popaganda_toy

Προστατευόμενοι των Horrors, τίμιοι αναβιωτές της ευρωπαϊκής ψυχεδέλειας των 60s και μια ακόμα μπάντα που μεγάλωνε το εκτόπισμα της όσο έφτιαχνε το όνομά της ως δυναμικό σχήμα επί σκηνής. Οι Tom Dougall, Dominic O’ Dair, Maxim “Panda” Byron, Charlie Salvidge και η Ισπανίδα Alejandra Diez και η motorik pop τους έχουν πάρει τις σωστές κατευθύνσεις απ’τον παραγωγό Dan Carey (Hot Chip, Kills, CSS, Franz Ferdinand μέχρι και το “Slow” της Kylie Minogue έχει υπογράψει), ο οποίος διατηρεί ακέραιο το ποπ στοιχείο του ήχου τους, φροντίζοντας την ίδια στιγμή να χαλιναγωγήσει την τάση που έχουν παρόμοιες μπάντες να χάνονται σε επαναλαμβανόμενα μοτίβα όπως οι υπερφίαλοι Follakzoid. Με αφορμή την παρθενική τους εμφάνιση στο An Club (29/4) στείλαμε μερικές ερωτήσεις στο γκρουπ, στις οποίες απάντησε η Diez. 

https://youtu.be/zYUHUqkb_PA

Πως φτιάχτηκε η μπάντα; Ήταν πριν 5 χρόνια. Ο Tom, o Dominic και ο Panda πήγαν μαζί σχολείο κι εγώ τους γνώρισα το 2006 όταν έφυγα απ’την Ισπανία. Όλοι μας είχαμε άλλες υποχρεώσεις αλλά μόλις τελείωσαν αρχίσαμε να παίζουμε μαζί. Είχαμε συναντήσει τον Charlie αρκετές φορές στο Brighton και είχε μετακομίσει στο Λονδίνο την ίδια εποχή και τότε φτιάξαμε το γκρουπ.

Δεν μπορώ να αποφύγω την ερώτηση για το όνομα σας. Άρεσε σε όλους μας το γεγονός ότι ήταν απλό και ότι έδειχνε ωραίο στο μάτι επειδή είναι μόλις τρία γράμματα. Μας αρέσει επίσης αυτό που σημαίνει γιατί μπορεί να διαβαστεί ως ουσιαστικό αλλά και ως ρήμα (παίζω με κάτι, με ιδέες κτλ.)

Πιστεύεις ότι προσεγγίσατε το δεύτερο άλμπουμ με διαφορετικό τρόπο απ’ότι το πολύ επιτυχημένο ντεμπούτο σας; Όπως και στο στον πρώτο δίσκο έτσι και τώρα θέλαμε να φτάσουμε σε έναν ήχο που θα ήταν κοντά σε αυτό που κάνουμε στις συναυλίες μας οπότε γράψαμε τα πάντα ζωντανά. Σχηματίσαμε έναν κύκλο για να μπορούμε να βλέπουμε ο ένας τον άλλο, σβήσαμε τα φώτα και βάλαμε laser και καπνό στο στούντιο και ηχογραφήσαμε. Στην παραγωγή ήταν και πάλι ο Dan Carey. Οι μοναδικές διαφορές ήταν πως τον πρώτο δίσκο τον τελειώσαμε σε δύο μόλις εβδομάδες ενώ για το Join The Dots είχαμε περισσότερο χρόνο και μεγαλύτερη εμπειρία ώστε να ξέρουμε τι θέλουμε απ’την αρχή. 

https://youtu.be/dcQ2nXDvWDY

Πολύ ενδιαφέρουσα επιλογή ο Carey. Πως καταλήξατε σε αυτόν και που πιστεύετε ότι σας βοήθησε; Γνωρίζαμε αρκετά χρόνια τον Dan, οπότε ξέραμε ότι θα ήταν τέλεια να δουλεύουμε μαζί του. Είναι ένας πολύ δυναμικός παραγωγός που πάντα προσπαθεί να ανακαλύψει νέα πράγματα. Έχει ένα φοβερό στούντιο στο Streatham του Λονδίνου με πολλούς διαφορετικούς ενισχυτές, synths, πετάλια και αρκετά περίεργα όργανα από ολόκληρο τον κόσμο. Είμαι φίλοι σε προσωπικό επίπεδο οπότε όλη η διαδικασία ήταν διασκεδαστική.

Τι ακούτε αυτό τον καιρό; Ακούμε πολύ κινηματογραφική μουσική τελευταία όπως τον Bernard Herrmann που έκανε πολλά soundtrack του Χίτσκοκ. Προσωπικά ακούω αυτό τον καιρό τον Isao Tomita, ένα Ιάπωνα συνθέτη ηλεκτρονικής μουσικής που έχει φτιάξει αρκετά κομμάτια χρησιμοποιώντας Moog και sequencers. Ήταν ένας απ΄τους πρώτους ανθρώπους στην Ιαπωνία που αγόρασε Moog. 

Ποια είναι τα άμεσα σχέδια σας; Δουλεύουμε τον τρίτο δίσκο αυτή τη στιγμή. Θα παίξουμε σε διάφορα φεστιβάλ το καλοκαίρι αλλά ο περισσότερος χρόνος μας ξοδεύεται στο στούντιο για τα καινούργια τραγούδια. Μόλις κυκλοφορήσαμε ένα τραγούδι με την Jane Weaver για την Record Store Day και μια διασκευή του “Free Will and Testament” του Robert Wyatt. 


Τετάρτη 29 Απριλίου, ΑΝ Club

Προπώληση: 14 ευρώ (περιορισμένος αριθμός), 17 ευρώ 
Είσοδος: 20 ευρώ

Περισσότερες πληροφορίες εδώ