Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
popaganda
popagandaTIMELINE

Πάρτε ποπ κορν, ο Morrissey, ο Johnny Marr, ο Damon Albarn και η Taylor Swift σε ρεσιτάλ καρφώματος

Όσο εμείς προσπαθούμε (ακόμα) να συνέλθουμε από τη λευκή λαίλαπα, στα εξωτερικά η μουσική σόουμπιζ θυμίζει τις ένδοξες μέρες που οι Blur και οι Oasis πετούσαν «ρουκέτες».

Εντάξει, ότι ο Morrissey και ο Johnny Marr είναι καλύτερα μακριά και αγαπημένοι το είχαμε καταλάβει. Αυτό που δεν περιμέναμε είναι ότι ξαφνικά ο Damon Albarn θα ξυπνούσε ένα πρωί και θα άρχιζε να μιλάει για τη συνθετική ικανότητα της Taylor Swift με απαξίωση και θα ακολουθούσε άλλο ένα ξεκατίνιασμα.

Morrissey VS Johnny Marr

Όταν οι The Smiths διαλύθηκαν λίγο πριν την κυκλοφορία του “Strangeways, Here We Come” το 1987, ο Marr είχε πει ότι τον ενοχλούσε η μουσική ακαμψία του Moz και ο Morrissey ήταν έξαλλος που ο Johnny συνεργαζόταν με άλλους μουσικούς. Αυτή ήταν η αρχή μιας αιώνιας υπόγειας κόντρας. Το 2008 οι δυο τους συναντήθηκαν για να συζητήσουν την πιθανότητα επανένωσης. Μια συζήτηση που ο Marr είπε ότι τελείωσε απότομα και το θέμα δεν τέθηκε ποτέ ξανά, μέχρι το 2019 που ο Marr απάντησε σε έναν θαυμαστή στο Twitter ο οποίος ρώτησε αν αληθεύουν οι φήμες για επανένωση των Smiths. Του είπε: «Ο Nigel Farage στην κιθάρα» (σσ. ηγέτης του δεξιού κόμματος Brexit στο Ηνωμένο Βασίλειο). 

Την ίδια χρονιά, ο Marr είπε στο NME ότι δεν ανησυχεί για τις αμφιλεγόμενες απόψεις του Morrissey που επηρεάζουν την κληρονομιά των Smiths και δήλωσε στον Independent ότι αυτός και ο Morrissey δεν είναι πλέον φίλοι επαναλαμβάνοντας μια φράση έχει πει αρκετές φορές, ότι είναι: «πολύ διαφορετικοί… αλλά όλοι το ξέρουν αυτό! Όλοι γνωρίζουν τα πάντα». Γενικά η μεταξύ τους σχέση πάντα ήταν ένα θέμα που οι δημοσιογράφοι προσπαθούσαν να θίξουν όταν μιλούσαν με κάποιον από τους δύο και ο Marr πάντα θα έκανε μια αναφορά στον Moz, έστω και χωρίς πολλές λεπτομέρειες.

Πρόσφατα ο Marr έδωσε πολλές συνεντεύξεις για να προωθήσει το νέο του διπλό άλμπουμ “Fever Dreams Pt 1-4” που θα κυκλοφορήσει τον Φεβρουάριο και φυσικά αναφέρθηκε και στον Morrissey μετά από τις γνωστές ερωτήσεις που του έκαναν για ακόμη μία φορά για τη μεταξύ τους σχέση. Αυτό ήταν. Λες και άνοιξαν οι 7 πύλες της κολάσεως και ο Moz έπαθε αφρίτα, δημοσιεύοντας ανοιχτή επιστολή-κόλαφο προς τον Johnny, μέσα από το site του. 

