Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
popaganda
popagandaNEWS
23.12.2024

Αυτές είναι οι δέκα καλύτερες μαθητικές επιχειρήσεις

Από το εκπαιδευτικό πρόγραμμα εικονική επιχείρηση.
Αυτές είναι οι δέκα καλύτερες μαθητικές επιχειρήσεις

   Ηλεκτρονικοί οικονομικοί σύμβουλοι, χειροποίητα σαπούνια και άλλα καλά προϊόντα, εικονικές ξεναγήσεις σε αρχαία μνημεία, ραδιοφωνικοί σταθμοί με στόχο τη διάδοση του βαλκανικού πολιτισμού, ηλιακές ομπρέλες. Η φαντασία δεν έλειψε στους μαθητές των εκατό σχολείων που συμμετείχαν φέτος στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Εικονική Επιχείρηση» του «Σωματείου Επιχειρηματικότητας Νέων/Junior Achievement Greece», το οποίο πραγματοποιείται κάθε χρόνο υπό την αιγίδα του υπουργείου Παιδείας.

   Από αυτήν την άποψη, ο ανταγωνισμός ήταν σκληρός. Και χθες επελέγησαν οι δέκα φιναλίστ από τους οποίους θα προκύψει ο νικητής που θα εκπροσωπήσει τη χώρα μας στον ευρωπαϊκό διαγωνισμό. Ο ελληνικός τελικός θα διεξαχθεί στις 24 Ιουνίου στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος», ενώ ο ευρωπαϊκός θα διεξαχθεί έναν μήνα αργότερα στη Λουκέρνη της Ελβετίας.

   Ποιοι όμως είναι αυτοί οι δέκα που τίμησαν το ελληνικό επιχειρηματικό πνεύμα με τις καινοτόμες ιδέες τους; Ας δούμε την περιγραφή που κάνουν οι ίδιοι. 

   1)«’Αρωμα Ολύμπου» – Λύκειο Κονταριώτισσας (Πιερία)

   Μεταποιήσαμε τα βότανα, το μέλι, το λάδι και άλλα προϊόντα του Ολύμπου, σε μείγματα αφεψημάτων, καλλυντικά χειροποίητα σαπούνια, εξαιρετική μεντοβίνα (κρασί από μέλι) και ποιοτική αφιλτράριστη και απαστερίωτη μπύρα. Εξοικειωθήκαμε, έτσι, με την μεταποίηση προϊόντων μαθαίνοντας ταυτόχρονα οικονομία, χημεία, βιολογία με βιωματικό τρόπο. Τα προϊόντα μας μεταφέρουν το άρωμα του Ολύμπου και φέρνουν την ανάπτυξη στον τόπο μας.

   2)beLIVE- Α’ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού (Αθήνα)

   Το προϊόν μας είναι μία σύμπραξη εφαρμογής και καινοτόμου εξωτερικής συσκευής αποστολής μηνύματος κινδύνου. Μόλις νιώσεις κίνδυνο και φόβο, πάτα το κουμπί της ειδικής συσκευής, 10 άτομα της επιλογής σου λαμβάνουν αμέσως στα κινητά τους α) ένα μήνυμα SOS και β) τις γεωγραφικές σου συντεταγμένες και σπεύδουν να σε βοηθήσουν. Στόχος η επίλυση ενός κοινωνικού προβλήματος: της έκθεσης στον κίνδυνο των ευπαθών ομάδων, τυφλών, κωφαλάλων, αναπήρων αλλά και του καθένα από εμάς.

   http://belive.gr/index.php

    3)«BUDGEE» – Λύκειο Pierce-Aμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος (Αγ. Παρασκευή Αττικής)

   Έχουμε αναπτύξει την εφαρμογή BUDGEE για κινητά με λειτουργικό IOS. Έίναι ένα ολοκληρωμένο προϊόν που διατίθεται στο App Store. Απευθύνεται σε νέους, με σκοπό να γίνει ο καθημερινός e-κονομικός σύμβουλος στη λήψη αποφάσεων σχετικά με τη διαχείριση του προϋπολογισμού τους. Συμβάλλει στην απόκτηση σωστής καταναλωτικής και αποταμιευτικής συμπεριφοράς! 

   http://www.budgee.gr

   4)«ΕPEIKON» – B’ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού (Αθήνα)

   Η EPEIKON σας προσκαλεί σε ένα ταξίδι στο χρόνο µέσω του APPOLLO. Συναρπαστικός συνδυασµός cardboard VR γυαλιών και εφαρµογής για smartphones. Θα μεταφερθείτε εικονικά στο Ναό του Επικούριου Απόλλωνα, μνημείο του 5ου αι.π.Χ., αναγνωρισμένο από την UNESCO. Πολυβραβευμένη καινοτόμος επιχειρηματική πρωτοβουλία ανάδειξης του ελληνικού πολιτισµού, προσέλκυσης τουρισμού και ενίσχυσης της ελληνικής οικονομίας.

