ΜΟΔΑΤα Glamazons σχεδιάζονται για τις σημερινές αμαζόνες

Τα Glamazons σχεδιάζονται για τις σημερινές αμαζόνες

Το brand χειροποίητων ενδυμάτων της Ναστάζια Δαρίβα κυριολεκτεί με το όνομά του αφού συνδυάζει glam στοιχεία, δυναμικές γραμμές, την κυριαρχία του μαύρου χρώματος σε κάθε συλλογή του.

Η φιλοσοφία του brand, ακόμα και το όνομά του, βασίζεται στον μύθο των Αμαζόνων, των δυναμικών πολεμιστριών που κυριαρχούσαν στην αρχαία ελληνική μυθολογία. Η δημιουργός του Glamazons θέλει οι σημερινές γυναίκες, εκείνες που επιλέγουν τα χειροποίητα παπούτσια της να νιώθουν μια λάμψη που δεν στερεύει, μια ακαταμάχητη δύναμη κάθε φορά που τα φοράνε.

«Θέλω οι γυναίκες να μπορέσουν να ταυτιστούν με τις πολεμίστριες, αφού οι ρόλοι που καλούνται να αναλάβουν οι “αμαζόνες” του τώρα είναι πολλαπλοί , απαιτητικοί και δύσκολοι». Τα Glamazons μετράνε ήδη τέσσερα χρόνια παρουσίας, η πρώτη τους συλλογή παρουσιάστηκε το καλοκαίρι του 2014. H δημιουργός τους Ναστάζια Δαρίβα γεννήθηκε και μεγάλωσε μέσα στα παπούτσια, αφού η επιχείρηση της οικογένειάς της ειδικευόταν στην εισαγωγή και διανομή ανδρικών, γυναικείων και παιδικών υποδημάτων.

«Τελειώνοντας τις σπουδές μου ξεκίνησα να εργάζομαι στην επιχείρηση, όπου ήμουν υπεύθυνη για την εισαγωγή, τοποθέτηση και τη δημιουργία brand awareness.  Ένιωθα πάντα όμως ότι αυτό δεν μου αρκούσε κι έπρεπε να εντάξω κάπως τη δημιουργικότητά μου στη δουλειά». Σχεδιάζοντας λοιπόν την πρώτη της συλλογή, ένιωθε ακριβώς το συναίσθημα που της βγάζει η ζωγραφική, τέχνη με την οποία ασχολείται από πολύ μικρή ηλικία. «Για μένα, ο σχεδιασμός των Glamazons ήταν και είναι κάθε φορά σαν ένας πίνακας ζωγραφικής ο οποίος έχει δημιουργηθεί εξ ολοκλήρου από την αισθητική μου».

Τα χαρακτηριστικά των Glamazons που τα κάνουν να ξεχωρίζουν είναι τα ποιοτικά, ανθεκτικά τους υλικά όσο και η κυριαρχία του μαύρου χρώματος σε κάθε συλλογή σε συνδυασμό με χρυσές λεπτομέρειες στα περισσότερα σχέδια που απαρτίζουν την ταυτότητα του brand. Η έμπνευση για την Ναστάζια Δαρίβα έρχεται από πληθώρα πραγμάτων: «Είναι η μουσική, η τέχνη, οι άνθρωποι». Όσο για τη συλλογή της Φθινόπωρο-Χειμώνας 2018 «θα έλεγα πως είναι κλασική με κάποια edgy στοιχεία, αλλά περισσότερο feminine αυτή τη φορά, χωρίς όμως να παρεκκλίνει από τη “σκληρή ταυτότητα” του brand».

Όραμα της σχεδιάστριας είναι τα Glamazons να εξελιχθούν σε ένα brand παγκόσμιου βεληνεκούς, το οποίο θα εξακολουθεί να έχει μια δυνατή ταυτότητα με την οποία θα μπορούν οι γυναίκες να ταυτιστούν.

Η Ναστάζια Δαρίβα στόχευε εξαρχής στο να σχεδιάζει παπούτσια που να μπορούν να φορεθούν από το πρωί μέχρι το βράδυ. «Θέλω οι γυναίκες να νιώθουν ότι παρότι δεν φοράνε γόβες, με τα μποτάκια θα είναι αρκετά καλά ντυμένες όλη την ημέρα, είτε φορώντας παντελόνι και τζιν, είτε φόρεμα και φούστα.

Περισσότερες πληροφορίες για το brand θα βρείτε εδώ, στο facebook και το instagram. 

ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΣΤΟ INBOX ΣΟΥ
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.