Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
popaganda
popagandaSPONSORED

Στο Metaverse τελικά δεν είμαι αστείος, ακόμα και αν υπήρχε άφθονη μπίρα γύρω μου

Πήγα στην παρουσίαση της Heineken Silver, της πρώτης μπίρας που ζυθοποιείται στον κόσμο του Metaverse και φτιάχνεται από pixels και κάπως έτσι μπήκα σε έναν virtual κόσμο για να δοκιμάσω αν τα αστεία μου πάνε με το ψηφιακό «ποτό».

Έχουν περάσει πολλά χρόνια (μερικές δεκάδες χιλιάδες για να είμαστε ακριβείς) από τότε που οι αρχαίοι Σουμέριοι και οι Αιγύπτιοι, στη Μεσοποταμία και την Αφρική αντίστοιχα παρήγαγαν την πρώτη μπίρα, ένα σκεύασμα που έμελλε να είναι ένα από τα πιο διάσημα αλκοούχα ποτά στην ανθρώπινη ιστορία… μέχρι τη στιγμή που η Heineken μερικές μέρες πριν παρουσίασε την πρώτη virtual μπίρα.

Στο μεσοδιάστημα αμέτρητα δισεκατομμύρια ανθρώπων έχουν δοκιμάσει το ποτό που παράγεται από τη ζύμωση των σιτηρών και ορκίζονται στη γεύση της μιας και έχει συντροφεύσει τις πιο όμορφες στιγμές της ζωής τους. Και αν η (λογική) κατανάλωση μπίρας έχει μόνο θετικά, υπάρχει μία νέα μπίρα από την Heineken που όσο και να καταναλώσει κάποιος δεν έχει απολύτως καμία συνέπεια.

Ποια είναι αυτή; Η Heinken Silver. Πώς το καταφέρνει; Θα δείτε παρακάτω.

Πάμε λίγο όμως να σας περιγράψω όλη την ιστορία για τη γνωριμία μου την Heinken Silver. Την περασμένη εβδομάδα πήρα μια πρόσκληση για ένα event στο Metaverse. Αν και γενικά μετά την εμφάνιση του covid δεν έχω FOMO για κανένα event που χάνω, γιατί νιώθω ότι κάθε κοινωνική εκδήλωση μπορεί να χαρακτηριστεί ως covid central, σε αυτή την πρόσκληση δεν θα μπορούσα να πω όχι. Γιατί; Επειδή ήταν το metaverse οπότε ήταν covid safe, μπορούσα να την παρακολουθήσω με τις πιτζάμες μου, όχι ότι δεν το έχω κάνει και σε events στην πραγματική ζωή, αλλά τουλάχιστον σε αυτό δεν μπορούσε κανείς να με κρίνει και φυσικά δεν χρειαζόταν να κοινωνικοποιηθώ, κάτι που είναι πραγματικό δέλεαρ για έναν εσωστρεφή άνθρωπο που βρίσκει την κόλαση στην ψιλοκουβέντα του PR.

Οπότε μπήκα στην πλατφόρμα του Decentraland, έφτιαξα το avatar με τα μαλλιά που είχα τότε, δηλαδή πριν το meltdown του Σαββατοκύριακου που ως άλλη 2007 Britney ξύρισα το κεφάλι μου, και αποφάσισα να κάνω ένα περίπατο στον ψηφιακό κόσμο του Metaverse. Όταν μπήκα είδα ένα μεγάλο αριθμό χρηστών στην πλατφόρμα να περιφέρονται με καθαρά πολύ πιο εντυπωσιακά outfit από αυτά που φορούσε ο δικός μου χαρακτήρας και αυτοματικά σκέφτηκα ότι είμαι τόσο cheap που δεν ξόδεψα μερικά ευρώ για να πάρω στο avatar μου ένα ρουχαλάκι παραπάνω και να κάνω εμφάνιση και μπήκα στο metaverse με off-the-rack επιλογές, λες και δεν θα συνέκρινα τον εαυτό μου με τους χρήστες που έμοιαζαν με τον Thomas Bangalter από τους Daft Punk και δεν έχω μεγαλώσει ως αυθεντικός gaymer παίζοντας Sims, Final Fantasy και Resident Evil.

