Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
popaganda
popagandaΜΟΔΑ

thegreekbag: Με αυτές τις τσάντες κουβαλάς την Τήνο ή το κέντρο της Αθήνας πάντα πάνω σου

Μάλιστα δεν θα χαθείς γιατί θα έχεις μαζί σου τον χάρτη της περιοχής που θα επιλέξεις. Η Κατερίνα Ρότσου αποτυπώνει τις διαδρομές της στην πρωτεύουσα και τα ταξίδια της στην Ελλάδα με χρώμα, σε αξεσουάρ φτιαγμένα από ανθεκτικά υλικά που ξεχωρίζουν.

Αντλώντας έμπνευση από τις διαδρομές της μέσα στην πόλη, η Κατερίνα Ρότσου δημιούργησε ένα brand με πολύ ιδιαίτερα προϊόντα. Τι είναι αυτό που θέλει να προσφέρει στο στυλ μας; Το κέντρο της Αθήνας, από την περιοχή της Ακρόπολης έως τη Βικτώρια, την Τήνο και τον Βόλο, νησιά και αστικές απεικονίσεις  σε τυπώματα με έντονο χρώμα ώστε να κουβαλάμε το αγαπημένο μας μέρος -ή αυτό που ο χάρτης του μας εντυπωσιάζει περισσότερο- διαρκώς πάνω μας.

H Κατερίνα Ρότσου ξεκίνησε να ασχολείται με το thegreekbag το 2012, την εποχή που όπως η ίδια εξηγεί «έπρεπε κι εγώ πλέον να παραδεχτώ – πράγμα που ως τότε επιμελώς απέφευγα  – το γεγονός ότι ζούμε σε περίοδο κρίσης, την οποία δεν θα ξεπερνούσαμε τόσο εύκολα ούτε τόσο γρήγορα. Ήταν επιτακτική ανάγκη για μένα να αντιδράσω με κάποιον τρόπο και να να μιλήσω για αυτά που έβλεπα να συμβαίνουν. Ήθελα να δημιουργήσω ένα δρόμο διαφυγής και ταυτόχρονα μια ευκαιρία να δράσω. Σκέφτηκα λοιπόν να καλλιεργήσω την εικόνα της Ελλάδας. Ο χάρτης μου φάνηκε ο πλέον κατάλληλος σύμμαχος».

Αυτή την περίοδο χρησιμοποιεί για την κατασκευή των αξεσουάρ της ένα υλικό με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, το tyvek. Πρόκειται για ένα αδιάβροχο, ανθεκτικό και ελαφρύ υλικό που θυμίζει πολύ το χαρτί. Είναι ένα υλικό που τη βοηθά να πειραματιστεί,  αποτελεί ιδανικό καμβά για τα σχέδιά της.

Αν σας ταιριάζει η αισθητική των προϊόντων thegreekbag, η Κατερίνα Ρότσου σας παρέχει τη δυνατότητα custom παραγγελίας. «Είναι μεγάλη χαρά για μένα να δημιουργούμε μαζί ένα προϊόν, να οδηγούμαστε από κοινού σε κάποιο αποτέλεσμα. Είναι από τα πιο ωραία και ζωντανά κομμάτια  της δημιουργικής διαδικασίας». 

Οι εικόνες που αποτελούν έναυσμα για τα σχέδια του brand βρίσκονται κυρίως στους δρόμους της Αθήνας και στην καθημερινότητα της σχεδιάστριας. «Είναι οι διαδρομές μου μέσα στην πόλη. Αυτά που παρατηρώ και με εντυπωσιάζουν, αυτά που θέλω να επισημάνω και όσα θέλω να ξορκίσω».

Το thegreekbag αποτελεί για τη δημιουργό του μια προτροπή να δούμε το μέρος που διαμένουμε αλλιώς. «Είναι μια προτροπή για να ασχοληθούμε με την Ελλάδα. Μια ευκαιρία να την θυμηθούμε. Ο δικός μου τρόπος ήταν να την φωτογραφίσω και να την μετατρέψω σε ενθύμιο. Να αξιοποιήσω τις πρώτες ύλες και τις ομορφιές του τόπου, να συνεργαστώ με  ανθρώπους να εκμεταλλευτώ την τεχνογνωσία τους και την αγάπη για την δουλειά τους και να οδηγηθούμε τελικά σ’ ένα αντικείμενο που να τα φέρει πάνω του όλα αυτά».

Όσο για το αν φαντάζεται τα προϊόντα της συνδυασμένα με συγκεκριμένο τρόπο ή φορεμένα από συγκεκριμένους ανθρώπους, η ίδια εξηγεί ότι «δεν τα φαντάζομαι συνδυασμένα και δεν θέλω, τα αντιμετωπίζω σαν αντικείμενα που θα βρουν τον χώρο τους εκεί που κάποιος θα θελήσει να δημιουργήσει χώρο γι’ αυτά. Τα φαντάζομαι όμως να ταξιδεύουν».

Περισσότερες πληροφορίες για το brand θα βρείτε στο facebook και το instagram
POP TODAY
popaganda
© ΦΩΤΑΓΩΓΟΣ ΕΠΕ 2024 / All rights reserved
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.