Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
popaganda
popagandaΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΑ

Αυτή η καμπάνια δεν είναι υπέρ των αγέννητων παιδιών αλλά εναντίον όλων των γυναικών

Κάποιες σκέψεις με αφορμή τη διαφήμιση «αφήστε με να ζήσω» που αναρτήθηκε σε σταθμούς του μετρό.

Αυτή η καμπάνια δεν είναι μια καμπάνια υπέρ των αγέννητων παιδιών, είναι μια καμπάνια κατά των γυναικών, όλων των γυναικών. Όχι μόνο αυτών που επέλεξαν να ασκήσουν το νομικά κατοχυρωμένο δικαίωμα της άμβλωσης όταν προέκυψε μια εγκυμοσύνη εκτός προγραμματισμού αλλά και όσων απέβαλλαν ή δεν μπόρεσαν ποτέ να τεκνοποιήσουν ενώ το επιθυμούσαν.

Ξέρετε πόσο τραυματική εμπειρία είναι για μια γυναίκα η αποβολή;

Όσες το έχουν ζήσει είτε προσωπικά είτε σε πολύ κοντινά τους πρόσωπα ξέρουν. Ξέρουν πόσο ευαίσθητη είναι η ψυχολογία της γυναίκας που προσπαθεί να κάνει παιδί και υπάρχουν δυσκολίες. Και οι υπεύθυνοι της καμπάνιας ξέρουν, όπως ξέρουν ότι υπάρχουν γυναίκες που προχώρησαν σε άμβλωση μετά από βιασμό ή γιατί το παιδί που θα γεννιόταν θα είχε τόσο προβλήματα υγείας που θα κατέληγε σύντομα ή γιατί υπήρχε κίνδυνος και για τις ίδιες. Δεν τους νοιάζει όμως. Αντιθέτως, επιδιώκουν την ενοχή των γυναικών, επιδιώκουν τις τύψεις, χτυπούν μόνο στο συναίσθημα.

Αν τους ενδιέφερε να αποφεύγονται οι αμβλώσεις θα επιδίωκαν να μπει το μάθημα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στα σχολεία, θα ήθελαν να ενημερώνονται οι έφηβοι για τις μεθόδους αντισύλληψης, θα απαιτούσαν να στηρίζει το κράτος πρόνοιας τη μητέρα χωρίς σύντροφο.

Ας ρίξουμε και μια ματιά ποιοι είναι οι  «αφήστε με να ζήσω»

Δείτε το πολύ ενδιαφέρον επεισόδιο του John Oliver σχετικά με τα Crisis Pregnancy Center, οργανώσεις που εναντιώνονται στις αμβλώσεις και χρηματοδοτούνται από την αμερικανική κυβέρνηση – εδώ αλήθεια ποιος χρηματοδότησε την καμπάνια που βρίσκεται αναρτημένη σε σταθμούς του μετρό; 

Δείτε το πώς στελέχη τους λένε ξεκάθαρα ότι δεν είναι φιλανθρωπικές οργανώσεις και η οικονομική ενίσχυση προς μια μητέρα, με χορήγηση πανών πχ, θα πρέπει να διαρκεί το πολύ έξι μήνες.

Δείτε πώς βανάκια με μηχανήματα υπερήχων την στήνουν έξω από γυναικολογικές κλινικές και προσεγγίζουν γυναίκες που πηγαίνουν για άμβλωση, τις πείθουν να μπουν στο βαν και να κάνουν υπέρηχο και τους αρχίζουν τις ερωτήσεις «δεν ακούς την καρδούλα του;».

Ξέρετε, στα βαν αυτά δεν υπάρχει γιατρός, ούτε νοσηλευτικό προσωπικό αλλά ένας χειριστής που σκοπό έχει να μεταπείσει τις γυναίκες ώστε να μην προχωρήσουν στη διακοπή της εγκυμοσύνης τους.

https://www.youtube.com/watch?v=4NNpkv3Us1I

Αυτό δεν είναι ένα κείμενο για πούμε τι fun πράγμα είναι οι αμβλώσεις. Οι αμβλώσεις είναι ένα νομικά κατοχυρωμένο δικαίωμα. Οι αμβλώσεις δεν είναι μέθοδος αντισύλληψης. Εάν θέλουμε να έχουμε όσο το δυνατόν λιγότερες ας σταματήσουμε να είμαστε υποκριτές και ας βάλουμε την ενημέρωση στα σχολεία και στην οικογένεια.

Ας μιλάμε για το σεξ, ας μιλάμε για οικογενειακό προγραμματισμό και ας μιλάμε για την ευθύνη του να είσαι γονιός, την μεγαλύτερη ευθύνη από όλες που ξεκινάει από την ευθύνη της αυτοδιάθεσης του σώματός μας.

Update: Mετά το κύμα αντιδράσεων σε social media ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών Κώστας Καραμανλής έδωσε εντολή να κατέβουν οι σχετικές διαφημίσεις, καθώς στρέφονται “εναντίον ενός απολύτως κατοχυρωμένου και αναμφισβήτητου δικαιώματος των γυναικών”.

POP TODAY
popaganda
© ΦΩΤΑΓΩΓΟΣ ΕΠΕ 2024 / All rights reserved
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.