Συνεχίζει να «σαρώνει» το Spotify
Η σουηδική ψηφιακή υπηρεσία μουσικής συνεχούς ροής Spotify ανακοίνωσε ότι ο αριθμός των συνδρομητών της συνέχισε να αυξάνεται το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς, με 4 εκατομμύρια επιπλέον πελάτες, φθάνοντας συνολικά τους 75 εκατομμύρια χρήστες.
Κατά την ίδια περίοδο επίσης, η δωρεάν μουσική υπηρεσία που περιλαμβάνει και διαφήμιση, κατέκτησε άλλα 9 εκατομμύρια μουσικόφιλους. Πλέον σε 99 εκατομμύρια ανέρχεται ο αριθμός των χρηστών που μπορούν να ακούν μουσική χωρίς να πληρώνουν χρήματα στην σουηδική υπηρεσία.
Η πλατφόρμα Spotify προηγείται μακράν της Apple Music, της υπηρεσίας της Apple που είχε 38 εκατομμύρια συνδρομητές στα μέσα Μαρτίου. Ο όμιλος με το μήλο στο logo του δεν είχε επικαιροποιήσει ακόμη αυτό το στοιχείο κατά τη δημοσίευση των τριμηνιαίων αποτελεσμάτων του.
‘Αλλος μεγάλος ανταγωνιστής της Spotify, η Amazon Music, διεκδικεί “δεκάδες εκατομμύρια συνδρομητές”, σύμφωνα με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της Amazon Τζεφ Μπέζος που δεν ήταν περισσότερο ακριβής.
Ο σουηδικός όμιλος δημοσίευσε τα πρώτα τριμηνιαία αποτελέσματά του μετά την είσοδό του στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης στις 3 Απριλίου, τα οποία δείχνουν μείωση των απωλειών του.
Τους πρώτους τρεις μήνες του 2018, το Spotify κατέγραψε συνεπώς ζημίες εκμετάλλευσης 41 εκατομμυρίων ευρώ, έναντι 139 εκατομμυρίων την αντίστοιχη περίοδο του 2017 και 87 εκατομμύρια το τέταρτο τρίμηνο της περυσινής χρονιάς.
Ο κύκλος εργασιών έφθασε το 1,13 δισεκατομμύριο ευρώ το τρίμηνο αυτό, που αυξήθηκε 26% ετησίως αλλά μειώθηκε κατά 1% σε σχέση με το τέταρτο τρίμηνο του 2017.
(ΑΠΕ-ΜΠΕ)