WELLNESSΜε ποιες 3 αλλαγές απoκτάς επίπεδη κοιλιά

Με ποιες 3 αλλαγές απoκτάς επίπεδη κοιλιά

Ή αλλιώς, πως να χάσετε κι εσείς λίπος από το στομάχι.
Screen Shot 2017-05-04 at 16.07.33

Είναι γεγονός: οι περισσότερες γυναίκες, αν όχι, όλες έχουμε ανασφάλεια όσο αφορά ένα συγκεκριμένο μέρος του σώματος μας, την κοιλιά. Και όσο φτάνει το καλοκαίρι τόσο ασχολούμαστε με το να αποκτήσουμε επίπεδη κοιλιά. Αυτός ήταν και ο δικός μου στόχος γι αυτό αποφάσισα να κάνω τρεις μικρές αλλαγές στην καθημερινότητα μου για να μειώσω το κοιλιακό λίπος. Εδώ θα ήθελα να τονίσω ότι γενικά είμαι φυσιολογική στα κιλά και δεν έχω πολύ λίπος γύρω από τη μέση, γι αυτό και κατάφερα να το χάσω κάνοντας τις παρακάτω αλλαγές. Θέλετε να δείτε τι ακριβώς έκανα;

 

Καταρχάς δεν εγκατέλειψα τους υδατάνθρακες.  Δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος να σταματήσετε να καταναλώνετε υδατάνθρακα με σκοπό να χάσετε λίπος ή να αδυνατίστε. Άρα αυτό που προσπάθησα να κάνω ήταν να αυξήσω τις φυτικές ίνες. Συγκεκριμένα άρχισα να τρώω ολόκληρα φρούτα, περισσότερα λαχανικά και δημητριακά ολικής άλεσης. Όλα τα γεύματα μου περιελάμβαναν τουλάχιστον 8 γραμμάρια φυτικές ίνες και είχα ως στόχο να φτάσω τα 30 γραμμάρια την ημέρα. Ένας δύσκολος στόχος που δεν τον έφτασα, αλλά τον προσέγγισα. Τι κατάφερα με αυτό; Αυξήθηκε το αίσθημα κορεσμού και ξεφούσκωσα, με αποτέλεσμα να μειωθεί η κοιλιά μου.

Διαβάστε την συνέχεια του άρθρου στο Jenny.gr κάνοντας κλικ εδώ.

ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΣΤΟ INBOX ΣΟΥ
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.