   http://www.epeikon.gr

   5)«Λαδί… Μεσσηνίων γεύσεις»-Εκπαιδευτήρια Μπουγά (Καλαμάτα)

   Στόχος της εταιρίας μας είναι να προωθήσει τα τοπικά προϊόντα και να τους δώσει επιπλέον προστιθέμενη αξία. Στα πρώτα μας βήματα ασχοληθήκαμε με το λαλάγγι. Δημιουργήσαμε, δύο σνακ σε μπουκίτσες, τα «λαλαγγάκια φουρνιστά με σφέλα» για τους εναλλακτικούς και τα «λαλαγγάκια κλασικά» για τους πιστούς της παράδοσης.

   http://www.ladimessinia.com

   6)«MΑPP» – Λύκειο Κολλεγίου Ψυχικού (Αθήνα)

   Αναπτύξαμε την εφαρμογή ΜAPP (Marathon APPlication) για κινητά, με στόχο την προώθηση του Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας. Τόσο οι δρομείς όσο και οι θεατές θα είναι σε θέση να αξιοποιήσουν μία πληθώρα υποστηρικτικών υπηρεσιών πριν και κατά τη διάρκεια του αγώνα. Η πιο σημαντική καινοτομία της εφαρμογής είναι η υπηρεσία tracking, που προσφέρει τη δυνατότητα εντοπισμού και παρακολούθησης δρομέων από θεατές και άλλους δρομείς μέχρι τον τερματισμό τους.

   http://www.athensmapp.com

   7)S.P.E.S. & ΣΙΑ Ο.Ε. (Solar Protection Energy System)-Λεόντειο Λύκειο Ν. Σμύρνης

   Το «προϊόν» της μαθητικής εικονικής επιχείρησης «S.P.E.S. & Σια Ο.Ε.» (Solar Protection Energy System) είναι η S.Sp.U.P. UP (Solar Spinning Umbrella Protection Up), μια πρωτοποριακή ομπρέλα της οποίας οι ηλιοσυλλέκτες της επιτρέπουν να περιστρέφεται ανάλογα με τη θέση του ήλιου και να συσσωρεύει και να μετατρέπει την ηλιακή ενέργεια σε ηλεκτρική.

   8)«SMILEYBIN» – Γυμνάσιο Πύδνας-Κολινδρού (Αλώνια Πιερίας)

   Η SMILEYBIN ήρθε για να αλλάξει τα δεδομένα στην ανακύκλωση. Κατασκευάζουμε κάδους state of the art με σύστημα επιβράβευσης για τους χρήστες. Τα ανακυκλώσιμα υλικά ζυγίζονται και συγκεντρώνονται εκπτωτικοί πόντοι στα δημοτικά τέλη είτε σε καταστήματα. Το προϊόν μας αγκαλιάστηκε από το δήμαρχο Θεσσαλονίκης κ. Γ. Μπουτάρη, το Δήμο Αθηναίων και επιχειρήσεις στην εγχώρια και ξένη αγορά. Σύνθημά μας: Aνακύκλωσε και κέρδισε εσύ και το περιβάλλον!

   http://smileybin.com

   9) «S.T.Ι.Ι.R» (START TO INVEST IN RESEARCH) – 3ο ΓΕ.Λ. Κηφισιάς

   Είμαστε μαθητές του 3ου ΓΕΛ Κηφισιάς και φέτος δημιουργήσαμε το S.T.I.I.R.net μια ηλεκτρονική πλατφόρμα που σκοπό έχει να φέρει σε επαφή τους έλληνες ερευνητές με τους επιστημονικούς φορείς και τους επενδυτές. Η καινοτομία μας εστιάζεται στο ότι καλύπτουμε ένα πραγματικό κενό αγοράς, διευκολύνοντας τους ερευνητές να βρίσκουν όλες τις προκηρύξεις εργασίας εγκαίρως, σε έναν μόνο ιστότοπο.

   10) «U.S.B. Radio» Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο με Λυκειακές τάξεις Γέρακα (Γέρακας, Αττικής)

   Ο U.S.B. Radio (United States of Balkans) “The Art of Being a Balkanian” μέσω της ιστοσελίδας και της εφαρμογής του επιδιώκει την ανάδειξη του Βαλκανικού Πολιτισμού. Επικοινωνεί, εκπαιδεύει, ψυχαγωγεί και ενημερώνει το κοινό του για τους καλλιτέχνες και το έργο τους, συμβάλλει στην ανάπτυξη νέων μορφών τέχνης και κυρίως προωθεί τα arts festivals και cultural events στα Βαλκάνια, ενισχύοντας τον «εορταστικό τουρισμό» (festival tourism).

popaganda
© ΦΩΤΑΓΩΓΟΣ ΕΠΕ 2024 / All rights reserved
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.