Κατ’ αρχήν ότι το πάλαι ποτέ προαπαιτούμενο της Αγίας οσκαρικής Τριάδας σκηνοθεσίας-φωτογραφίας-μοντάζ ενταφιάστηκε με τη νίκη του Spotlight, της πρώτης ταινίας απ’ το 1952, που κερδίζει το μεγάλο Όσκαρ με μόνο συνοδευτικό το βραβείο Σεναρίου.
Τη χρονιά όπου ένα εκτεταμένο επεισόδιο Jackass μασκαρεύτηκε ως μουράτη τέχνη, ο DiCaprio οδεύει σαν οργισμένη αρκούδα προς το πρώτο Όσκαρ, μ’ αυτό που σε μερικά χρόνια από σήμερα θα θεωρείται το μίασμα της πλούσιας στιβαρών ερμηνειών καριέρας του.
O φωτογράφος Μιχάλης Παλαιοδήμος κάποτε σπούδασε βιοχημεία, μετά έμπλεξε με τα κλικ στα ελληνικά περιοδικά, ώσπου έφυγε για το Λονδίνο. Σήμερα μπορεί να καυχιέται ότι είναι διευθυντής φωτογραφίας σε μία υποψήφια για Όσκαρ μικρού μήκους ταινία.
Απ’ τη σφουγγαρίστρα της Joy ως τη Furiosa του Mad Max, ο Ιωσήφ Πρωϊμάκης αναρωτιέται πώς φτάσαμε απ’ τη «Χρονιά των Γυναικών», σε μια οσκαρική σαιζόν που συζητάμε μονάχα για ιστορίες αντρών, με ισχυρότερο γυναικείο χαρακτήρα μια θηλυκή αρκούδα.
Ποια ταινία κερδίζει το Βραβείο Πιο Ρεαλιστικής Σκηνής Σεξ; Ποιος πρωταγωνιστής θα σηκώσει το Βραβείο Μανιέρας «Είσαι Ευαίσθητος Πολύ»; Ο Φοίβος Κρομμύδας δεν έχει το θεό του!
Η Αυστραλιανή βασίλισσα του chic ετοιμάζεται για την έκτη της οσκαρική υποψηφιότητα με το ρόλο της στο Carol, μια ερμηνεία που αποδεικνύει ότι ο σεξουαλικός μαγνητισμός δεν έχει να κάνει μόνο με το φύλο.