Beat: Αντιδράσεις για το έξτρα κόστος προμίσθωσης μέχρι 2 ευρώ
Κύμα αντιδράσεων έχει προκαλέσει η απόφαση της εταιρείας Beat να αλλάξει τις χρεώσεις της και από σήμερα (16.06.2022) να επιβάλλει κόστος προμίσθωσης από 1,92 έως 2 ευρώ σε όποιον καλεί ταξί μέσω της εφαρμογής.
Με μήνυμα προς τους πελάτες της, η Beat ανακοίνωσε χθες ότι από την Πέμπτη 16 Ιουνίου όποιος καλεί ταξί μέσω της εφαρμογής θα πρέπει να πληρώσει κόστος προμίσθωσης, το οποίο κυμαίνεται από €1,92 έως €2. Εάν και με την απόφαση αυτή επιβαρύνεται ο επιβάτης, η εταιρεία φιλοδοξεί να «προσελκύσει» περισσότερους οδηγούς στην πλατφόρμα της, καθώς το τελευταίο διάστημα διαπίστωνε απώλειες και καθυστερήσεις.
Το μήνυμα της Beat για την αλλαγή στις χρεώσεις:
«Αγαπητέ επιβάτη, Σε ευχαριστούμε για όλες τις διαδρομές που έχεις κάνει μαζί μας! Από την πρώτη ημέρα λειτουργίας του ΒΕΑΤ δουλεύουμε σκληρά για να καλύψουμε τη ζήτηση των χρηστών μας για υπηρεσίες ταξί 24 ώρες το 24ωρο. Μας στήριξες και σου είμαστε ευγνώμονες. Γι’ αυτό θα είμαστε ευθείς, διαφανείς και ειλικρινείς μαζί σου.
Για περισσότερα από 11 χρόνια απορροφούμε ένα κόστος προκειμένου να μπορείς να βρεις ποιοτικές υπηρεσίες με τη γνωστή ασφάλεια και αξιοπιστία, με την οποία ταυτίστηκε το ΒΕΑΤ. Παρά το γεγονός πως σχεδιάζουμε πολύ όμορφα πράγματα για το μέλλον, δυστυχώς είναι αδύνατον σήμερα να συνεχίσουμε με το ίδιο μοντέλο λειτουργίας.
Με τη ζήτηση για υπηρεσίες ταξί να αυξάνεται συνεχώς και συνολικά 61% σε σχέση με το 2019, είναι δύσκολο για τους οδηγούς να τα βγάλουν πέρα, και παράλληλα να συνεργάζονται με εφαρμογές. Το υψηλό πλέον κόστος λειτουργίας ενός ταξί σε συνδυασμό με μια από τις χαμηλότερες τιμές ταξί στην Ευρώπη και τη συνειδητή επιλογή του ΒΕΑΤ να αποδίδει φόρους στο ελληνικό κράτος και όχι στο εξωτερικό, καθιστούν αναγκαία μια αλλαγή.
Από αύριο 16 Ιουνίου 2022 στις 12:00 το μεσημέρι, σε όλες τις κλήσεις ταξί μέσω του ΒΕΑΤ θα υπάρχει κόστος προμίσθωσης €1,92 έως €2. Αυτή η αλλαγή θα ενισχύσει το εισόδημα των οδηγών μας και θα μας επιτρέψει να εξυπηρετήσουμε περισσότερους πελάτες. Από την πλευρά μας θα συνεχίσουμε να παρακολουθούμε στενά την αγορά αξιολογώντας συνεχώς την απόφαση αυτή και τα αποτελέσματα της, ώστε να προβούμε έγκαιρα σε τυχόν αναπροσαρμογές εφόσον αυτό κριθεί αναγκαίο ή το επιβάλλουν τυχόν νέες ρυθμιστικές αποφάσεις για το κόστος υπηρεσιών ταξί».
Σύμφωνα με το ίδιο μήνυμα, η εταιρεία απαντά και σε πιθανές ερωτήσεις των πελατών της για το συγκεκριμένο θέμα. Σύμφωνα με αυτό:
Ποιος εισπράττει το ποσό του κόστους προμίσθωσης;
Ο οδηγός. Στο BEAT, αποφασίσαμε να στηρίξουμε τους συνεργαζόμενους οδηγούς μας στα καθημερινά λειτουργικά τους έξοδα και να τους προσφέρουμε περισσότερα έσοδα για διαδρομές μέσα στην πόλη.