Η επιστολή-σεντονάκι του Morrissey:

«Δεν πρόκειται για παραλήρημα ή υστερικό βομβαρδισμό. Είναι ένα ευγενικό και ήρεμα ζυγισμένο αίτημα: Μπορείς σε παρακαλώ να σταματήσεις να αναφέρεις το όνομά μου στις συνεντεύξεις σου;

Θα ήθελες, αντ’ αυτού, να συζητήσεις για τη δική σου καριέρα, τα δικά σου ασταμάτητα σόλο επιτεύγματα και τη δική σου μουσική;

Αν μπορείς, θα με αφήσεις έξω από όλο αυτό σε παρακαλώ;

Το θέμα είναι: δεν με ξέρεις. Δεν ξέρεις τίποτα για τη ζωή μου, τις προθέσεις μου, τις σκέψεις μου, τα συναισθήματά μου. Ωστόσο, μιλάς σαν να είσαι ο προσωπικός μου ψυχίατρος με επίμονη και αδιάκοπη πρόσβαση στα ένστικτά μου. Δεν γνωριζόμαστε εδώ και 35 χρόνια -πρόκειται για πολλές ζωές πριν. Όταν γνωριστήκαμε, εγώ κι εσύ δεν ήμασταν επιτυχημένοι. Βοηθήσαμε και οι δύο ο ένας τον άλλον να γίνει αυτό που είμαστε σήμερα. Δεν μπορείς απλά να το αφήσεις έτσι; Πρέπει επίμονα, χρόνο με τον χρόνο, δεκαετία με τη δεκαετία, να με κατηγορείς για όλα… από το τσουνάμι στα Νησιά του Σολομώντα το 2007 μέχρι τη δίπλα στο πηγούνι της γιαγιάς σου;

Με έβρισκες αρκετά εμπνευστικό ώστε να δημιουργείς μουσική μαζί μου για 6 χρόνια. Αν ήμουν, όπως ισχυρίζεσαι, τέτοιο τέρας, τότε εσύ τι έκανες; Σε είχαν απαγάγει; Είχες μουγκαθεί; Ήσουν αλυσοδεμένος; Σε πήραν αλλήθωροι εξωγήινοι; ΕΣΥ ήσουν που έπαιζες κιθάρα στο “Golden Lights” – όχι εγώ.

Ναι, όλοι γνωρίζουμε ότι ο βρετανικός Τύπος θα τυπώσει οτιδήποτε πεις για μένα, αρκεί να είναι σκληρό και άγριο. Αλλά τα έχεις κάνει ήδη όλα αυτά. Προχώρα. Είναι σαν να μην μπορείς να ξεσταυρώσεις τα πόδια σου χωρίς να με αναφέρεις. Η περίοδος που ήμασταν μαζί ήταν πολλές ζωές πριν και έχει κυλήσει πολύ αίμα κάτω από τη γέφυρα από τότε. Έρχεται μια στιγμή που πρέπει να αναλάβεις την ευθύνη των πράξεών σου και της δικής σου καριέρας και εύχομαι να είσαι υγιής για να την απολαύσεις. Απλώς σταμάτα να χρησιμοποιείς το όνομά μου ως click-bait. Δεν επιτέθηκα ποτέ στη σόλο δουλειά σου ή στη σόλο ζωή σου και χειροκρότησα ανοιχτά τη ιδιοφυΐα σου την περίοδο του «Louder than bombs» και του «Strangeways, here we come», εσύ όμως είσαι πάντα διαθέσιμος με μια ατάκα κάθε φορά που ο Τύπος απαιτεί να σχολιάσεις άσχημα κάτι που μισό-είπα κατά την τελευταία περίοδο των παγετώνων, καθώς ο ποταμός Κολοράντο άρχισε να χαράζει το Γκραντ Κάνυον. Σε παρακαλώ σταμάτα. Είναι 2022, όχι 1982.

Morrissey.  Ιανουάριος 2022».

https://www.youtube.com/watch?v=4wHNHLeRX3s&ab_channel=TheSmiths-Topic

Και αν κάποιος πίστεψε ότι το θέμα θα τελείωνε εδώ, είναι πολύ γελασμένος γιατί φυσικά ο Johnny Marr απάντησε μέσω Twitter απευθείας στον Moz: «Αγαπητέ, η «ανοιχτή επιστολή» έχει σταματήσει να είναι επίκαιρη από το 1953, τα πάντα γίνονται μέσα από τα «κοινωνικά δίκτυα» τώρα. Ακόμη και ο Ντόναλντ Τζέι Τραμπ το γνωρίζει αυτό. Επίσης, αυτή η ιστορία περί ψεύτικων ειδήσεων… λίγο 2021, ναι; #makingindiegreatagain» και λίγο μετά πόσταρε μία φωτογραφία του στο Instagram με τον ίδιο να αράζει ατάραχος σε μία αιώρα μέσα στη θάλασσα.

