Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
popaganda
popagandaΜΟΥΣΙΚΗ

Τα 50 Καλύτερα Σχόλια Κάτω από Τραγούδια του ΛΕΞ στο YouTube

Έχει γράψει τους πιο έγκυρους στίχους της τελευταίας δεκαετίας, είναι ότι πιο κοντινό έχουμε σε σύγχρονο «ποιητή της εργατικής τάξης», κάθε φορά που ανεβάζει κάτι καινούριο τα σχόλια είναι από μόνα τους έργο τέχνης.
ΛΕΞ

Δεν έχει το καλύτερο flow, έχουμε ακούσει πολλούς ράπερ που πατάνε πολύ πιο «γλυκά», πολύ πιο χαρισματικά στις μπάρες. Δεν είναι ό,τι πιο ευρηματικό ή σύγχρονο από πλευράς παραγωγής, οι 90s καταβολές ειναι πολύ φανερές για να κρυφτούν (όχι ότι προσπαθεί και κανείς να τις κρύψει βέβαια). Δεν κάνει μάρκετινγκ, όταν κάτι είναι έτοιμο -είτε λέγεται Ταπεινοί και Πεινασμένοι (2014), είτε 2ΧΧΧ (2018), είτε το βίντεο κλιπ «Τίποτα στον Κόσμο» με το οποίο έδειξε το πρόσωπό του πριν 2 μήνες- σκάει αναπάντεχα κι απροειδοποίητα στο YouTube. Δε δίνει συνεντεύξεις, δε θα μάθουμε ποτέ την άποψή του για την πολιτική, τον έρωτα ή το ποδόσφαιρο περά από τα όσα ξέρουμε από τους στίχους του.

Όμως κάπου εδώ είναι που λέμε ότι μερικές αρνήσεις στη σειρά, φτιάχνουν μια (μεγάλη) κατάφαση. 

Ο ΛΕΞ, αυτός ο θεσσαλονικιός ράπερ που είναι στο κόλπο πριν το μιλένιουμ έχοντας περάσει από σχήματα όπως Βόρεια Αστέρια κι Ανάποδα Καπέλα, που είναι στο κόλπο από τόσο παλιά όσο χρειάζεται για να τσιτάρει στις ρίμες του τους Terror X Crew πριν την προγονοπληξία, είναι εκείνος που έχει γράψει τους πιο έγκυρους στίχους για να καταλάβει κανείς τι συμβαίνει στο μυαλό (όχι μόνο) των πιτσιρικάδων της περασμένης δεκαετίας. Θα έγραφα της Κρίσης, αλλά αυτές οι ανακοινώσεις είναι βαρύγδουπες και καταλήγουν να αυτοακυρώνονται.

Πεζοδρομιακός κι όχι ψευτόμαγκας ο ΛΕΞ, ταξικά συνεπής κι όχι «αντάρτης της πορδής», ενημερωμένος, γειωμένος κι όχι κάποιος που ζει σε ένα παράλληλο σύμπαν κάνοντας κακή παντομίμα του hip hop ως τσόντα, είναι μια δική μας εκδοχή «ποιητή της εργατικής τάξης». Κι ας είναι προϊόν μιας εποχής που υποβιβάζει τα μεγέθη. Με κάτι αφηγηματικές αναλαμπές prolet kultur στα όρια του Mark E. Smith (χωρίς το cider και τον Καμύ – χωρίς πολλά δηλαδή, οπότε το κοβω εδώ). Και με μια στερεονοβική ευαισθησία, τα «Διαστημόπλοια» δεν είναι ένας μακρινός λίγο (όχι πολύ) μάτσο ξάδερφος του «Ένα Κλεμμένο Ποδήλατο»;

Κινείται, φυσικά, πολύ μακριά από τη φιλαυτία του indie ή την πρόσφατη φάρσα των memes που γίνονται και καλά ραπ (κι αγχωμένοι μουσικοκριτικοί προσπαθούν να μας πείσουν ότι είναι μοντέρνοι επειδή παίρνουν στα σοβαρά ένα αστείο). Δεν έχει σημασία πότε μπήκες. Δεν έχει σημασία αν δεν είσαι 18. Ως κάτι αφόρητα αληθινό, ο ΛΕΞ (σου) μιλάει. Ακόμα, κι αν είσαι πολύ μεγάλος ή πολύ κυνικός για να χαμογελάς όταν οι πιτσιρικάδες φωνάζουν γηπεδικά «όλοι οι μπάτσοι μπάσταρδοι» στις συναυλίες του.

Εκείνοι είναι άλλωστε οι «πιστοί» του. Κι έχουν χαρίσει στο ελληνικό YouTube μερικές από τις πιο μεγάλες στιγμές του. Σαν κι αυτές τις 50 που ακολουθούν, σχόλια κάτω από τραγούδια του…

ΛΕΞ
ΛΕΞ
ΛΕΞ
ΛΕΞ
ΛΕΞ
ΛΕΞ
ΛΕΞ
ΛΕΞ
ΛΕΞ
ΛΕΞ
ΛΕΞ
ΛΕΞ
ΛΕΞ
ΛΕΞ
ΛΕΞ
ΛΕΞ
ΛΕΞ
ΛΕΞ
ΛΕΞ
POP TODAY
popaganda
© ΦΩΤΑΓΩΓΟΣ ΕΠΕ 2024 / All rights reserved
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.