθριος λαβύρινθος «Transcription” των Χιλιανών Pezo von Ellrichshausen στο χώρο του Giardini.
Επιτέλους, μια Εύστοχη Biennale…
Φωτογραφίες: Χρυσοκώνα Μαύρου
21.06.2016
43/65
Ιαπωνία - “en : art of nexus” (ειδική μνεία). Μια σειρά από έργα που δείχνουν πώς η αρχιτεκτονική ανταποκρίνεται στην ανεργία την ανισότητα και τη φτώχεια μετά το μεγάλο σεισμό του 2011.
Επιτέλους, μια Εύστοχη Biennale…
Φωτογραφίες: Χρυσοκώνα Μαύρου
21.06.2016
44/65
Ιαπωνία - “en : art of nexus” (ειδική μνεία). Μια σειρά από έργα που δείχνουν πώς η αρχιτεκτονική ανταποκρίνεται στην ανεργία την ανισότητα και τη φτώχεια μετά το μεγάλο σεισμό του 2011.
Επιτέλους, μια Εύστοχη Biennale…
Φωτογραφίες: Χρυσοκώνα Μαύρου
21.06.2016
45/65
Ιαπωνία - “en : art of nexus” (ειδική μνεία). Μια σειρά από έργα που δείχνουν πώς η αρχιτεκτονική ανταποκρίνεται στην ανεργία την ανισότητα και τη φτώχεια μετά το μεγάλο σεισμό του 2011. Μακέτα 1:5
Επιτέλους, μια Εύστοχη Biennale…
Φωτογραφίες: Χρυσοκώνα Μαύρου
21.06.2016
46/65
Ιαπωνία - “en : art of nexus” (ειδική μνεία). Μια σειρά από έργα που δείχνουν πώς η αρχιτεκτονική ανταποκρίνεται στην ανεργία την ανισότητα και τη φτώχεια μετά το μεγάλο σεισμό του 2011. Μακέτα 1:5
Επιτέλους, μια Εύστοχη Biennale…
Φωτογραφίες: Χρυσοκώνα Μαύρου
21.06.2016
47/65
Ιαπωνία - “en : art of nexus” (ειδική μνεία). Μια σειρά από έργα που δείχνουν πώς η αρχιτεκτονική ανταποκρίνεται στην ανεργία την ανισότητα και τη φτώχεια μετά το μεγάλο σεισμό του 2011. Οι γιαπωνέζικες μακέτες ανταγωνίζονται πια τις ψηφιακές απεικονίσεις.
Επιτέλους, μια Εύστοχη Biennale…
Φωτογραφίες: Χρυσοκώνα Μαύρου
21.06.2016
48/65
Ιαπωνία - “en : art of nexus” (ειδική μνεία). Μια σειρά από έργα που δείχνουν πώς η αρχιτεκτονική ανταποκρίνεται στην ανεργία την ανισότητα και τη φτώχεια μετά το μεγάλο σεισμό του 2011. Οι γιαπωνέζικες μακέτες ανταγωνίζονται πια τις ψηφιακές απεικονίσεις.
Επιτέλους, μια Εύστοχη Biennale…
Φωτογραφίες: Χρυσοκώνα Μαύρου
21.06.2016
49/65
Ιαπωνία - “en : art of nexus” (ειδική μνεία). Μια σειρά από έργα που δείχνουν πώς η αρχιτεκτονική ανταποκρίνεται στην ανεργία την ανισότητα και τη φτώχεια μετά το μεγάλο σεισμό του 2011. Οι γιαπωνέζικες μακέτες ανταγωνίζονται πια τις ψηφιακές απεικονίσεις.
Επιτέλους, μια Εύστοχη Biennale…
Φωτογραφίες: Χρυσοκώνα Μαύρου
21.06.2016
50/65
Περού – “Our Amazon Frontline” (ειδική μνεία). Το ζήτημα της εκπαίδευσης στα βάθη του Αμαζονίου.
Επιτέλους, μια Εύστοχη Biennale…
Φωτογραφίες: Χρυσοκώνα Μαύρου
21.06.2016
51/65
Περού – “Our Amazon Frontline” (ειδική μνεία). Το ζήτημα της εκπαίδευσης στα βάθη του Αμαζονίου.
