1462734_219783858145404_1539880305_o

Η οικονομική κρίση έκανε ξανά της μόδας το σουβλάκι και το επανέφερε στις καθημερινές διατροφικές συνήθειες. Η χαμηλή τιμή και ο “εκσυγχρονισμός” με διάφορες πίτες και ευφάνταστες σάλτσες κάνουν τα τυλιχτά μία από τις καλύτερες επιλογές για γρήγορο φαγητό.  Έτσι, η ελληνική εκδοχή του φαστ φούντ αποδεικνύεται πετυχημένη επιχειρηματική κίνηση και τα τελευταία χρόνια παραδοσιακά συνοικιακά σουβλατζίδικα ξεπηδούν σα μανιτάρια. Για αυτό το λόγο ο Αντώνης Αναπολιτάνος και ο Τάσος Ελευθεριάδης αποφάσισαν να μας γλυτώσουν από το χρονοβόρο ψάξιμο τη στιγμή της λιγούρας για το καλύτερο σουβλάκι και δοκιμάζουν πιτόγυρα σε κάθε μέρος της Αθήνας για να μας προτείνουν τα καλύτερα. Με μία κάμερα ανά χείρας, δοκιμάζουν ό, τι έχει να προσφέρει κάποιο ψητοπωλείο και μας λένε τη γνώμη τους την οποία μπορείτε να δείτε στη σελίδα τους στο facebook Souvlaki Reviewers.

Πως ξεκίνησε το souvlaki reviewers;

Αντώνης Αναπολιτάνος: Το souvlaki reviewers ήταν μια ιδέα του φίλου μου Τάσου, την οποία βρήκα και εγώ εξαιρετικά ενδιαφέρουσα. Σε λίγο διάστημα από τη συζήτηση της βασικής ιδέας και με λίγη σκέψη πάνω στη δομή των επεισοδίων βάλαμε μπροστά την κάμερα και αρχίσαμε τις λήψεις. Κάναμε πρώτα ένα “pilot episode” για να δούμε αν θα φτουρήσει η ιδέα και όταν είδαμε αποδοχή αρχίσαμε ζεστά και πιο σοβαρά. Εφόσον υπήρχαν όλες οι απαραίτητες προϋποθέσεις για να υλοποιηθεί το project, όπως πχ η κάμερα, η ιδέα και η αρχική αποδοχή, ήταν θέμα χρόνου!

Γιατί η προτίμηση στο σουβλάκι και όχι σε κάποιο άλλο φαγητό;

Α.Α.: Το σουβλάκι είναι για τον Έλληνα ότι είναι το burger για τον Αμερικάνο. Αυτή η πρόταση αυτομάτως τα εξηγεί όλα. Το σουβλάκι είναι το “παραδοσιακό” junk food της Ελλάδας. Είναι τόσο γνωστό που ανοίγονται αλυσίδες καταστημάτων με το σουβλάκι ως σήμα κατατεθέν σε πάρα πολλές ξένες χώρες. Πέραν αυτού όμως η γεύση του και η διατροφική του αξία είναι άξιες αναφοράς καθώς είναι πολύ ανώτερες συγκριτικά με άλλα “γρήγορα φαγητά”. Αυτοί οι λόγοι, από κοινού με την αγάπη μας για το συγκεκριμένο φαγητό έδρασαν καταλυτικά στην επιλογή του σουβλακιού ως θέματος των βίντεο μας.

Screen Shot 2013-11-11 at 8.50.28 μ.μ.

Είναι καλή η αντιμετώπιση της ιδέας από τους επαγγελματίες του χώρου;

Α.Α.: Κατά γενική ομολογία οι επαγγελματίες του χώρου μας αντιμετωπίζουν πολύ ικανοποιητικά. Αυτό δείχνει πως γενικά υπάρχει ανοιχτομυαλιά και γενικά το ευχάριστο αυτό κλίμα μας ενθαρρύνει να συνεχίσουμε. Eπίσης, η σημερινή οικονομική κατάσταση του κόσμου δεν ευνοεί τόσο την επί πληρωμή διαφήμιση μικρών τοπικών επιχειρήσεων, οπότε ίσως η εγκάρδια αντιμετώπιση του επαγγελματικού χώρου να έχει και σχέση με τη σχετική βοήθεια που παρέχεται μέσω της διαφήμισης που γίνεται από μας χάρη στα youtube βίντεο που ανεβάζουμε στη σελίδα souvlakireviewers.

Υπάρχει ανταπόκριση από τον κόσμο στο εγχείρημα;

Α.Α.: Η ανταπόκριση του κόσμου όλο και αυξάνεται γεγονός πολύ ικανοποιητικό! Δεν περιμέναμε η σελίδα μας στο facebook να αποσπάσει τόσα πολλά like σε τόσες λίγες μέρες. Φτάσαμε σχεδόν 600 like και συνεχώς αυξάνονται. Η σουβλακοφαγία απ´ότι φαίνεται, είναι όντως ένα από τα αγαπημένα χόμπι του Έλληνα ανεξαρτήτως φύλου ή ηλικίας!

http://youtu.be/7X3fTO5_QcQ

http://youtu.be/Xboo1l_ve-c

https://www.facebook.com/SouvlakiReviewers?fref=ts