Ήταν μια αληθινά όμορφη βραδιά. Τις λεπτομέρεις τις είχατε διαβάσει εδώ. 10(+2) αθηναϊκά σχήματα ανέλαβαν να διασκευάσουν το Funeral των Arcade Fire (τον πιο σημαντικό indie δίσκο της περασμένης δεκαετίας που φέτος γιόρτασε την 10η επέτειό του) σε μια συμπαραγωγή της Popaganda και του Gagarin 205. Χωρίς κανόνες, περιορισμούς ή οποιoδήποτε guideline. Το αποτέλεσμα ήταν τουλάχιστον ενδιαφέρον. Μερικοί έμειναν πιστοί στην πρωτότυπη σύνθεση, μερικοί της άλλαξαν τα φώτα, σε μια ηχητική παλέτα που περιλάμβανε από το κλασικό singer-songwriter μοτίβο “ένας ερμηνευτής και η κιθάρα του” μέχρι ασκήσεις electronica. Να σημειώσουμε, επίσης, ότι σε μια ομολογουμένως δύσκολη βραδιά (Δευτέρα πριν την κορύφωση των Χριστουγέννων), η προσέλευση ήταν εντυπωσιακή, κλείνοντας το μάτι και σε επόμενες ανάλογες προσπάθειες. 

Ας δούμε πως κύλησε το 10 Covers For A Funeral με τον φακό του Νίκου Κατσαρού…

29_mani deum1

Ξεκίνησαν οι Mani Deum με μια σχετικά πιστή διασκευή στο “Neighborhood #2 (Laïka)” που τους ταιριάζει άλλωστε απόλυτα

29_mani deum3

Οι δεύτερες γυναικείες φωνές των Mani Deum και το theremin

29_moan1

Ακολούθησαν οι Moan που, παρά τα προβλήματα στον ήχο, ζωήρεψαν το “Une Année Sans Lumière”

29_empty frame1

Οι Empty Frame διάλεξαν το “Neighborhood #3 (Power Out)” τονίζοντας με την προσέγγισή τους τη θεατρικότητα του κομματιού, τη θεατρικότητα που αποτελεί βασικό συστατικό άλλωστε του “Funeral”

29_message3

Μπόλικα electronics από τους The East στο “Haiti”, το πρώτο εμβόλιμο κομμάτι της βραδιάς

29_message1

Λίγοι The East ακόμα

29_gautier1

Επικοινωνιακός και μεγάλος fan του δίσκου και της μπάντας, ο Gautier έμεινε αρκετά πιστός στο “Neighborhood #4 (7 Kettles)”

29_ratrace1

Φάνηκαν να έχουν κι αυτοί κάποια θέματα με τον ήχο, αλλά να δώσουμε έναν πόντο στους Ratrace για τη φο bερά ψυχωμένη ερμηνεία του Μανώλη στο “Crown Of Love”

29_ratrace2

Πάλι Ratrace

29_moa bones2

O Moa Bones (aka Δημήτρης Αρώνης) ήταν ο μοναδικός που είχε μια βιωματική ιστορία να πει για το “Funeral” (ένα 15ωρο ταξίδι Γρανάδα-Βαρκελώνη που πέρασε ακούγοντάς το στο repeat) κι έδωσε στο “Wake Up” μια λιτή τροβαδούρικη ερμηνεία με τίποτα άλλο παρά την κιθάρα του, δίνοντας κι αυτός την ψυχή του

29_puta volcano3

Turning Point της βραδιάς, οι Puta Volcano με το πολυαγαπημένο “Neighborhood #1 (Tunnels)”. Στην αρχή, η stoner εκδοχή τους πιθανως να ξένισε αλλά προχωρώντας στο κομμάτι η σκηνική παρουσία της Άννας κέρδισε τις εντυπώσεις

29_puta volcano4

Αυτό εννοούσαμε παραπάνω

29_i saw 43 sunsets3

Οι I Saw 43 Sunsets γενικά το έχουν με τις διασκευές, βγάζοντας μάλιστα ένα σκληρό πρόσωπο στο φινάλε του “Haiti” που δε μας έχουν συνηθίσει – ίσως η πιο δουλεμένη διασκευή της βραδιάς

29_gaudy2

Άλλοι είπαν ότι θύμησε Suede, εμείς ακούσαμε πολύ τους Modern Lovers στο cover του – όπως και να ‘χει ο George Gaudi τη ζόρισε την κιθάρα του στο αγαπημένο “Rebellion (Lies)”

29_space blanket3

Οι Space Blanket εμφανίστηκαν με τις καινούριες τους φόρμες για live εμφανίσεις, έκατσαν αντικρυστά α λα Fuck Buttons και αποδόμησαν ηλεκτρονικά το “Wake Up”. Αλλάζοντά τους τα φώτα, όπως είχαν προειδοποιήσει

29_egg hell2

Υπέροχο φινάλε, και μια από τις κορυφαίες στιγμές της βραδιάς, η shoegaze διασκευή των Egg Hell στο τελευταίο κομμάτι του δίσκου “In The Backseat” με τον οδοστρωτήρα Jef Maarawi να σπάει μικρόφωνα και κιθάρες καθοδηγούμενος από το feedback και το κοινό που είχε μείνει μέχρι το φινάλε (1 παρά) να τον (τους) αποθεώνει

όλες οι φωτογραφίες της βραδιάς στην παρακάτω γκάλερι