Όντας λοιπόν η generic ντροπή του Metaverse, είπα στον πορτιέρη έξω από το venue που γινόταν το event της Heineken την ηλικία μου και με άφησε να περάσω για να δοκιμάσω τη Heineken SIlver και να δω το περιβάλλον του αυτοδίδακτου Ισπανού street artist, J. Demsky που βοήθησε στο σχεδιασμό τμημάτων του virtual περιβάλλοντος της Heineken Silver.

Στον πραγματικό κόσμο, η Heineken είναι δημοφιλής για την ποιότητά της, που έχει τελειοποιηθεί μέσα από δεκαετίες καινοτομίας στη ζυθοποιία και γιατί τα κομμάτια από το μπουκάλι της που βρίσκονται στον βυθό της θάλασσας είναι ό,τι πιο όμορφο μπορείς να βρεις στη θάλασσα, μιας και μοιάζει με σμαράγδι. Η αγαπημένη μπίρα εκατομμυρίων ανθρώπων είχε πάντα πάθος για τα φυσικά συστατικά, αλλά στο metaverse όλα κινούνται γύρω από τα καλύτερα, 100% ψηφιακά υλικά που δεν έχουν ημερομηνία λήξης, ούτε θερμίδες και δεν προκαλούν και αλλεργίες. 

Η A-Yeast μαγιά, που συνήθως παρασκευάζεται σε οριζόντιες δεξαμενές, αντικαθίσταται πλέον με A-Pixels, ο λυκίσκος που συλλέγεται στα χωράφια, αντικαθίσταται με Binary Coded Hops που καλλιεργείται από NPC αγρότες (αυτοματοποιημένους και χωρίς ίχνος εργασιακής εκμετάλλευσης). Και φυσικά, όλη η διαδικασία της virtual ζυθοποίησης επιβλέπεται αποκλειστικά από εικονικούς ζυθοποιούς, ψηφιοποιημένους δηλαδή αντικαταστάτες των περίφημων ζυθοποιών της Heineken. Εξίσου μερακλήδες και μαέστροι σε αυτό που κάνουν, χωρίς δυστυχώς όμως το sex appeal της χειρωνακτικής εργασίας.

Όλα αυτά τα στοιχεία, συνδυάζονται για να αναπτύξουν μια μοναδική μπίρα που οι επισκέπτες του virtual ζυθοποιείου της Heineken® στο Decentraland μπορούν να εξερευνήσουν στον εικονικό κόσμο. 

Εγώ βρέθηκα στα εγκαίνια του ζυθοποιείου αυτού με εκατοντάδες ανθρώπους από όλο τον κόσμο και στο κοινό chat προσπάθησα να γράψω όλα τα αστεία που θα έλεγα στην πραγματική ζωή με ελπίδα να γίνει λιγότερο άβολο όταν βρίσκομαι στον ίδιο χώρο με ανθρώπους που δεν γνωρίζω και να γελάσουν ακόμα και από ευγένεια, αλλά η αλήθεια είναι ότι στο Metaverse όση μπίρα και να εμφιάλωσαν και να κατανάλωσαν οι παρευρισκόμενοι δεν έδειξαν καμία συγκίνηση στα αστεία μου. Κοινώς άπλωσα το χέρι μου για hi-five και κατέληξε να ακουμπάω τον αέρα, κάτι που φυσικά δεν πτοεί την αυτοπεποίθησή μου γύρω από την ποιότητα των αστείων μου και την επιτυχία τους, αλλά με κάνει να σκέφτομαι ότι καλύτερο fit είναι μάλλον μία οποιαδήποτε Heineken στην πραγματική ζωή και όχι ίσως η Silver.

Αν θέλετε λοιπόν να ανακαλύψετε την Heineken Silver, να δείτε το ψηψιακό οικοδόμημα της αγαπημένης σας μπίρας και να μάθετε για τη φασούλα που συμβαίνει ήδη στο Metaverse, αλλά δεν το έχετε πάρει χαμπάρι, ακολουθήστε το λευκό κουνέλι (Matrix OG reference) και πατήστε ΕΔΩ.

POP TODAY
popaganda
© ΦΩΤΑΓΩΓΟΣ ΕΠΕ 2024 / All rights reserved
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.