WELLNESSΠώς θα απαλλαγείτε από τη δυσκοιλιότητα

Πώς θα απαλλαγείτε από τη δυσκοιλιότητα

Ένα πρόβλημα που απασχολεί όλους μας και κυρίως τις γυναίκες.

Μήπως τον τελευταίο καιρό δεν επισκέπτεστε τόσο συχνά όσο θα έπρεπε την τουαλέτα και νιώθετε συνέχεια φουσκωμένοι; Δεν υπάρχει λόγος να ντρέπεστε, δεν είστε οι μόνοι. Σύμφωνα με εκτιμήσεις πάνω από 4 εκατομμύρια Αμερικάνοι υποφέρουν από δυσκοιλιότητα, με το γυναικείο φύλο να έχει την τιμητική του. Και αυτό μπορεί να οφείλεται στην πιο αργή κίνηση των τροφίμων στο πεπτικό σύστημα μιας γυναίκας καθώς και με τις επιδράσεις των γυναικείων ορμονών. Τι μπορείτε λοιπόν να κάνετε όταν έχετε δυσκοιλιότητα; Παρακάτω θα δείτε μερικές συμβουλές που ίσως φανούν χρήσιμες.

 

Σύμφωνα με την Εθνική Υπηρεσία Ελέγχου των Διατροφικών Ασθενειών η δυσκοιλιότητα είναι μια κατάσταση στην οποία έχετε λιγότερες από τρεις κινήσεις του εντέρου σε μια εβδομάδα. Ορισμένες γυναίκες έχουν μια εντερική κίνηση μέσα στην ημέρα, ενώ άλλες πηγαίνουν μόνο μερικές φορές την εβδομάδα στην τουαλέτα και παρόλα αυτά δεν αντιμετωπίζουν πρόβλημα δυσκοιλιότητας. Αν όμως παρατηρήσετε κάποια αλλαγή στην εντερική κίνηση τότε καλό θα είναι να ξεκινήσετε αλλάζοντας κάποιες διατροφικές συνήθειες. Μια σημαντική αλλαγή είναι να εντάξετε περισσότερες φυτικές ίνες στη διατροφή σας, έως ότου καταναλώνετε περίπου 20 με 30 γραμμάρια ινών την ημέρα.

Καλές πηγές ινών περιλαμβάνουν:

Τα πίτουρα και άλλα δημητριακά ολικής αλέσεως σε δημητριακά, ψωμιά και καστανό ρύζι

Τα λαχανικά όπως λαχανάκια Βρυξελλών, καρότα και σπαράγγια

Φρέσκα φρούτα ή αποξηραμένα φρούτα όπως σταφίδες, βερίκοκα και δαμάσκηνα

Φασόλια

Διαβάστε την συνέχεια του άρθρου στο Jenny.gr, κάνοντας κλικ εδώ.

ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΣΤΟ INBOX ΣΟΥ
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.