Η πρώτη φορά που το ελληνικό κοινό συνάντησε το «Άσχημο Χριστουγεννιάτικο Πουλόβερ» ήταν όταν το φόρεσε με επιτυχία ο όμορφος Colin Firth σαν Mark Darcy στην ταινία Το ημερολόγιο της Μπρίτζετ Τζόουνς. Σύμφωνα με δημοσίευμα στο Bussiness Week όσο κακάσχημα, κιτς και αποτρεπτικά φαίνονται σε εμάς τα Ugly Christmas Sweaters τόσο οι Αμερικάνοι –ποιος άλλος θα μπορούσε άλλωστε- τα αγκαλιάζουν με αγάπη διοργανώνοντας ακόμη και πάρτι με θέμα τα Ugly Christmas Sweaters.
Πρωί της 20ης Δεκεμβρίου και ο Michael Lewis μπαίνει στην εταιρία του Forever Collectibles που αφορά αθλητικά αναμνηστικά για να έρθει αντιμέτωπος με δεκάδες Ugly Christmas Sweaters γιατί όπως έμαθε αργότερα ήταν η Εθνική ημέρα του Άσχημου Χριστουγεννιάτικου πουλόβερ! Ο Lewis σα σωστός επιχειρηματίας δεν άργησε να σκαρφιστεί μία ιδέα. Εκμεταλλευόμενος λοιπόν όλη αυτή τη φρενίτιδα των Αμερικάνων για τα Ugly Christmas Sweaters σκέφτηκε να τη συνδυάσει με ένα πιο αθλητικό ύφος παίρνοντας το πράσινο φως και από το National Football League (NFL) που του παραχώρησε τις άδειες για τα λογότυπα όλων των ομάδων, ακόμη και των κολεγιακών. Αυτή τη στιγμή κυκλοφορούν 7 σχέδια για πάνω από 300 διαφορετικά logo. Ο Lewis ισχυρίζεται πως όταν το πιο φτηνό πουλόβερ ξεκινάει από τα 59.99$ υπολογίζει μέχρι και το τέλος των διακοπών να έχει πουλήσει 300.000 πουλόβερ τα οποία σε δολάρια φτάνουν τα 10.000.000.
Η παράνοια όμως δεν σταμάτα εδώ. Υπάρχουν αρκετές εταιρίες που έσπευσαν να υιοθετήσουν την ιδέα του Lewis όπως η Wal-Mart Stores, η Target και η Forever21. Το πιο ευρηματικό από όλα όμως ήταν η δημιουργία ενός kit των 30$ που σου παρέχει υλικά για να φτιάξεις από μόνος σου το δικό σου «άσχημο πουλόβερ».
Την τρέλα για τα Ugly Christmas Sweaters αξιοποίησε προς όφελος των παιδιών της και η νοικοκυρά Anne-Marie Blackman η οποία ξεκίνησε να πουλάει πουλόβερ μέσω EBay για να πληρώνει το πανεπιστήμιο τους και σήμερα έχει τη δική της βιοτεχνία με «Άσχημα Χριστουγεννιάτικα Πουλόβερ». Παρόμοιο παράδειγμα είναι και ο εικοσάχρονος Jack McCarthy ο οποίος ασχολείται με τα «άσχημα πουλόβερ» από όταν πήγαινε ακόμη σχολείο. Σήμερα διατηρεί την ιστοσελίδα UltimateUglyChristmas.com στην οποία πληρώνεις το πουλόβερ ανάλογα με το πόσο άσχημο είναι και -μεταξύ μας- το ακόμη πιο παράλογο από όλα είναι ότι όσο πιο άσχημο είναι τόσο πιο ακριβό. God bless America…