Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
popaganda
popagandaΣΙΝΕΜΑ

Με φόρα (και από) το LA οι Jaunties φιλόδοξούν να φέρουν την Ελλάδα στο παγκόσμιο κινηματογραφικό επίκεντρο

Η συνιδρυτής του δημιουργικού πρακτορείου, Ασπασία Κουμλή, αναλύει το όραμα στην Popaganda κι εξηγεί πως βρέθηκε στην Πόλη των Αγγέλων να συνεργάζεται με την εταιρεία παραγωγής του Λεονάρντο Ντι Κάπριο.
Η Ασπασία Κουμλή, συνιδρυτής του creative agency The Jaunties.

Η Ασπασία Κουμλή, συνιδρυτής του creative agency The Jaunties.

Το The Jaunties ήταν μια ιδέα του Μηνά Μηνατσή, ο οποίος προσέγγισε τη Μελίνα Αντωνοπούλου και την Ασπασία Κουμλή, τον περασμένο Σεπτέμβριο. Ο Μηνάς και η Μελίνα διαχειρίζονται την Καλλιτεχνική Διεύθυνση λειτουργώντας και ως agents για διάφορα σημεία στην Ευρώπη (Αθήνα, Λονδίνο, Μιλάνο, Παρίσι, Αμστερνταμ, Κωνσταντινούπολη). H Ασπασία, εγκατεστημένη στο Λος Άντζελες, έχει αναλάβει τα κινηματογραφικά, καθώς και βίντεο/τηλεοπτικές παραγωγές που βρίσκονται στο στάδιο του Development/Pre-Production, ενώ μαζί με το Μηνά προχωράνε και στην εκτέλεση παραγωγής. Ο στόχος τους είναι η δημιουργία μιας εταιρείας που θα δημιουργήσει ένα δίκτυο στο Χόλυγουντ προκειμένου να στηθεί μια επαγγελματική «γέφυρα» που να φέρνει τη Μέκκα του κινηματογράφου πιο κοντά στην ευρωπαϊκή και φυσικά την ελληνική αγορά.

Στο The Jaunties η μόδα, η τέχνη, ο κινηματογράφος, το design και το φαγητό αλληλεπιδρούν, τόσο αισθητικά όσο και σε επίπεδο μάρκετινγκ. Στον ένα μήνα της online παρουσίας του έχει λάβει τόσο αιτήματα συνεργασίας όσο και προτάσεις σύμπραξης σε διάφορα επίπεδα από Ρωσία, Νότια Αμερική και διάφορες χώρες της Ευρώπης. Κορυφαία ονόματα από το χώρο της μόδας και του κινηματογράφου τους έχουν ήδη προσεγγίσει ήδη και η Ασπασία είναι ενθουσιασμένη με την εξέλιξη. «Δουλεύουμε συνεχώς προς την κατεύθυνση του να συγκεράσουμε τα ταλέντα και τα ανταγωνιστικά μας στοιχεία, το δίκτυο πελατών μας και το δημιουργικό μας δίκτυο σε ένα παγκόσμιο χάρτη με στόχο να είμαστε influencers της αισθητικής, της μόδας, της μυθοπλασίας σε επίπεδο εικόνας, φιλμ και γραφιστικών χωρίς σύνορα. Επίσης, έχουμε και έναν ακόμη πιο ρομαντικό στόχο: να φέρουμε την Ελλάδα στο κέντρο των κινηματογραφικών παραγωγών. Έχουμε ήδη ξεκινήσει τις κατάλληλες επαφές και με δημόσιους φορείς στην Ελλάδα, αλλά και στην Αμερική την ώρα που ήδη δρούμε επαγγελματικά σε αυτούς τους χώρους και ετοιμάζουμε πολύ αξιόλογες παραγωγές».

Ο Μηνάς Μηνατσής και η Μελίνα Αντωνοπούλου.

Ο Μηνάς Μηνατσής και η Μελίνα Αντωνοπούλου.

Η Ασπασία Κουμλή, συνιδρυτής του creative agency The Jaunties.

Η Ασπασία Κουμλή, συνιδρυτής του creative agency The Jaunties.

Η Ασπασία Κουμλή, συνιδρυτής του creative agency The Jaunties.

Η Ασπασία Κουμλή έχει διαγράψει μια ενδιαφέρουσα πορεία μέχρι τώρα. Τον περασμένο Ιούνη ανέλαβε και διεκπεραίωσε με επιτυχία την παραγωγή του Ελληνικού Κινηματογραφικού Φεστιβάλ στο Λος Αντζελες. Πώς βρέθηκε όμως στην Πόλη των Αγγέλων; «Μετακόμισα στο Λος Άντζελες το 2012, χρειαζόμουν μια αλλαγή, μετά τη θητεία μου κοντά στην τότε ελληνική κυβέρνηση, όπου ασχολούμουν με θέματα επικοινωνίας. Αποφάσισα να επισκεφθώ τον αδερφό μου που ζει εδώ. Δεν άργησα να ερωτευτώ την Καλιφόρνια, η οποία μου θυμίζει πολύ την Ελλάδα. Είναι πολύ υγιές περιβάλλον από όλες τις απόψεις, και χαίρομαι που μπορώ και δραστηριοποιούμαι εδώ. Είμαι πολύ χαρούμενη με την τελευταία συνεργασία που έκανα με την εταιρεία παραγωγής του Λεονάρντο ντι Κάπριο, για ταινία που σκηνοθέτησε πολύ ταλαντούχος σκηνοθέτης του Χόλυγουντ με τον οποίο συνεργάζομαι στενά. Θα βγει στους κινηματογράφους το 2016. Αντίστοιχες συνεργασίες ετοιμάζουμε στο κοντινό μέλλον με το The Jaunties αλλά και δυστυχώς τίποτα δεν είναι ανακοινώσιμο ακόμα».

Η Ασπασία μαζί με την ομάδα του The Jaunties επιθυμεί επίσης να φέρει στην Ελλάδα το International Fashion Film Festival. Είναι η Αθήνα ένας τόπος όπου μόδα και κινηματογράφος μπορούν να συνυπάρξουν; «Το συγκεκριμένο φεστιβάλ έχει ένα πολύ υψηλό προφίλ με μια αξιοζήλευτη λίστα ονομάτων να συμμετέχουν σε αυτό κάθε χρόνο στο άνοιγμά του στο Παρίσι. Οι συζητήσεις για τη φιλοξενία του φεστιβάλ ξεκίνησαν πριν 4 χρόνια και η χρονική συγκυρία της ίδρυσης του Jaunties σε συνδυασμό με την δηλούμενη στήριξη κρατικών φορέων θεωρούμε ότι θα μας δώσει την ευκαιρία να κάνουμε πραγματικότητα μέσα στο 2016 μια σειρά παρουσιάσεων στην  Αθήνα που ποτέ πριν δεν έχει πραγματοποιηθεί. Η συμβολή μας με τεράστια ονόματα από τον παγκόσμιο χάρτη της μόδας, της τέχνης και του φιλμ σε ελληνικό έδαφος θα επέφερε οφέλη και αναγνωρισιμότητα, τόσο για το δικό μας παγκόσμιο δίκτυο, όσο και για την προβολή της Ελλάδας για ένα διαφορετικό λόγο, από αυτούς που τα τελευταία χρόνια συγκεντρώνουν δημοσιότητα».

POP TODAY
popaganda
© ΦΩΤΑΓΩΓΟΣ ΕΠΕ 2024 / All rights reserved
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.