Δεν υπάρχει ιδανικότερο φαγητό για καλοκαίρι από το sushi. Είναι νόστιμο, είναι ελαφρύ, δεν παχαίνει (οι βουτιές στις παραλίες έχουν ήδη ξεκινήσει, οι ζυγαριές έχουν βγει προ πολλού από τις ντουλάπες), είναι διαφορετικό από τα – αγαπημένα αλλά πόσες φορές πια να τα φας- γεμιστά και μπορεί να είναι και αρκετά φθηνότερο από όσο νομίζεις, αρκεί να ξέρεις πού να πας.
Το Υoko στο Κολωνάκι σερβίρει sushi, και όχι μόνο, που πληροί τις παραπάνω προϋποθέσεις και γι’ αυτό τον λόγο έχει ξεχωρίσει στην μικρή αλλά χαριτωμένη, ειδικά κατά τις βραδινές ώρες, πιάτσα της Πατριάρχου Ιωακείμ.
Όπως εξηγεί και ο Γιώργος Πουρνάρας, συνιδιοκτήτης του Yoko μαζί με τον Κυριάκο Στυλιανού, η βασική τους προτεραιότητα τους είναι: ποιοτικό sushi σε οικονομικές τιμές. Ο Γιώργος που προέρχεται από τον χώρο της διαφήμισης ξέρει ότι σε έρευνες που έχουν γίνει στον χώρο της εστίασης υπάρχει πολύς κόσμος που αγαπά το sushi αλλά αδυνατεί να το βάλει στην καθημερινότητά του λόγω υψηλού κόστους. «Ρίξαμε το κόστος χωρίς να ρίξουμε την ποιότητα στις πρώτες ύλες. Μπορείς να βρεις sushi εδώ από 1,6 ευρώ, ενώ τα περισσότερα κοστίζουν κάτω από 3 ευρώ και τα hot dishes κοστίζουν γύρω στα 8 ευρώ. Μιλάμε για μία από τις πιο υγιεινές τροφές: καθαρή πρωτεΐνη, καθαρός υδατάνθρακας. Είναι μια τροφή ιδανική για πολλούς: για όσους θέλουν κάτι light, που θέλουν να φάνε κάτι γρήγορο και διαφορετικό. Το sushi πια είναι ένα trend και στην Ελλάδα αλλά ο πελάτης ξέρει να διαλέξει αυτό που αξίζει για τον απλό λόγο ότι το sushi είναι μια τροφή απαλλαγμένη από περιττές σάλτσες κι έτσι η γευστική ποιότητα της πρώτης ύλης δεν μπορεί να κρυφτεί πίσω από σος και καρυκεύματα».
Πράγματι δοκιμάζοντας sushi αλλά και noodles στο Yoko οι εντυπώσεις δικαιώνουν τα λόγια του Γιώργου. Το ψάρι είναι γευστικότατο, το ρύζι ιδανικά βρασμένο, οι γεύσεις απλές αλλά σωστά δεμένες μεταξύ τους. Παρατηρώντας τόσο τον χώρο του μαγαζιού όσο και τις λεπτομέρειες από τον τρόπο σερβιρίσματος μέχρι και τις σακούλες του delivery τα πάντα είναι σε καθαρές, σύγχρονες και καλόγουστες γραμμές.
«Η δική μας φιλοσοφία είναι ότι είμαστε casual οικονομικοί αλλά με καλή πρώτη ύλη και με προσεγμένο οτιδήποτε σχετίζεται με το brand μας όπως οι συσκευασίες, οι σακούλες και φυσικά η εξυπηρέτηση. Πήραμε κιόλας το χρυσό Ermis στην κατηγορία Εταιρική Ταυτότητα και Εφαρμογή, ενώ να πούμε ότι το design του brand μας είναι δουλειά της beetroot. Αυτό το βραβείο ήταν μεγάλη χαρά για εμάς».
Καθώς συζητάμε περνάει δίπλα μας ο ποιητής Νάνος Βαλαωρίτης, είναι γείτονας άλλωστε, γνέφει έναν χαιρετισμό και συνεχίζει τον δρόμο του «Μου αρέσει αυτό το σημείο», συνεχίζει ο Γιώργος «όταν ξεκινήσαμε ήταν λιγότερα τα μαγαζιά, τώρα έχει σχηματιστεί μια πολύ όμορφη και κομψή πιάτσα. Το βράδυ ειδικά είναι πολύ όμορφα, πέφτει η κίνηση στον δρόμο, τρως και χαζεύεις τους περαστικούς, είναι μια ιδιαίτερη γειτονιά το Κολωνάκι και η περαντζάδα έχει πλέον μεταφερθεί από την πλατεία εδώ».