22/1/1984, η Apple εξαπολύει τον Macintosh
Η δυναμική της διαφήμισεις φαίνεται πολλές φορές από την ικανότητά της να χτίζει και να πλασάρει όσο το δυνατόν καλύτερα το προϊόν. Όταν όμως το κάνει με τόσο ανεξίτηλο τρόπο, όπως με την περίφημη διαφήμιση «1984» για τον επερχόμενο Macintosh της Apple, τότε γίνεται σχεδόν παράξενο και σίγουρα αξιοσημείωτο.
Και βέβαια, ο τρόπος με τον οποίο προμόταραν το καινούριο «δημιούργημα», ήταν εγγυημένος για επιτυχία: Τo Super Bowl, την πιο επικερδή αθλητική επιχείρηση των αμερικανών, τον τελικό του NFL. Αλλά και η αισθητική της διαφήμισεις ήταν από εκείνες που ξεχώρισαν, με ένα οργουελικό σκηνικό και το Ρίντλεϊ Σκοτ στην σκηνοθεσία, που ξέρει πολύ καλά να χτίζει δυστοπικές «παραστάσεις».
Το μήνυμα που ήθελαν οι επικεφαλής της Apple ήταν σύμφωνα με το Στιβ Τζόμπς: «Βρισκόμαστε στο 1984 και καθώς φαίνεται η IBM τα θέλει όλα δικά της. Η Apple είναι η μόνη απάντηση στην IBM. Οι αντιπρόσωποι αρχικά καλοσώρισαν τηςν IBM με ανοιχτές αγκάλες, αλλά τώρα φοβούνται πως το μέλλον θα ελέγχεται από την IBM. Συνεχώς γυρίζουν την πλάτη τους στην Apple, επειδή είναι η μόνη εταιρεία που μπορεί να εξασφαλίσει την ελευθερία τους στο μέλλον. Η IBM τα θέλει όλα δικά της και στοχεύει με όλα της τα όπλα στο τελευταίο της εμπόδιο προς τον έλεγχο της βιομηχανίας, την Apple. Θα κυριαρχήσει η Big Blue, σε ολόκληρη τη βιομηχανία κομπιούτερ; Σε όλο τον αιώνα της πληροφορίας; Είχε μήπως δίκιο ο George Orwell για το 1984;».
Για την ιστορία, ο Macintosh ήταν ο πρώτος υπολογιστής που χρησιμοποιούσε σε μεγάλο βαθμό ποντίκι και GUI (Graphical User Interface) και χάρη σε αυτή τη διαφήμιση -την πιο επιτυχημένη στην ιστορία των Super Bowl- πωλήθηκαν εκατομμύρια μονάδες, αξίας 3,5 εκατομμυρίων δολαρίων.