Categories: ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ

Τα burgers του Big Kahuna δεν υπάρχουν πλέον μόνο στο μυαλό του Tarantino

Η πλασματική αλυσίδα μπεργκεράδικων που γεννήθηκε στο μυαλό του Tarantino έδωσε το όνομα της σε ένα γευστικό project που ξεκίνησε δειλά πριν από έναν χρόνο και πλέον απέκτησε τον δικό του χώρο μεταμορφώνοντας ένα εγκαταλελειμμένο για χρόνια συνεργείο αυτοκινήτων της περιοχής του Κεραμεικού. To The Big Kahuna είναι η νέα πρόταση που βάζει στο πιάτο μας ασυνήθιστες πρώτες ύλες. Αρκεί να ανοίξετε την πόρτα του αριθμού του αριθμού 42 στην πεζοδρομημένη Σαλαμίνος και να βρεθείτε σε μια καλύβα εμπνευσμένη από την Καραϊβική.

Καθημερινά και μετά τις 7 μ.μ. σπρώξτε την πόρτα ενός πρώην συνεργείου αυτοκινήτου που έμενε εγκαταλελειμμένο για 20 χρόνια.

Οι εμπνευστές της ομάδας των Κahuna Bros, δηλαδή ο Στέφανος Στεφανίδης και ο Δημήτρης Μπαλλιάν φόρεσαν τα πουκάμισα τους με τα έντονα μοτίβα και έστησαν ένα κατάλογο όπου μπορείς να βρεις κρέας κροκόδειλου, μοσχάρι kobe και φιλέτο αστακού από Τζαμάικα σερβιρισμένα μέσα σε burger θέλοντας να δημιουργήσουν κάτι ποιοτικό μεν,  αντισυμβατικό δε. O πρώτος εργάζεται ταυτόχρονα σαν σεφ στον όμιλο των Public cafe και εκεί γνώρισε τον δεύτερο σαν διευθύνοντα σύμβουλο.


Από τα αριστερά προς τα δεξιά, οι Kahuna bros, Στέφανος Στεφανίδης και Δημήτρης Μπαλλιάν.

Mήπως ανήκετε σε εκείνους που έχουν πάρει μια ήδη γεύση από τα πρώτα βήματα του The Big Kahuna;

«Ο Δημήτρης έχει μια σοβαρή θέση αλλά είναι μια καθόλου σοβαρή προσωπικότητα. Πέρυσι, όταν ήμουν ακόμη σεφ στο 48 Urban Garden μου πρότειναν από το Burger Fest να λάβω μέρος. Με έπεισαν γιατί έχω μια ψύχωση με τα burger αλλά έβαλα σαν όρο πως θα κάνω κάτι αλλόκοτο, πως θα πουλάω κροκόδειλους. Το πρότεινα με μια επιφύλαξη στον Δημήτρη αλλά εκείνος ενθουσιάστηκε και έτσι έγινε το deal».

Πείτε “aloha!” και ας μην βρισκόσαστε σε κάποια παραλία της Χαβάης

Κάπως έτσι έφτασαν πέρυσι να ταΐσουν μέσα σε ένα τριήμερο τέσσερις χιλιάδες κόσμο, η φήμη τους να διαδοθεί στόμα με στόμα, εμείς να λέμε και το burger τους να γίνει ένα από τα πιο πολυφωτογραφημένα στα social δίχως να έχουν καν μαγαζί. «Εμείς πήγαμε ρισκάροντας και ο κόσμος μας έλεγε να κάνουμε μαγαζί, κάτι που εμείς δεν είχαμε στο μυαλό μας. Κάναμε μερικά pop – up για να το δοκιμάσουμε, έγινε χαμός, κι αποφασίσαμε να βρούμε τον χώρο που μας ταιριάζει. Δεν θέλαμε να δοκιμάσουμε σε ένα μέρος “έτοιμο” και με περατζάδα. Θέλουμε να έρθεις εσύ εδώ για εμάς και αυτό είναι και το στοίχημά μας.»