Επιτέλους, μια Εύστοχη Biennale…
Φωτογραφίες: Χρυσοκώνα Μαύρου
21.06.2016
52/65
Περού – “Our Amazon Frontline” (ειδική μνεία). Το ζήτημα της εκπαίδευσης στα βάθη του Αμαζονίου.
Επιτέλους, μια Εύστοχη Biennale…
Φωτογραφίες: Χρυσοκώνα Μαύρου
21.06.2016
53/65
Γερμανία – “ Making Heimat. Germany, Arrival Country”
Επιτέλους, μια Εύστοχη Biennale…
Φωτογραφίες: Χρυσοκώνα Μαύρου
21.06.2016
54/65
Γερμανία – “ Making Heimat. Germany, Arrival Country”
Επιτέλους, μια Εύστοχη Biennale…
Φωτογραφίες: Χρυσοκώνα Μαύρου
21.06.2016
55/65
Ελβετία – “Incidential Space”
Επιτέλους, μια Εύστοχη Biennale…
Φωτογραφίες: Χρυσοκώνα Μαύρου
21.06.2016
56/65
Ελβετία – “Incidential Space”
Επιτέλους, μια Εύστοχη Biennale…
Φωτογραφίες: Χρυσοκώνα Μαύρου
21.06.2016
57/65
Ελβετία – “Incidential Space”
Επιτέλους, μια Εύστοχη Biennale…
Φωτογραφίες: Χρυσοκώνα Μαύρου
21.06.2016
58/65
Καναδάς – «Extraction” 1:1.000.000.000 Ίσως το πιο ευφάνταστο περίπτερο της Έκθεσης. Το κατεξοχήν pavilion ήταν κλειστό. Ένα κυκλικό σκληρό δάπεδο με μια τρύπα στο κέντρο, στο επίπεδο της γης, καλούσε τον επισκέπτη να δει ένα βίντεο σχετικά με το πόσο έχει επηρεάσει τη χώρα η βιομηχανία εξόρυξης.
Επιτέλους, μια Εύστοχη Biennale…
Φωτογραφίες: Χρυσοκώνα Μαύρου
21.06.2016
59/65
Καναδάς – «Extraction” 1:1.000.000.000 Ίσως το πιο ευφάνταστο περίπτερο της Έκθεσης. Το κατεξοχήν pavilion ήταν κλειστό. Ένα κυκλικό σκληρό δάπεδο με μια τρύπα στο κέντρο, στο επίπεδο της γης, καλούσε τον επισκέπτη να δει ένα βίντεο σχετικά με το πόσο έχει επηρεάσει τη χώρα η βιομηχανία εξόρυξης.
Επιτέλους, μια Εύστοχη Biennale…
Φωτογραφίες: Χρυσοκώνα Μαύρου
21.06.2016
60/65
Σερβία – “Heroic: Free Shipping”
Επιτέλους, μια Εύστοχη Biennale…
Φωτογραφίες: Χρυσοκώνα Μαύρου
21.06.2016
61/65
Ολλανδία – “Blue: Architecture of UN peace keeping missions”
Επιτέλους, μια Εύστοχη Biennale…
Φωτογραφίες: Χρυσοκώνα Μαύρου
21.06.2016
62/65
Αυστραλία –“The Pool. Architecture, Culture and identity in Australia”
Επιτέλους, μια Εύστοχη Biennale…
Φωτογραφίες: Χρυσοκώνα Μαύρου
21.06.2016
63/65
Χιλή –“Against the tide” – Εγκατάσταση από πλαστικές σακούλες
Επιτέλους, μια Εύστοχη Biennale…
Φωτογραφίες: Χρυσοκώνα Μαύρου
21.06.2016
64/65
Χιλή –“Against the tide” – Εγκατάσταση από πλαστικές σακούλες
Επιτέλους, μια Εύστοχη Biennale…
Φωτογραφίες: Χρυσοκώνα Μαύρου
21.06.2016
65/65
Τσεχία- “ Care for Architecture: Asking the Arché of Architecture to Dance”