Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
popaganda
popagandaNEWS
23.12.2024

Γιατί το facebook ζητά συγγνώμη από τις φεμινίστριες;

Τα μέλη της αυστραλιανής φεμινιστικής ομάδας Cherchez La Femme εξέφρασαν την οργή και την αγανάκτησή τους απέναντι στην ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης.
Γιατί το facebook ζητά συγγνώμη από τις φεμινίστριες;

Συγγνώμη αναγκάστηκε να ζητήσει το Facebook από μια αυστραλιανή φεμινιστική ομάδα μετά την άρνηση να «τρέξει» μια διαφημιστική καμπάνια στην οποία απεικονιζόταν το μοντέλο για μεγάλα μεγέθη Τες Χόλιντεϊ φορώντας ένα μπικίνι.

Εκπρόσωπος της ιστοσελίδας κοινωνικής δικτύωσης δήλωσε στο βρετανικό ειδησεογραφικό δίκτυο BBC ότι το όλο θέμα πρόκειται για λάθος και ότι πλέον έχει εγκριθεί η εικόνα.

Τα μέλη της φεμινιστικής ομάδας Cherchez La Femme εξέφρασαν την οργή και την αγανάκτησή τους μετά την απόφαση του Facebook να απορρίψει την διαφημιστική τους καμπάνια σχετικά με μια εκδήλωση η οποία θα είχε ως στόχο την προώθηση της θετικότητας των ανθρώπων για το σώμα τους.

Αρχικά το site κοινωνικής δικτύωσης είχε απαντήσει στην ομάδα ότι η διαφήμιση «απεικονίζει ένα σώμα… με τρόπο όχι επιθυμητό». Κι ενώ η σελίδα που είχε δημιουργηθεί στο Facebook σχετικά με την εκδήλωση φαινόταν κανονικά στους χρήστες, η σχετική διαφήμιση δεν εγκρίθηκε.

«Διαφημίσεις σαν και αυτή δεν επιτρέπονται, αφού κάνουν πολλούς ανθρώπους που τις βλέπουν να αισθάνονται άσχημα για τον εαυτό τους», ήταν η αρχική απάντηση από τη διαφημιστική ομάδα του Facebook, την οποία η φεμινιστική ομάδα ανάρτησε ως screenshot στη σελίδα τους. Η αντιπρόταση της ιστοσελίδας κοινωνικής δικτύωσης ήταν η αλλαγή της εικόνας με κάποια άλλη, όπου θα φαινόταν κάποιος να «τρέχει ή να κάνει ποδήλατο» και η οποία θα ήταν περισσότερο «κατάλληλη».

«Η ομάδα μας επεξεργάζεται εκατομμύρια εικόνες που προορίζονται για διαφημίσεις κάθε εβδομάδα, κι έτσι μερικές φορές γίνονται και λάθη», δήλωσε ένας εκπρόσωπος του Facebook.

«Για να είμαστε σαφείς, η εικόνα αυτή είναι σύμφωνη με την πολιτική μας περί διαφημίσεων. Έχουμε πλέον εγκρίνει την εικόνα και ζητούμε συγνώμη για οποιαδήποτε προσβολή αυτό προκάλεσε».

Στους όρους και προϋποθέσεις του Facebook ορίζεται ότι στις εικόνες που χρησιμοποιούνται για διαφημιστικούς σκοπούς δεν πρέπει να «φαίνεται υπερβολική ποσότητα δέρματος ή μπούστου».

popaganda
© ΦΩΤΑΓΩΓΟΣ ΕΠΕ 2024 / All rights reserved
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.