 
 
 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Johnny Marr (@johnnymarrgram)

Damon Albarn VS Taylor Swift

Όλα κυλούσαν αρμονικά μέχρι τη στιγμή που ο Damon έδωσε μια συνέντευξη στους LA Times και είπε ότι η Taylor δεν γράφει η ίδια τα τραγούδια της. Ο δημοσιογράφος τον διόρθωσε λέγοντας: «Πώς όχι; Συνυπογράφει κάποια από αυτά». Τότε εκείνος απάντησε: «Αυτό δεν μετράει. Ξέρω τι είναι η συν-γραφή. Η συν-γραφή είναι πολύ διαφορετική από τη συγγραφή. Δεν μισώ κανέναν, απλά λέω ότι υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ ενός τραγουδοποιού και ενός τραγουδοποιού που συν-γράφει. Δεν σημαίνει ότι το αποτέλεσμα δεν μπορεί να είναι πραγματικά υπέροχο. Μερικοί από τους μεγαλύτερους τραγουδιστές, όπως η Έλλα Φιτζέραλντ, δεν έγραψαν ποτέ τραγούδι στη ζωή τους. Όταν τραγουδάω, πρέπει να κλείνω τα μάτια μου και να είμαι εκεί μέσα. Υποθέτω ότι είμαι παραδοσιακός με αυτή την έννοια. Μια πραγματικά ενδιαφέρουσα τραγουδοποιός είναι η Billie Eilish και ο αδερφός της. Με ελκύει περισσότερο αυτό από την Taylor Swift».

Κάπου εδώ μπερδεύτηκα λίγο αφού η Billie Eilish και ο αδερφός της είναι δύο άτομα και όχι ένα αλλά δεν πειράζει, τον λόγο έχει η Taylor Swift που μόλις της μετέφεραν τα καθέκαστα, άστραψε και βρόντηξε. Και κάπως έτσι ηλεκτρισμένη έγραψε στο Twitter ταγκάροντάς τον: «Ήμουν τόσο μεγάλη θαυμάστριά σου μέχρι που είδα αυτό. Γράφω ΟΛΑ τα δικά μου τραγούδια. Η καυτή σου άποψη είναι εντελώς ψευδής και ΤΟΣΟ επιζήμια. Δεν χρειάζεται να σου αρέσουν τα τραγούδια μου αλλά είναι πραγματικά τρελό να προσπαθείς να δυσφημίσεις το γράψιμό μου. ΟΥΑΟΥ». Και μετά πρόσθεσε σε επόμενο tweet: «ΥΓ. Έγραψα αυτό το tweet μόνη μου, σε περίπτωση που αναρωτιέσαι». Άρχισαν να τουιτάρουν και οι συνεργάτες της έξαλλοι με τον Albarn με ατάκες όπως: «Αν δεν ήσουν εκεί, τότε σκάσε» ή «Δεν ξέρω τον Damon και ποτέ δεν ήταν στο στούντιό μου αλλά μοιάζει να ξέρει περισσότερα από εμάς για τα τραγούδια που γράφει και φέρνει η Taylor Swift» και εκεί που πίστεψα ότι θα πρέπει να φτιάχνω ποπ κορν για δέκα μέρες, τζίφος.

Τελικά τα πράγματα καταλάγιασαν γρήγορα αφού ο Damon ζήτησε συγγνώμη μέσω Twitter (ακούς Morrissey; Στο Twitter τα είπαν αυτοί) και τα έριξε φυσικά, πού αλλού; Στον δημοσιογράφο. Η απάντησή του: «Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Είχα μια συζήτηση σχετικά με τη σύνθεση τραγουδιών και δυστυχώς κατέληξε σε clickbait. Ζητώ ανεπιφύλακτα και άνευ όρων συγγνώμη. Το τελευταίο πράγμα που θα ήθελα να κάνω είναι να κάνω δυσφημίσω τη σύνθεση των τραγουδιών σου. Ελπίζω να καταλαβαίνεις – Damon». Τώρα εδώ που τα λέμε δεν θα μου κάνει καμία εντύπωση αν οι δυο τους τελικά συνεργαστούν και πέστε να με φάτε.

POP TODAY
popaganda
© ΦΩΤΑΓΩΓΟΣ ΕΠΕ 2024 / All rights reserved
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.