Παρακολουθώντας κανείς την εξέλιξης της χαρτογράφησης ως επιστήμης θα παρατηρήσει ότι πλέον δεν υπάρχουν σημεία πάνω στον πλανήτη μας που να είναι κρυμμένα. Τουλάχιστον όχι στην επιφάνεια, γιατί η ωκεανογράφηση είναι μια άλλη ιστορία. Η διαφοροποίηση και η εξέλιξη των μέσων που βοηθούν την απεικόνιση του κόσμου «όπως είναι», αρχίζει και γίνεται όλο και πιο αισθητή, ειδικά στη χώρα μας όπου το να βρεις νέους και κυρίως πρωτότυπους χάρτες μοιάζει σχεδόν απίθανο.Κατά μια έννοια, η χαρτογράφηση στη χώρα μας μοιάζει να έχει τερματιστεί, σαν να μην έχουμε κάτι άλλο να πούμε. Μόνο αλήθεια δεν είναι βέβαια, μιας και ξεφυλλίζοντας ξεφυλλίζοντας το βιβλίο του Αντώνη Αντωνίου, A Map of the World, από τις εκδόσεις Gestalten, βλέπουμε πως όλα έρχονται σε άμεσο κοντράστ μιας και χρησιμοποιεί χάρτες για να δώσει όχι ακριβώς το γεωγραφικό στίγμα, ή τουλάχιστον μοιάζει να μην είναι η πρώτη του προτεραιότητα, αλλά για να έχει κυρίως ένα διαφορετικό καλλιτεχνική πρόταση και να προσδώσει στο όλο εγχείρημα την έννοια της χρηστικής αισθητικής, «χαρτογραφώντας» παράλληλα το γενικότερο zeitgeist της εποχής
Μια ματιά σε ένα σπουδαίο λεύκωμα με χάρτες
Μια ματιά σε ένα σπουδαίο λεύκωμα με χάρτες
Μια ματιά σε ένα σπουδαίο λεύκωμα με χάρτες
Μια ματιά σε ένα σπουδαίο λεύκωμα με χάρτες
Μια ματιά σε ένα σπουδαίο λεύκωμα με χάρτες
Μια ματιά σε ένα σπουδαίο λεύκωμα με χάρτες
Μια ματιά σε ένα σπουδαίο λεύκωμα με χάρτες
Μια ματιά σε ένα σπουδαίο λεύκωμα με χάρτες
Μια ματιά σε ένα σπουδαίο λεύκωμα με χάρτες
Μια ματιά σε ένα σπουδαίο λεύκωμα με χάρτες
Μια ματιά σε ένα σπουδαίο λεύκωμα με χάρτες
Μια ματιά σε ένα σπουδαίο λεύκωμα με χάρτες
Μια ματιά σε ένα σπουδαίο λεύκωμα με χάρτες
Μια ματιά σε ένα σπουδαίο λεύκωμα με χάρτες
Μια ματιά σε ένα σπουδαίο λεύκωμα με χάρτες
Μια ματιά σε ένα σπουδαίο λεύκωμα με χάρτες
Μια ματιά σε ένα σπουδαίο λεύκωμα με χάρτες
Η νέα γενιά δημιουργών που περιέχεται στο βιβλίο δεν ανήκει στο «κλαμπ των χαρτογράφων» αλλά προέρχεται κυρίως από σχεδιαστές, σκιτσογράφους και γενικότερα ανθρώπους που θέλουν να πουν ιστορίες πέραν της πλοήγησης και να δώσουν έναν βαθύτατα προσωπικό-καλλιτεχνικό τόνο στις τοποθεσίες, χωρίς να αγνοούν το ρόλο του αντικειμένου που υπηρετούν.