Άλλες εφαρμογές όμως δεν χρεώνουν κόστος προμίσθωσης, γιατί το κάνετε εσείς;
Τελευταία έχεις παρατηρήσει καθυστερήσεις στην εύρεση ταξί, από όλες τις εφαρμογές. Πιστεύουμε ότι αυτή η μικρή επιβάρυνση του πελάτη θα βοηθήσει σημαντικά την εξυπηρέτησή σου, αφού θα βρίσκεις πιο εύκολα ταξί μέσα στην πόλη. Ταυτόχρονα θα συνεισφέρει εν μέρει στην εξισορρόπηση της τεράστιας αύξησης των τιμών των καυσίμων και άλλων λειτουργικών εξόδων που καλείται να αντιμετωπίσει ο οδηγός. Είναι ένα μέτρο με το οποίο η εταιρεία αναβαθμίζει την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρει υποστηρίζοντας συνολικά τον κλάδο του ταξί στην Ελλάδα.
Γιατί διαφοροποιείται το ποσό του κόστους προμίσθωσης €1,92 ή €2;
Αυτό εξαρτάται από τον τύπο του ταξιμέτρου που διαθέτει το κάθε όχημα. Υπάρχουν προκαθορισμένες επιλογές, τις οποίες μπορεί να επιλέξει κάθε οδηγός, γι’ αυτό μπορεί να συναντήσεις αυτή τη διαφοροποίηση. Το νόμιμο κόστος προμίσθωσης στην Ελλάδα μπορεί να κυμανθεί από €0 έως €5,65
Aντιδράσεις στο Twitter
Καθόλου θετικά δεν έχουν υποδεχτεί τα τελευταία νέα αναφορικά με το επιπλέον κόστος προμίσθωσης οι χρήστες των social media. Ενδεικτικά μερικά tweets:
#taxibeat #Beat @theBEAT_GR #thebeat_gr Είστε σοβαροί? Ουδέν πρόβλημα με χρέωση κλήσης όπως τα ραδιοταξί (αλήθεια πιο είναι πλέον το ανταγωνιστικό σας πλεονέκτημα?) αλλα να υπονοείται ότι ουσιαστικά μας έχετε κάνει χαρη που συνειδητά πληρώνεται φορους στη Ελλάδα είναι θρασύτατο. pic.twitter.com/gpznb0aiLY
— P4NCS (@P4NCS) June 15, 2022
Εντάξει παιδιά, αφού μας κάνετε τη χάρη και αποδίδετε φόρο στη χώρα που δραστηριοποιείστε, να σας τον πληρώσουμε οι πελάτες / μαλάκες.#BEAT pic.twitter.com/8vvIkKyvpI
— Ηλεκτρικό Πρόβατο (@3lectric_5heep) June 15, 2022
Bye bye beat. Ευχαριστώ για την εξυπηρέτηση στη διάρκεια της καραντίνας. Γιατί από τότε που λήξαν καραντίνες τηλεργασιες δεν ανταποκρίθηκε ποτέ ξανά στην κλήση μου. #beat #taxibeat
— Sia V. (@SissiV) June 15, 2022
Προτιμώ να ταλαιπωρηθώ λίγο παραπάνω με το ταξί παρά να ενισχύω επιχειρήσεις που ξαφνικά θυμούνται να βγάλουν τα σπασμένα από τους πελάτες τους. @theBEAT_GR τι κρίμα. #beat #taxibeat
— Γδύνα (@Ntinakiiiii) June 15, 2022
2 € καπέλο με κάθε κλήση #taxibeat από σήμερα γιατί έτσι τους γουστάρει.Χάσατε παιδιά
— Ο Πολιτευόμενος (@tinker42) June 16, 2022
RIP #TaxiBeat #taxibeat #TAXIBEAT
Με 10€ για ένα 2χλμ απόσταση πηγαινε-ελα καλύτερα να παίρνω τα αμάξι μου. Βγαίνει φθηνότερο!Beat: Αυξάνει το κόστος των υπηρεσιών της από την Πέμπτη https://t.co/Irss8XFoNz
— RAGAS (@johnragas) June 16, 2022