Summer rolls with truffle με φρέσκο σολομό, αβοκάντο, αγγούρι και κρέμα τρούφας

Όπως εξηγούν οι δύο ιθύνοντες για το «μεγάλο κύμα» που έφτασε στον πεζόδρομο της Σαλαμίνος, το μαγαζί αυτό στηρίζεται σε μια φιλοσοφία, σε ένα μότο που αναγράφεται σε διάφορα σημεία του και εκφράζει την ομάδα του. Το “We Are All Equal” χαρακτηρίζει τον χώρο με την εξωτική ομοιομορφία, δεν έχει προνομιακές θέσεις και μέσα στην ανοιχτή του κουζίνα χρησιμοποιούν ακριβές πρώτες ύλες προσφέροντάς τις σε χαμηλές τιμές.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το μαγαζί όμως που «πουλάει τρέλα» εκτός από κροκόδειλο μπορεί να έχει σαν ναυαρχίδα του τα burgers όμως δεν πρόκειται για ένα αμιγώς μπεργκεράδικο. Οι Κahuna Bros μπλέκουν τα υλικά δημιουργώντας umami  συνταγές. Ακούγοντας μια μίξη underground μουσικής εσείς απολαμβάνετε ορεκτικά (από 6 ευρώ) όπως “Tostones from Puerto Rico” τηγανητά plantains με κρέμα pink grapefruit, “Summer rolls with truffle” με φρέσκο σολομό, αβοκάντο, αγγούρι και κρέμα τρούφας και μια τραγανή “Samurai chimichanga” ψημένη σε panko με chili con carne, pico de gallo και sour cream.


Taste the wave

Σαλάτες (από 7,50 ευρώ) όπως η “Pumpkin queen salad” με ψημένη κολοκύθα και η “Hawaiian Ahi Poke Salad” με φρέσκο τόνο  θα σας δροσίσουν και θα συνοδεύσουν τα κυρίως πιάτα σας (από 10,50 ευρώ) σαν το “ΒFC” τηγανητά φιλέτα κοτόπουλο με caribbean spices, πουρέ περουβιανής πατάτας και Jalapeño mayo, τα “Papapapineapple Ramen” μαγειρεμένα σε χυμό ανανά με ψημένο φιλέτο κοτόπουλο, crispy egg και ginger αλλά και το “Outside skirt steak” από διάφραγμα μόσχου με white barbeque sauce και ψημένη γλυκοπατάτα. Στα burgers (από 11 ευρώ) θα γευθείτε ιδιαίτερες και χορταστικές προτάσεις όπως το “The big kahuna” με τζαμαϊκανό φιλέτο αστακού και το ήδη -δικαίως- δημοφιλές “The predator” με patty από φιλέτο κροκόδειλου.

Τα επιδόρπια έχουν την υπογραφή του Διονύση Αλέρτα όπως το “Tropical sensation”  με ανανά, passion fruit και cake καρύδας ή σοκολατένια όπως το “Chocodile” με τρεις διαφορετικές σοκολάτες και καραμελωμένα φουντούκια.

Mένει να ανακαλύψετε την ανήσυχη καλύβα που περιμένει τις ιδέες και τις προτάσεις σας.

Η καλύβα με τις κινηματογραφικές αναφορές και τον εξωτικό αέρα είναι ανήσυχη και περιμένει να γεννηθούν νέες ιδέες στα τραπέζια της, σκοπεύει να βγει στον δρόμο και να συμμετέχει σε φεστιβάλ. Μέχρι τότε θα τη βρείτε ανοιχτή καθημερινά από τις 7 μ.μ. και παρότι η κουζίνα της κλείνει στις 12 π.μ. εσείς μπορείτε να συνεχίσετε να απολαμβάνετε το ποτό ή το cocktail σας σε κάποιο από τα τραπέζια ή στο μπαρ με την καλαμωτή. Την Παρασκευή και το Σάββατο η κουζίνα μαγειρεύει για μια επιπλέον ώρα ενώ την Κυριακή σερβίρει από  τη 1 μ.μ και κλείνει στις 6 μ.μ. Χαιρετίστε τους Kahuna bros λέγοντας “aloha” και μπείτε ευθύς στο κλίμα.

The Big Kahuna, Σαλαμίνος 42, Κεραμεικός. Τηλ:  2105244100
Ζωή Παρασίδη

Η Ζωή Παρασίδη γεννήθηκε τον Αύγουστο του 1990 στην Αθήνα. Σπούδασε στο τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Ιστορίας του Παντείου Πανεπιστημίου και από το 2009 εργάζεται ως δημοσιογράφος.