Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
popaganda
popagandaNEWS
04.04.2024

Δείτε τον Adam Driver να μετατρέπεται σε κένταυρο. Thank us later [BINTEO]

Ο Adam Driver ενδεχομένως υποδύθηκε τον πιο συναρπαστικό ρόλο του στη νέα διαφημιστική καμπάνια για το πρώτο άρωμα του Riccardo Tisci της Burberry.
Δείτε τον Adam Driver να μετατρέπεται σε κένταυρο. Thank us later [BINTEO]

Στο διαφημιστικό σποτ, ο υποφήφιος για Όσκαρ ηθοποιός, εμφανίζεται σε μια παραλία το ηλιοβασίλεμα, όπου φορώντας μόνο το παντελόνι του, τρέχει μαζί με ένα εντυπωσιακό άλογο προς τη θάλασσα. Στη συνέχεια, ο ηθοποιός και το άλογο βρίσκονται μαζί μέσα στη θάλασσα, ενώ οι κινήσεις τους στο νερό θυμίζουν περισσότερο κάποια ονειρική χορογραφία, παρά κολύμβηση, ενώ στο τέλος, λίγο πριν δύσει τελικά ο ήλιος, άνθρωπος και άλογο, επιστρέφουν πάλι στη στεριά και συνθέτουν μαζί μια εξωπραγματική φιγούρα, που παραπέμπει ξεκάθαρα σε κένταυρο.

Αλλά φυσικά, υπάρχει και βαθύτερο νόημα, πίσω από το αισθητικό/αισθησιακό στοιχείο. «Η εκστρατεία αμφισβητεί τα παραδοσιακά στερεότυπα της αρρενωπότητας, που φέρνει κοντά άλογο και άνθρωπο και δημιουργεί έναν σύγχρονο μύθο», λέει η Burberry. «Η δυναμική εικόνα ενός αλόγου ενάντια στην απέραντη ακτογραμμή διερευνά τους κώδικες δυαδικότητας του Ρικάρντο Τίσσι και τη δύναμη του ζωικού βασιλείου. Μέσα από τη ζωντανή μεταφορά ενός ανθρώπου που γίνεται μυθικό πλάσμα στην ισχυρή θάλασσα, η καμπάνια απεικονίζει την ιστορία ενός ανθρώπου που πηδά στο άγνωστο, ξεπερνά τους αγώνες και μεταμορφώνεται σε κάτι νέο, παραμένοντας πιστός στον εαυτό του».

popaganda
© ΦΩΤΑΓΩΓΟΣ ΕΠΕ 2024 / All rights reserved
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.